Politica de Utilizare Cookies pentru website valabilă începând cu data 25.05.2018

Această politică vizează cookies folosite de site-ul www.bonuscard.ro operat de Garanti Bank SA cu sediul social în Sos. Fabrica de Glucoză Nr 5, Novo Park 3, Business Center, Cladirea F, et. 5 şi 6, București, la care se va face în continuare referire sub forma “Garanti”, “noi”, “a noastră”.

Ce sunt cookies?

Un cookie este un fișier text de mici dimensiuni, format în general din identificatori, nume ale website-urilor, litere și numere, pe care o pagina de Internet îl poate stoca pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente folosite de utilizator, dacă utilizatorul acceptă stocarea de cookies.

De ce folosim cookies?

Cookies permit recunoașterea preferințelor setate de utilizator pe browserul prin care le-a acceptat, până când fișierul cookie expiră sau este șters de către utilizator din computerul, terminalul mobil sau alte echipamente folosite de acesta.

Aceste fișiere stochează informații importante, care îmbunătățesc experiența de navigare pe paginile web  (ex: preferințele de afișare, setările limbii în care se dorește accesarea unui site; păstrarea unui utilizator autentificat în contul de web mail; securitatea online banking, publicitate relevantă etc.), astfel, utilizatorul nu mai este nevoit să își configureze preferințele la fiecare accesare a paginii web.

Cookies sunt utilizate în pregătirea unor statistici anonime agregate care ne ajută să înțelegem modul în care un utilizator beneficiază de paginile noastre web, permițându-ne îmbunătățirea structurii și conținutului acestora.

Utilizatorul își poate retrage consimțământul în orice moment prin modificarea setărilor aferente browser-ului utilizat.

Detalii privind modificarea setărilor browserelor puteți găsi pe website-urile dezvoltatorilor browserelor prezentate mai jos:

  • Google Chrome , link website aici

 

  • Mozilla Firefox, link website aici
  • Microsoft Edge, link website aici
  • Microsoft Internet Explorer, link website aici

  • Apple Safari, link website aici

Ce cookies folosim?

Pe site-ul www.bonuscard.ro folosim următoarele categorii de cookies:

Cookie

Denumire

Rol

De sesiune

PHPSESSID

Fișiere temporare ce rămân în terminalul utilizatorului până la închiderea sesiunii de navigare sau închiderea aplicației (browserului web).

·         se păstrează datele de sesiune PHP;

·         sunt utilizate pentru analiza parametrilor funcționali si de performanță a serviciului Bonuscard;

·         au valabilitate pe toata durata sesiunii de navigație în Bonuscard;

·         expiră la închiderea sesiunii.

 

Captcha cookies

 

captcha

Fișiere folosite în paginile în care se foloseşte aplicaţia de verificare captcha.

 

Persistente

 

History/ calculator/ nosticky

Fișiere stocate în terminalul utilizatorului, care nu sunt șterse când browserul este închis. Pot păstra preferințele utilizatorilor pentru un anumit site web, permițând ca aceste preferințe să fie utilizate în sesiunile viitoare de navigare.

 

Statistice

 

_ga/_gat /_gid

 

 

Fișiere care transferă și stochează informațiile colectate  de către Google pe serverele proprii, în conformitate cu practicile sale de confidențialitate. Site-ul folosește cookies Google Analytics pentru a colecta informații despre modul în care vizitatorii utilizează acest site și pentru a detecta posibile probleme de navigare.

Google Analytics stochează informații despre paginile vizitate, durata de navigare pe site, modalitatea prin care a fost accesat site-ul, precum şi secțiunile accesate din cadrul paginilor. Google oferă mai multe informații despre cookies în pagina de politică a confidențialității și politica cookies, care poate fi accesată urmărind link-ul privacy policy . De asemenea Google pune la dispoziție un "Add-on" ce oferă posibilitatea renunțării la Google Analytics, indiferent de paginile accesate.

 

 

Securitatea și confidențialitatea cookies

În cele mai multe cazuri, cookies nu identifică în mod direct utilizatorii de Internet, ci terminalul de pe care aceștia au accesat anumite pagini web. Aceste date sunt criptate într-un mod care nu permite accesul  neautorizat al terților.

Fișierul cookie este “pasiv” (nu conține programe software, viruși sau spyware și nu poate accesa informațiile de pe hard disk-ul utilizatorului). Cu toate acestea, deoarece stochează informații despre preferințele și istoricul de navigare al utilizatorului pe unul sau mai multe pagini web, cookies pot fi folosite ca o formă de Spyware. Multe produse anti-spyware sunt configurate să marcheze în mod constant cookies pentru a fi șterse în cadrul procedurilor de ștergere/scanare anti-virus/anti-spyware pe care le efectuează.

Pentru o navigare în siguranță pe paginile web, sunt recomandate următoarele:

  • Particularizarea setărilor browser-ului în ceea ce privește cookies, pentru a reflecta un nivel confortabil al securității utilizării lor;
  • Instalarea şi actualizarea constantă a aplicațiilor anti-spyware;
  • Actualizarea continuă a browserelor.

 

Linkuri utile

Daca doriți să aflați mai multe informații despre cookies și la ce sunt utilizate, recomandăm următoarele linkuri:

www.aboutcookies.org
http://www.youronlinechoices.com/ro/

Microsoft Cookies Guide

 

 

* Parcurge documentul pentru a fi de acord cu Prelucrarea datelor personale.

GARANTI BANK SA, cu sediul în Bucureşti, Șos. Fabrica de Glucoză Nr. 5, Novo Park 3, Business Center, Cladirea F, et.5 și 6, sector 2, cu număr de ordine în Registrul Comerțului J40/4429/2009, cod de înregistrare fiscală 25394008, înregistrată în registrul instituțiilor de credit cu nr. RB-PJR-40-066/2009, denumită în continuare „Banca”, va prelucra datele mele personale furnizate în legatură cu prezenta solicitare, după cum urmează:

Datele personale prelucrate: numele, prenumele, adresa, numărul de telefon, adresa e-mail, CNP locul de muncă, situația familială, economică și financiară, obișnuințele/ preferințele/ comportamentul de plată/economisire/îndatorare și orice alte date pe care le-am furnizat prin intermediul formularului dedicat de pe website-ul Băncii sau ce vor fi dezvăluite în cadrul convorbirii telefonice ce urmează a fi purtată cu reprezentantul Băncii ca urmare a prezentei solicitări.

Scopurile și temeiurile prelucrării. Destinatarii datelor personale

(i) în vederea analizării posibilității încheierii unui contract de card de credit la care voi fi parte sau pentru a face demersuri la cererea mea, înainte de încheierea acestui contract, Banca va prelucra datele personale, astfel:

  • transmiterea de notificări/informări în legatură cu soluționarea cererii de mele de analiză a posibilității încheierii unui contract de card de credit;
  • transmiterea datelor catre Turkyie Garanti Bankasi A.Ş. (și oricare dintre succesorii legali ai acesteia), societate din Turcia, acționar indirect al Băncii, care administrează sistemul informatic al acesteia;
  • transmiterea datelor către partenerii contractuali ai Băncii (din Romania sau din străinatate) în vederea furnizării de servicii externalizate, realizate pentru și în numele Băncii (de exemplu transmiterea de notificări, arhivare, servicii de relații cu clienții, etc)/

(ii) în vederea îndeplinirii de către Bancă a unor obligații legale, precum:

  • stabilirea identității mele în vederea îndeplinirii obligațiilor legale ale Băncii din domeniul cunoașterii clientelei, prevenirii spălarii banilor și combaterii terorismului;
  • transmiterea de informații către autoritățile abilitate de lege să solicite și să primească astfel de informații, de exemplu instanțele de judecată, parchete, executori judecătorești, Oficiul Național de Prevenire și Combatere a Spălării Banilor (O.N.P.C.S.B.), autorități fiscale, notari publici, autorități cu rol de supraveghere și control în domeniul bancar etc.

(iii) în vederea exercitării de către Bancă a unui interes legitim, astfel:

  • transmiterea datelor personale catre entitățile care fac parte din grupul Garanti (toate entitățile afiliate, precum și toți acționarii direcți și indirecți ai GARANTI BANK SA), format la aceasta dată din: Garanti Holding B.V. si G Netherlands B.V. (Olanda), Garanti Bilişim Teknolojisi ve Ticaret T.A.Ş., Turkyie Garanti Bankasi A.Ş.(Turcia), Banco Bilbao Vizcaya Argentaria SA (Spania), Ralfi IFN SA, Motoractive IFN SA, Motoractive Multiservices SRL (Romania), în scopuri administrative interne (în scopul legitim al realizării supravegherii consolidate la nivel de grup, spre exemplu analiza situației financiare a entităților din grup, identificarea riscurilor aferente activității grupului, etc.)
  • folosirea datelor de catre Bancă în scopuri statistice, cu condiția pseudonimizării acestora.

Transferul datelor personale în străinătate

În realizarea scopurilor de mai sus, Garanti Bank SA va transfera datele personale în străinătate, doar dacă în țara destinatară este asigurat un nivel adecvat de protecție a datelor personale recunoscut prin decizie a Comisiei Europene, cum ar fi țările membre ale Uniunii Economice Europene (EEA).

In absența unei astfel de decizii a Comisiei Europene, Banca va putea transfera date cu caracter personal către o țară terță numai dacă persoana care va prelucra datele în numele Băncii a oferit garanții adecvate prevăzute de lege în vederea protejării datelor personale.

Banca poate fi contactată pentru obținerea de informații suplimentare cu privire la garanțiile oferite pentru protejarea datelor personale în cazul fiecărui transfer de date în străinatate, printr-o solicitare scrisă în acest sens.

Perioada de stocare a datelor personale

În cazul în care voi incheia un contract de card de credit cu Banca, Banca va stoca datele personale pe durata raporturilor noastre contractuale, cât și după încetarea acestor raporturi, pentru o perioadă de maxim 10 ani, având în vedere: prevederile legislației bancare privind cunoașterea clientelei, prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului, prevederile Legii contabilității privind păstrarea documentelor justificative care stau la baza înregistrărilor în contabilitatea financiară, necesitatea apărării/conservării drepturilor Băncii în cadrul unui posibil litigiu privind încheierea, executarea sau încetarea contractului de credit.

În cazul în care nu voi încheia un contract de card de credit cu Banca, Banca va stoca datele personale pe o perioadă de 5 ani de la data solicitării, având în vedere prevederile legislației bancare privind cunoașterea clientelei, prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului și necesitatea apărării/conservării drepturilor Băncii în cadrul unui posibil litigiu.

Pentru scopul arhivării datelor conform Legii arhivelor naționale și ținând cont de Nomenclatorul arhivistic (aprobat de Arhivele Naționale) aplicabil la nivelul Băncii și pentru prelucrarea datelor de către Bancă în scopuri statistice datele pot fi stocate pentru perioade mai mari decât cele indicate anterior.

Drepturile mele

Voi avea posibilitatea exercitării, în cazurile și în condițiile prevăzute de lege, a următoarelor drepturi cu privire la datele personale prelucrate de către Bancă:

  • dreptul de acces
  • dreptul de opoziție
  • dreptul la portabilitatea datelor
  • dreptul la rectificarea datelor
  • dreptul la ștergerea datelor (“dreptul de a fi uitat”)

Vor putea exista situații în care Banca nu va putea da curs solicitării de ștergere a datelor, și anume:

  • în cazurile în care Banca are obligația legală de păstrare a datelor personale sau justifică un interes legitim;
  • în cazurile în care datele sunt stocate în scopuri de arhivare în interes public sau în scopuri statistice;
  • în cazurile în care datele sunt necesare pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță.
  • dreptul la restricționarea prelucrării datelor Drepturile prevăzute mai sus pot fi exercitate prin transmiterea unei solicitări către GARANTI BANK S.A., la sediul central al acesteia, la oricare dintre sucursalele Băncii, precum și prin mijloace electronice, la adresa de e-mail dpo@garantibank.ro, furnizând suficiente date care să permită identificarea solicitantului de către Bancă.
  • dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere a prelucrării datelor cu caracter personal în România, plângerea se va depune la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (A.N.S.P.D.C.P.), cu sediul în B-dul G-ral Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, sub forma unei adrese scrise, la sediul instituției, sau electronic, la adresa de e-mail anspdcp@dataprotection.ro.
* Parcurge documentul pentru a fi de acord cu Prelucrarea datelor personale.

Informare prelucrare date in legatura cu intrebarile/solicitarile adresate GARANTI BANK SA prin intermediul site-ului bonuscard.ro

 

GARANTI BANK SA, cu sediul in Bucureşti, Sos. Fabrica de Glucoza nr. 5, Novo Park 3, Business Center, Cladirea F, et.5 si 6, sector 2, cu numar de ordine in Registrul Comertului J40/4429/2009, cod de inregistrare fiscala 25394008, inregistrata in registrul institutiilor de credit cu nr. RB-PJR-40-066/2009, denumita in continuare „Banca”, prelucreaza datele tale personale furnizate cu ocazia inaintarii unor intrebari/solicitari prin intermediul site-ului, dupa cum urmeaza:

 

Datele personale prelucrate: numele, prenumele, codul numeric personal (CNP), adresa, numarul de telefon, adresa e-mail si orice alte date furnizate Bancii in baza prezentului formular sau ce ar putea fi dezvaluite de catre tine in cadrul procesului de analiza si solutionare a prezentei solicitari.

 

Scopurile si temeiurile prelucrarii. Destinatarii datelor personale

 

  • pentru a inregistra solicitarea ta si a face demersuri in vederea solutionarii acesteia, Banca va prelucra datele personale, astfel:
  • transmiterea de notificari/informari/raspunsuri in legatura cu solicitarea ta.
  • transmiterea datelor catre Turkyie Garanti Bankasi A.Ş. (si oricare dintre succesorii legali ai acesteia), societate din Turcia, actionar indirect al Bancii, care administreaza sistemul informatic al acesteia;
  • transmiterea datelor catre partenerii contractuali ai Bancii (din Romania sau din strainatate) in vederea furnizarii de servicii externalizate, realizate pentru si in numele Bancii (de exemplu transmiterea de notificari, arhivare, servicii de relatii cu clientii, etc).

 

  • in vederea indeplinirii de catre Banca a unor obligatii legale, precum:
  • stabilirea identitatii in vederea indeplinirii obligatiilor legale ale Bancii din domeniul cunoasterii clientelei;
  • transmiterea de informatii catre autoritatile abilitate de lege sa solicite si sa primeasca informatii, de exemplu instantele de judecata, parchete, executori judecatoresti, autoritati fiscale, notari publici, autoritati cu rol de supraveghere si control in domeniul bancar etc;

 

  • in vederea exercitarii de catre Banca a unui interes legitim, astfel:
  • transmiterea datelor personale catre entitatile care fac parte din grupul Garanti (toate entitatile afiliate, precum si toti actionarii directi si indirecti ai GARANTI BANK SA), format la aceasta data din: Garanti Holding B.V. si G Netherlands B.V. (Olanda), Garanti Bilişim Teknolojisi ve Ticaret T.A.Ş., Turkyie Garanti Bankasi A.Ş.(Turcia), Banco Bilbao Vizcaya Argentaria SA (Spania), Ralfi IFN SA, Motoractive IFN SA, Motoractive Multiservices SRL (Romania), in scopuri administrative interne (in scopul legitim al realizarii supravegherii consolidate la nivel de grup, spre exemplu analiza situatiei financiare a entitatilor din grup, identificarea riscurilor aferente activitatii grupului, etc.)
  • folosirea datelor de catre Banca in scopuri statistice, cu conditia pseudonimizarii acestora.

 

 

Transferul datelor personale in strainatate

 

In realizarea scopurilor de mai sus, Garanti Bank SA va putea transfera datele personale in strainatate, doar daca in tara destinatara este asigurat un nivel adecvat de protectie a datelor personale recunoscut prin decizie a Comisiei Europene, cum ar fi tarile membre ale Uniunii Economice Europene (EEA).

In absenta unei astfel de decizii a Comisiei Europene, Banca va putea transfera date cu caracter personal către o țară terță numai dacă persoana care va prelucra datele in numele Bancii a oferit garanții adecvate prevazute de lege in vederea protejarii datelor personale.

Banca poate fi contactata pentru obtinerea de informatii suplimentare cu privire la garantiile oferite pentru protejarea datelor personale in cazul fiecarui transfer de date in strainanate, printr-o solicitare scrisa in acest sens.

 

Perioada de stocare a datelor personale

 

In masura in care esti client al Bancii, Banca va stoca datele personale pe durata raporturilor noastre contractuale, cat si dupa incetarea acestor raporturi, pentru o perioada de maxim 10 ani, avand in vedere: prevederile legislatiei bancare privind cunoasterea clientelei, prevederile Legii contabilitatii privind pastrarea documentelor justificative care stau la baza inregistrarilor in contabilitatea financiara, necesitatea apararii/conservarii drepturilor Bancii in cadrul unui posibil litigiu;

In masura in care nu esti client al Bancii, Banca va stoca datele personale pe o perioada de 3 ani avand in vedere necesitatea apararii/conservarii drepturilor  Bancii in cadrul unui posibil litigiu.

Pentru scopul arhivarii datelor conform Legii arhivelor nationale si tinand cont de Nomenclatorul arhivistic (aprobat de Arhivele Nationale)  aplicabil la nivelul Bancii si pentru  prelucrarea datelor de catre Banca in scopuri statistice datele pot fi stocate pentru perioade mai mari decat cele indicate anterior.

 

Drepturile mele

 

Vei avea posibilitatea exercitarii, in cazurile si in conditiile prevazute de lege, a urmatoarelor drepturi cu privire la datele personale prelucrate de catre Banca:

  • dreptul de acces
  • dreptul de opozitie
  • dreptul la portabilitatea datelor
  • dreptul la rectificarea datelor
  • dreptul la stergerea datelor (“dreptul de a fi uitat”)

Vor putea exista situatii in care Banca nu va putea da curs solicitarii de stergere a datelor, si anume:

  1. in cazurile in care Banca are obligatia legala de pastrare a datelor personale;
  2. in cazurile in care datele sunt stocate in scopuri de arhivare in interes public sau in scopuri statistice;
  3. in cazurile in care datele sunt necesare pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta.
  • dreptul la restrictionarea prelucrarii datelor

Drepturile prevazute mai sus pot fi exercitate prin transmiterea unei solicitari catre GARANTI BANK S.A., la sediul central al acesteia, la oricare dintre sucursalele Bancii, precum si prin mijloace electronice, la adresa de e-mail dpo@garantibank.ro, furnizand suficiente date care sa permita identificarea solicitantului de catre Banca.

  • dreptul de a depune o plangere la autoritatea de supraveghere a prelucrarii datelor cu caracter personal In Romania, plangerea se va depune la Autoritatea Naționala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (A.N.S.P.D.C.P.), cu sediul in B-dul G-ral Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, sub forma unei adrese scrise, la sediul institutiei, sau electronic, la adresa de e-mail anspdcp@dataprotection.ro.