Bine ai venit în lumea Bonus Card.
O lume pe plus!

În lumea Bonus Card vei beneficia de bonus, de rate fără dobândă și de una dintre cele mai mari rețele de parteneri din România. Avem peste 6000 de parteneri cu sute de magazine online sau magazine deschise chiar în orașul tău. Îți vei găsi cardul potrivit în cel mai scurt timp.

În plus Bonus Card este primul card de credit multi-brand cu CIP din România care îţi oferă posibilitatea de a face cumpărături la orice comerciant din ţară sau străinătate care afişează sigla MasterCard.

Te bucuri de tranzacţii în siguranţă, cu 3D Secure

Cu Bonus Card, poţi face cumpărături online extra-sigure, activând la dispoziţie un extra-filtru de securitate: 3D Secure. Acesta îţi permite să confirmi toate plăţile efectuate online, printr-un cod de securitate primit pe telefonul tău.

Cum funcţionează? Pe scurt, de fiecare dată când tu sau utilizatorul cardului suplimentar veţi face cumpărături online de pe un site înrolat în 3D Secure, la plata cu cardul pe site, se va deschide o pagină nouă în care:

  • Vor fi afişate detaliile plăţii (comerciantul, valoarea şi data tranzacţiei, ultimele 4 cifre ale cardului utilizat).
  • Vei putea alege numărul de telefon pe care să primeşti parola tranzacţiei, din lista cu numere de telefon mobil predefinite de tine la Garanti Bank. Numerele de telefon definite trebuie să fie cele actuale, atât pentru tine, cât şi pentru utilizatorul cardului suplimentar. Apoi, vei primi pe telefon codul de validare a tranzacţiei.
  • În noua pagină afişată, va trebui să introduci codul de validare şi codul CVC2, conform indicaţiilor din pagină.

Şi gata! Poţi să stai liniştit, ştiind că ai efectuat o tranzacţie în siguranţă.

Cu Bonus Card Platinum ești pe plus:

  • 1

    Bonus la cumpărături

    Cu cât vei utiliza mai mult Bonus Card pentru plățile tale, cu atât vei acumula mai mult bonus. Fiecare punct de bonus valorează 1 leu. Nu uita: ai până la 10% bonus la cumpărături.
  • 2

    12 rate fixe cu 0% dobândă

    Până la 12 rate fixe fără dobândă la magazinele partenere sau chiar mai multe în perioada campaniilor speciale. Află mai multe pe: https://bonuscard.ro/campanii/
  • 3

    Peste 6000 de parteneri

    Ai o rețea extinsă de parteneri online și offline. Caută aici cel mai apropiat partener și beneficiază de toate avantajele pe care ți le oferă Bonus Card.
  • 4

    50 de zile perioadă de grație

    Ai până la 50 de zile perioadă de grație în care nu plătești dobândă pentru tranzacțiile la comerciant dacă rambursezi integral, până la data scadentă, suma datorată. Află mai multe despre costurile Bonus Card aici.
  • 5

    Limită acordată

    Între 25.000 lei și 100.000 lei
  • 6

    Program de refinanțare cu Bonus Card

    Acum ai posibilitatea de a refinanța orice produs de creditare de la o altă bancă, în limita a 20.000 lei*. Aplică pentru Bonus Card și beneficiază de un plan de refinanțare avantajos, cu până la 36 rate fără dobândă**.
    *Opțiune disponibilă pentru clienții noi, care nu au şi nici nu au avut un card de credit la Garanti Bank.
    **Pentru plata integrală a datoriei curente.
  • 7

    Siguranță și securitate

    Pentru orice tranzacție online primești notificare SMS din partea noastră. Astfel, știi mereu ce sume se tranzacționează cu cardul tău.
  • 8

    Servicii în regim de urgență

    - Oriunde în lume te-ai afla, beneficiezi de înlocuire card și retragere numerar în cazul în care cardul tău este pierdut/furat
    - Ai asistență telefonică 24/7 în timpul călătoriilor în străinătate, în peste 140 de limbi străine, apeland gratuit numerele de telefon speciale asigurate prin MasterCard în peste 75 de țări (lista numerelor de telefon este distribuită prin hoteluri, este publicată în ghiduri de călătorii și se găsește pe siteul MasterCard și pe siteul bonuscard.ro)
  • 9

    Asigurare de călătorie

    Apasă aici pentru mai multe detalii privind asigurarea de călătorie în străinătate atașată Bonus Card Platinum.
  • 10

    Beneficii Mastercard Premium

    Beneficiezi de reduceri în 230 de locații partenere în România. Apasă aici pentru vizualizarea facilităților programului MasterCard Premium.
  • 11

    Priority Pass

    Îți oferim accesul în 500 de saloane VIP din aeroporturi din întreaga lume. Vezi lista completă aici.
  • 12

    Acces gratuit în Business Lounge-ul Aeroportului Cluj

  • 13

    Acces gratuit în MasterCard Lounge din aeroporturile Henri Coanda București și Viena


Pentru mai multe informații, numere de telefon de acces și pentru lista completă de servicii adiționale Bonus Card Platinum contactează un consultant Garanti Bank.

* Pentru plata integrală a datoriei curente.

Costuri clare şi transparente

  • Bonus Card Platinum
  • Bonus card pentru clientii cu conventii salariale Garanti Bank *
  • Taxă anuală de administrare card principal (RON)
  • 360
    (gratuit în primul an)
  • 20
    (gratuit în primul an)
  • Taxă anuală de administrare card suplimentar (RON)
  • 180
  • 10
  • Taxă emitere/ reînnoire card (RON)
  • 0
  • 0
  • Taxă reemitere la solicitarea clientului (RON)
  • 300
    (gratuit prima reemitere)
  • 15
    (gratuit prima reemitere)
  • Comision utilizare ATM pentru numerar **
  • 1%+5 RON
  • 1%+5 RON
  • Comision interogare sold ATM GARANTI BANK S.A. (RON)
  • 0
  • 0
  • Comision interogare sold ATM alte banci (RON)
  • 1
  • 1
  • Taxă pentru depăşire neautorizată
  • 5%
  • 5%
  • Suma minimă de plată ***
  • 3%
  • 3%
  • Dobânda de credit card
  • 27,6%
  • 19,2%
  • Dobânda pentru retragere numerar
  • 27,6%
  • 19,2%
  • Dobânda penalizatoare
  • 30,6%
  • 22,2%
  • Perioada de graţie - zile
  • Până la 50
  • Până la 50
  • Procent bonus la magazinele nonpartenere
  • 0,3%
  • 0,3%
  • Procent bonus la Magazinele Partenere Bonus Card
  • pana la 10%
  • pana la 10%
  • Marja ajustare curs valutar pentru tranzacţii in valută
  • 1,25%
  • 1,25%
  • Dobanda DAE
  • 33,2%
  • 22,9%

* Această ofertă este valabilă pentru clienţii cu convenţii salariale la Garanti Bank S.A, care solicită un card de credit după data de 07.02.2011, şi doar în perioada în care Convenţia Salarială este activă.

** În cazul bancomatelor Garanti Bank S.A. situate în sediile agenţiilor, Comisionul utilizare bancomat pentru numerar este 0.

*** Suma minimă de plată este formată din 3% din Linia de Credit Utilizată şi Datorată plus 100% dobanzi şi comisioane.


Exemplu de calcul

Dobânda Anuală Efectivă (DAE) este de 33,2% pentru un card de credit Bonus Card Platinum cu o limita de credit de 100.000 RON, utilizată imediat şi în întregime, creditul rambursându-se în 12 rate lunare egale. Dobânda este fixă: 27,6% pe an; Valoarea ratei lunare: 9.631 RON; Valoarea totala plătibilă: 116.307,5 RON; Taxă anuală administrare card: 360 RON; Comision utilizare bancomat pentru numerar, alte banci: 1% din suma utilizată + 5 RON.


Lista completă a taxelor și comisioanelor:

Descarcă lista de comisioane       Printează lista de comisioane


Cu Garanti Bank ești mereu la curent cu ce este nou și primești chiar și sfaturi pentru gestionarea cheltuielilor

  • Abonează-te la newsletter chiar aici pentru a primi periodic noutăți și sfaturi pentru gestionarea bună a cheltuielilor cu cardul tău
  • Ai aici o listă completă cu sugestii despre tot ce ai nevoie să știi pentru a flosi Bonus Card eficient
  • Dacă ai o întrebare despre gestionarea cheltuielilor și nu ai găsit răspunsul aici, poți contacta un consultant folosind linia Alo Garanti +40 21 200 94 94 sau poți să ne contactezi online completând formularul de aici.

*Începând cu a doua emitere, se percepe comision 300 lei.

UN CARD PENTRU FIECARE. CRITERII FLEXIBILE ȘI DOCUMENTAȚIE MINIMĂ

Lista documentelor necesare:

  • Copia actului de identitate
  • Cerere Emitere Card de Credit
  • Documente doveditoare de venit

În funcție de profilul fiecărui client și sursele de venit, banca poate solicita documente suplimentare.

Descarcă adeverința de salariu


Criterii de eligibilitate:

  • vârsta între 18 și 65 de ani
  • un venit minim net de 800 lei

Ai 3 metode simple prin care să aplici. Cardul poate fi al tău în numai 48 de ore

Alege varianta cea mai simplă pentru tine:

  • 1

    Aplică online

    Completează datele tale în formularul scurt disponibil aici și vei fi contactat în maxim 48 de ore lucrătoare de un consultant Garanti Bank
  • 2

    Vino într-o sucursală să ne cunoaștem

    Dacă dorești să aplici la una dintre sucursalele Garanti Bank găsește cea mai apropiată sucursală chiar aici.
  • 3

    Suntem la un ALO distanță

    Sună la Alo Garanti 0800 80 1234 sau +40 21 200 9494 (număr cu tarif normal, apelabil din orice reţele de telefonie) lasă-ne datele tale și vei fi contactat de un consultant Garanti Bank.

Plăteşti rapid şi simplu,
aşa cum îţi e mai comod.

Ai o mulţime de variante de rambursare din care să alegi!

Lucrurile simple sunt întotdeauna mai bune. De aceea, ne-am străduit să facem totul mai uşor şi când vine vorba de rambursare.

Oricând vrei să plăteşti sumele folosite prin intermediul Bonus Card, ai la dispoziţie o mulţime de modalităţi din care poţi alege varianta cea mai comodă pentru tine.

Pe scurt, poți să rambursezi sumele utilizate cu Bonus Card:

  • În orice agenție Garanti Bank
  • La ATM-urile Garanti Bank
  • Prin intermediul Garanti Online
  • Prin transfer bancar de la alte bănci
  • Prin direct debit din contul curent
  • Printr-un apel telefonic la Alo Garanti
  • La orice punct de încasare PayPoint, cu prezentarea extrasului de cont (valoarea maximă pe tranzacție este de 4.999 lei). Dacă te interesează, poţi afla mai multe despre plăţile PayPoint.

Simplu, nu? Din atâtea variante, cu siguranţă o vei găsi pe cea care ţi se potriveşte. Iar dacă ai întrebări, nu uita că suntem mereu aproape de tine la Alo Garanti 0800 80 1234 sau +40 21 200 9494 (număr cu tarif normal, apelabil din orice reţele de telefonie).

Informează-te asupra atacurilor de tip phishing

Folosirea intensă a internetului şi a dispozitivelor inteligente care ne înconjoară te poate face victima unor posibile atacuri de tip phishing. Acestea sunt încercări ilegale de a intra în posesia datelor tale de securitate. Astfel, te rugăm să nu accesezi link-uri din surse necunoscute sau să dai curs ofertelor şi concursurilor care promit câştiguri substanţiale, prezentate pe internet sau în diverse aplicaţii.

Pentru a fi protejat de furtul de date te rugăm să nu ignori următoarele sfaturi:

  • Nu confirma cu nimeni datele tale de securitate prin SMS sau e-mail.
  • Nu transmite nimănui numărul cardului, data expirării, codul de autentificare, PIN-ul, parola, numărul de telefon, etc.
  • Nu nota niciodată codurile PIN (pentru cardurile de debit/credit) sau parolele pe care le foloseşti.
  • Garanti Bank nu-ţi va cere niciodată astfel de date prin SMS, e-mail sau accesarea unui link.

Protejează-ţi computerul printr-un antivirus oficial şi actualizat şi nu accesa aplicaţii Garanti Bank decât din surse sigure.

  • Noi întreprindem constant acţiuni care privesc monitorizarea posibilelor atacuri de phishing. Protejează-ţi PC-ul, laptopul, tableta şi smartphone-ul cu o parolă puternică şi cu programe de securitate de tip antivirus/anti-spyware.
  • Singurele surse oficiale de descărcare pentru aplicaţia noastră de mobile banking, Mobile ME, sunt App Store şi Google Play, şi poate fi găsită căutând prin cuvantul cheie Garanti Bank.

Utilizează datele cardului tău de debit/credit responsabil.

  • Cumpără produse şi servicii din surse de încredere. Pentru achiziţiile pe internet, asigură-te că este utilizat protocolul de securitate disponibil în mediul online denumit 3DSecure.
  • Verifică-ţi extrasul de cont, cel puţin lunar, cu privire la evidenţele operaţiunilor efectuate.
  • Protejează informaţiile cardului tău (număr, data expirării, codul CVV) şi nu le posta pe reţele de socializare.
  • Solicită chitanţa pentru fiecare tranzacţie aprobată sau respinsă efectuată cu cardul tău de debit sau credit.
  • Când faci plata, asigură-te că ai mereu cardul în raza ta vizuală şi, atunci când situaţia o impune, solicită un POS mobil sau deplasează-te la unul fix.

Pași de activare pentru cardul nou emis

Pentru cardul nou emis, sună în orice zi, între orele 9:00 și 22:00, la Alo Garanti, 021.200.94.94 (număr cu tarif normal) sau 0800.80.1234 (număr gratuit în rețeaua de telefonie fixă) să îți activezi cardul și să îți setezi codul PIN.

Folosește numărul scurt 1-1-1-1 pentru limba română sau 2-1-1-1 pentru limba engleză și ai activat pe loc noul card.

Pași de activare pentru cardul reînnoit

În cazul în care cardul este reînnoit deoarece a expirat sau s-a deteriorat, folosește în continuare vechiul tău cod PIN. Cardul este deja activ, fără a mai fi nevoie să suni la Alo Garanti. Trebuie doar să faci o tranzacție prin care să utilizezi codul PIN.

Dacă cererea de emitere a fost acceptată, dar nu primesc cardul, cum trebuie să procedez?

Pentru a intra în posesia cardului, te rugăm să iei legătura cu consultantul tău Garanti sau sună în orice zi, între orele 9:00 și 22:00, la Alo Garanti 0800 80 1234, număr de telefon gratuit, apelabil doar din reţelele fixe, sau la + 40 21 200 94 94, număr de telefon cu tarif normal.

Cum pot afla detalii referitoare la stadiul aprobării Cererii de emitere pentru Cardul de Credit?

Pentru a afla stadiul de aprobare a Cererii de emitere pentru Cardul de Credit poţi vizita orice agenţie Garanti Bank, sau poţi suna în orice zi, între orele 9:00 și 22:00, la Alo Garanti 0800 80 1234 număr de telefon gratuit, apelabil doar din reţelele fixe, sau + 40 21 200 94 94, număr de telefon cu tarif normal.

În condițiile în care mi-am schimbat numele, cum pot să-mi reemit cardul cu noul nume?

Te rugăm să depui o copie după noul act de identitate şi o cerere semnată în cea mai apropiată agenţie Garanti Bank.

Cum pot să solicit mărirea limitei de credit?

Te invităm în cea mai apropiată agenţie Garanti Bank pentru a solicita o mărire a limitei de credit a cardului tău.

Cum pot aplica pentru un card suplimentar?

Poţi solicita emiterea unui card suplimentar în orice agenţie Garanti Bank, sau sună în orice zi, între orele 9:00 și 22:00, la Alo Garanti 0800 80 1234, număr de telefon gratuit, apelabil doar din reţelele fixe sau + 40 21 200 94 94, număr de telefon cu tarif normal.

Cum este stabilită limita zilnică aferentă cardului suplimentar?

Tu, ca deţinător de card principal, hotărăşti limita zilnică aferentă cardului suplimentar. Menţionează acest procent în momentul solicitării emiterii unui card suplimentar.

Pot să diminuez limita cardului suplimentar?

Da, trebuie doar să vizitezi cea mai apropiată agenţie Garanti Bank şi să completezi formularul aferent.

Cum pot achita suma minimă de plată pentru cardul suplimentar?

Pentru cardul suplimentar nu există sumă minimă de plată. Toate tranzacțiile efectuate cu cardul principal și cardul/cardurile secundar/e se regăsesc în extrasul de cont al deținătorului cardului principal.

Cum pot afla codul PIN aferent Bonus Cardului?

Codul PIN îl poți seta singur sunând în orice zi, între orele 9:00 și 22:00 la Alo Garanti 0800 80 1234, număr de telefon gratuit, apelabil doar din reţelele fixe, sau la + 40 21 200 94 94, număr de telefon cu tarif normal.

Cum pot afla codul PIN dacă l-am uitat?

Codul PIN îl poți reseta singur sunând în orice zi, între orele 9:00 și 22:00 la Alo Garanti 0800 80 1234, număr de telefon gratuit, apelabil doar din reţelele fixe, sau la + 40 21 200 94 94, număr de telefon cu tarif normal.

Cum schimb codul PIN al cardului meu?

Codul PIN poate fi schimbat sunând sună în orice zi, între orele 9:00 și 22:00 la Alo Garanti 0800 80 1234, număr de telefon gratuit, apelabil doar din reţelele fixe, sau la + 40 21 200 94 94, număr de telefon cu tarif normal.

Ce este perioada de graţie?

Este perioada în care Banca nu percepe dobânda pentru valoarea tranzacţiilor efectuate la comercianții şi/ sau a cumpărăturilor în rate, evidenţiată în ultimul extras de cont, cu condiția ca suma datorată/ total datorii curente, să fie achitată integral până la data scadentă inclusiv.
Această facilitate nu se acordă în cazul în care suma datorată/ totalul datoriilor curente din extrasul de cont nu este achitat integral cel târziu la data scadentă.

Perioada de grație poate ajunge până la 50 de zile calendaristice, în funcție de data postării cumpărăturii, de numarul de zile calendaristice al lunilor și data scadenta. Pentru a beneficia de perioada maximă de 50 de zile, trebuie folosit cardul de credit în prima zi a ciclului tranzacțional.

Tranzacțiile de tip retragere de numerar nu beneficiază de perioada de grație.

Pentru a beneficia de această facilitate, trebuie să începi ciclul de tranzacționare fără nicio datorie față de bancă și să rambursezi integral sumele utilizate până la finele perioadei de grație.

De exemplu, să considerăm un card de credit cu o limită de 3.000 lei și cu o perioadă de grație de până la 50 de zile. În luna septembrie, ciclul de tranzacționare începe pe 1 septembrie și se încheie pe 30 septembrie, iar perioada de grație expiră pe 20 octombrie.

Pe 5 septembrie, se efectuează o plată la comercianți de 500 lei, iar pe 20 septembrie, o altă plată de 500 lei. Astfel că la finele lunii, atunci când se întocmește extrasul de cont, clientul figurează cu un sold de 1.000 lei.

Deoarece la începutul lunii nu avea nici o datorie față de bancă, el poate beneficia de perioada de grație. Prin urmare, dacă până pe 25 octombrie rambursează cei 1.000 lei, el nu va plăti dobânda.

Însă, dacă rambursează doar 500 lei, Banca va calcula dobânda pentru întreaga perioadă.

Cardul de credit permite posesorului acestuia să acceseze o limită de credit pusă la dispoziție de către bancă, având o perioadă de grație în care nu se percepe niciun fel de dobândă pentru tranzacțiile la comercianți. Dobânda se plătește numai în cazul în care nu se plătesc integral sumele datorate până la data scadentă lunară, precum și pentru sumele retrase de la bancomat.

Pentru retragerea de numerar se va aplica dobânda de la data efectuării retragerii de numerar până la data rambursării sumelor retrase, inclusiv.

Dobânda pentru cumpărături se aplică sumei datorate, excluzând suma provenită din retrageri de numerar, începând de la data ultimului extras de cont până la data efectuării primei plăţi, dacă deţinătorul plăteşte până la data scadentă cel puţin suma minimă de plată, dar nu întreaga sumă datorată (total datorii curente) evidențiată în extrasul de cont.

Pe restul perioadei de calcul până la data următorului extras de cont se va aplica dobânda de la suma datorată neachitată.

Dacă deținătorul achită integral suma datorată evidențiată în extrasul de cont, Banca nu percepe dobânda pentru valoarea cumpărăturilor efectuate la comercianți și/ sau a cumpărăturilor în rate.

În cazul în care deținătorul nu achită cel puțin suma minimă de plată, se va calcula dobânda penalizatoare.

De exemplu, să presupunem că avem un card de credit cu o limită de 3.000 lei, cu o perioadă de grație de până la 50 de zile. În luna septembrie, ciclul de tranzacționare începe pe 1 septembrie și se încheie pe 30 septembrie, iar perioada de grație expiră pe 20 octombrie.

Cazul A: Pe 5 septembrie, se efectuează o plată la comercianți de 500 lei, iar pe 20 septembrie, o altă plată de 500 lei. Astfel că la finele lunii, atunci când se întocmește extrasul de cont, clientul figurează cu un sold de 1.000 lei.

  • Dacă rambursează doar 500 lei până la 20 octombrie, Banca va calcula dobânda pentru întreaga perioadă, adică 5 septembrie - 20 octombrie, pentru suma de 500 lei și 20 septembrie - 20 octombrie pentru diferența de 500 lei.
  • Dacă rambursează 1.000 lei până la 20 octombrie, Banca nu va calcula dobânda.

Cazul B: Pe 5 septembrie, se efectuează o retragere la bancomat de 500 lei. Astfel că la finele lunii, atunci când se întocmește extrasul de cont, clientul figurează cu un sold de 500 lei + dobânda datorată sumei retrase de la data de 5 septembrie până la data emiterii extrasului.

Cum se calculează dobânda?

De exemplu, dobânda din prezent pentru Bonus Card este 27.6%, aceasta fiind o dobândă anuală.

Dacă luăm cazul B, din exemplul de mai sus, “Pe 5 septembrie, se efectuează o retragere la bancomat de 500 lei. Astfel că la finele lunii, atunci când se întocmește extrasul de cont, clientul figurează cu un sold de 500 lei + dobânda datorată sumei retrase de la data de 5 septembrie până la data emiterii extrasului + comisionul de retragere numerar.”, dobânda se calculează astfel:

Suma retrasa 500 lei * nr. de zile (5 septembrie - 1 octombrie, perioada de utilizare a sumei) = 25 zile * dobânda zilnica (27.6%/360 zile) =0.077%. Dobânda pe care clientul o va avea de plătit la finele lunii, conform extrasului este de 9.6 lei.

Cum pot să achit automat suma minimă de plată aferentă Bonus Cardului?

Dacă doreşti ca suma minimă de plată aferentă Bonus Cardului tău să fie reţinută automat din contul tău la data scadentă, te rugăm să mergi în orice agenţie Garanti Bank, să setezi opțiunea din Garanti Online, serviciul nostru de Internet Banking, sau să suni la Alo Garanti 0800 80 1234, număr de telefon gratuit, apelabil doar din reţelele fixe*, sau + 40 21 200 94 94, număr de telefon cu tarif normal*. Ai grijă ca la data plăţii automate să existe în contul tău suma necesară.

Pot să achit automat suma minimă de plată aferentă Bonus Card din limita de credit aprobată?

Nu este posibil să achiți automat suma minimă de plată din limita de credit aprobată. Suma minimă de plată poate fi reţinută automat numai din contul tău curent la data scadentă, după setarea opţiunii de debitare automată.

Ce se întâmplă dacă achit doar minimul de plată?

Sumă Minimă de Plată - reprezintă suma pe care deținătorul trebuie să o plătească la data scadenţei, calculată ca procent (1) 3% din limita de credit utilizată și datorată la sfârțitul unui ciclu de tranzacționare (mai puțin ratele scadente în viitor) la care se adaugă (2) 100% din costurile Cardului, plus (3) 100% din dobânzi, plus (4) 100% din sumele rezultate din depășirea neautorizată a Limitei de Credit, plus (5) 100% din penalități, plus (6) 100% din sume restante, conform Listei de Tarife și Comisioane pentru Carduri de Credit Persoane Fizice afișată în orice agenție.

În cazul în care achiți doar minimul de plată, Banca va percepe dobânda pentru întreaga perioadă, începând cu data tranzacției până la data achitării sumei minime de plată.

Plătind doar miniumul de plată, nu beneficiezi de perioadă de grație.

În cazul în care nu achiți cel puțin suma minimă de plată, se va calcula dobânda penalizatoare.

Ce sunt punctele Bonus și cum le pot folosi?

1 punct = 1 leu
Punctele Bonus sunt de fapt bani. Primești puncte pentru toate cumpărăturile pe care le faci cu cardul Bonus Card, la orice comerciant din România sau din străinătate (online sau în magazine), inclusiv cumpărăturilor în rate. Nu se acordă Bonus pentru retragerile de numerar.

Pentru cumpărăturile pe care le faci online sau în magazine, din țară sau străinătate, primești în funcție de oferta agreată:

  • 0,3% din valoarea cumpărăturilor pentru comercianții neparteneri Garanti Bank
  • Până la 10% din valoarea cumpărăturilor pentru comercianții parteneri Garanti Bank

ATENȚIE: Cere ca în momentul în care plătești să ți se încaseze banii printr-un POS Garanti (aparatul în care se introduce cardul). Doar așa primești puncte.

Punctele pe care le aduni le poți folosi la cumpărături din magazinele partenere. Bonusul nu poate fi retras în numerar de la bancomat și nici nu poate fi utilizat pentru a achita creditul utilizat; valoarea acestuia este evidențiată în fiecare extras de cont emis lunar. Poți, de exemplu, să cumperi un cadou pentru ziua de naștere a unui prieten sau a copilului tău.

Înainte de a face cumpărături, intră pe site-ul https://bonuscard.ro/parteneri/ și verifică ce ofertă de Bonus ai la magazinul ce te interesează.

Poți vedea câte puncte ai acumulat?

  • În momentul plății în magazinele partenere Garanti Bank, poți ruga vânzătorul să verifice câte puncte ai pe card;
  • Sună la serviciul nostru pentru clienți Alo Garanti - +40 21 200 9494 (număr cu tarif normal, apelabil din orice rețele de telefonie), sau la 0800 80 1234 (număr apelabil gratuit din orice rețea de telefonie fixă);
  • Prin internet banking – Garanti Online;
  • Prin intermediul extrasului de cont lunar.

Ce trebuie să fac dacă îmi pierd cardul sau acesta îmi este furat?

În astfel de situații, sună în orice zi, între orele 9:00 și 22:00, la Alo Garanti 0800 80 1234, număr de telefon gratuit, apelabil doar din reţelele fixe sau + 40 21 200 94 94, număr cu tarif normal, apelabil din orice reţea de telefonie şi anunţă imediat că ai pierdut cardul sau că acesta ţi-a fost furat, pentru a bloca cardul și a primi îndrumările necesare.

Banca va proceda la blocarea accesului cardului la cont imediat după primirea telefonului de anunț al pierderii/furtului cardului/tranzacţiilor suspecte;

Sună la numărul prezent pe spatele cardului pentru orice suspiciune pe care o ai în utilizarea cardului la ATM/POS.

În cazul în care suspectezi un caz de fraudă, contactează imediat Banca la numerele de telefon Alo Garanti 0800 80 1234 sau + 40 21 200 94 94.

* Parcurge documentul pentru a fi de acord cu Prelucrarea datelor personale.

GARANTI BANK SA, cu sediul în Bucureşti, Șos. Fabrica de Glucoză Nr. 5, Novo Park 3, Business Center, Cladirea F, et.5 și 6, sector 2, cu număr de ordine în Registrul Comerțului J40/4429/2009, cod de înregistrare fiscală 25394008, înregistrată în registrul instituțiilor de credit cu nr. RB-PJR-40-066/2009, denumită în continuare „Banca”, va prelucra datele mele personale furnizate în legatură cu prezenta solicitare, după cum urmează:

Datele personale prelucrate: numele, prenumele, adresa, numărul de telefon, adresa e-mail, CNP locul de muncă, situația familială, economică și financiară, obișnuințele/ preferințele/ comportamentul de plată/economisire/îndatorare și orice alte date pe care le-am furnizat prin intermediul formularului dedicat de pe website-ul Băncii sau ce vor fi dezvăluite în cadrul convorbirii telefonice ce urmează a fi purtată cu reprezentantul Băncii ca urmare a prezentei solicitări.

Scopurile și temeiurile prelucrării. Destinatarii datelor personale

(i) în vederea analizării posibilității încheierii unui contract de card de credit la care voi fi parte sau pentru a face demersuri la cererea mea, înainte de încheierea acestui contract, Banca va prelucra datele personale, astfel:

  • transmiterea de notificări/informări în legatură cu soluționarea cererii de mele de analiză a posibilității încheierii unui contract de card de credit;
  • transmiterea datelor catre Turkyie Garanti Bankasi A.Ş. (și oricare dintre succesorii legali ai acesteia), societate din Turcia, acționar indirect al Băncii, care administrează sistemul informatic al acesteia;
  • transmiterea datelor către partenerii contractuali ai Băncii (din Romania sau din străinatate) în vederea furnizării de servicii externalizate, realizate pentru și în numele Băncii (de exemplu transmiterea de notificări, arhivare, servicii de relații cu clienții, etc)/

(ii) în vederea îndeplinirii de către Bancă a unor obligații legale, precum:

  • stabilirea identității mele în vederea îndeplinirii obligațiilor legale ale Băncii din domeniul cunoașterii clientelei, prevenirii spălarii banilor și combaterii terorismului;
  • transmiterea de informații către autoritățile abilitate de lege să solicite și să primească astfel de informații, de exemplu instanțele de judecată, parchete, executori judecătorești, Oficiul Național de Prevenire și Combatere a Spălării Banilor (O.N.P.C.S.B.), autorități fiscale, notari publici, autorități cu rol de supraveghere și control în domeniul bancar etc.

(iii) în vederea exercitării de către Bancă a unui interes legitim, astfel:

  • transmiterea datelor personale catre entitățile care fac parte din grupul Garanti (toate entitățile afiliate, precum și toți acționarii direcți și indirecți ai GARANTI BANK SA), format la aceasta dată din: Garanti Holding B.V. si G Netherlands B.V. (Olanda), Garanti Bilişim Teknolojisi ve Ticaret T.A.Ş., Turkyie Garanti Bankasi A.Ş.(Turcia), Banco Bilbao Vizcaya Argentaria SA (Spania), Ralfi IFN SA, Motoractive IFN SA, Motoractive Multiservices SRL (Romania), în scopuri administrative interne (în scopul legitim al realizării supravegherii consolidate la nivel de grup, spre exemplu analiza situației financiare a entităților din grup, identificarea riscurilor aferente activității grupului, etc.)
  • folosirea datelor de catre Bancă în scopuri statistice, cu condiția pseudonimizării acestora.

Transferul datelor personale în străinătate

În realizarea scopurilor de mai sus, Garanti Bank SA va transfera datele personale în străinătate, doar dacă în țara destinatară este asigurat un nivel adecvat de protecție a datelor personale recunoscut prin decizie a Comisiei Europene, cum ar fi țările membre ale Uniunii Economice Europene (EEA).

In absența unei astfel de decizii a Comisiei Europene, Banca va putea transfera date cu caracter personal către o țară terță numai dacă persoana care va prelucra datele în numele Băncii a oferit garanții adecvate prevăzute de lege în vederea protejării datelor personale.

Banca poate fi contactată pentru obținerea de informații suplimentare cu privire la garanțiile oferite pentru protejarea datelor personale în cazul fiecărui transfer de date în străinatate, printr-o solicitare scrisă în acest sens.

Perioada de stocare a datelor personale

În cazul în care voi incheia un contract de card de credit cu Banca, Banca va stoca datele personale pe durata raporturilor noastre contractuale, cât și după încetarea acestor raporturi, pentru o perioadă de maxim 10 ani, având în vedere: prevederile legislației bancare privind cunoașterea clientelei, prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului, prevederile Legii contabilității privind păstrarea documentelor justificative care stau la baza înregistrărilor în contabilitatea financiară, necesitatea apărării/conservării drepturilor Băncii în cadrul unui posibil litigiu privind încheierea, executarea sau încetarea contractului de credit.

În cazul în care nu voi încheia un contract de card de credit cu Banca, Banca va stoca datele personale pe o perioadă de 5 ani de la data solicitării, având în vedere prevederile legislației bancare privind cunoașterea clientelei, prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului și necesitatea apărării/conservării drepturilor Băncii în cadrul unui posibil litigiu.

Pentru scopul arhivării datelor conform Legii arhivelor naționale și ținând cont de Nomenclatorul arhivistic (aprobat de Arhivele Naționale) aplicabil la nivelul Băncii și pentru prelucrarea datelor de către Bancă în scopuri statistice datele pot fi stocate pentru perioade mai mari decât cele indicate anterior.

Drepturile mele

Voi avea posibilitatea exercitării, în cazurile și în condițiile prevăzute de lege, a următoarelor drepturi cu privire la datele personale prelucrate de către Bancă:

  • dreptul de acces
  • dreptul de opoziție
  • dreptul la portabilitatea datelor
  • dreptul la rectificarea datelor
  • dreptul la ștergerea datelor (“dreptul de a fi uitat”)

Vor putea exista situații în care Banca nu va putea da curs solicitării de ștergere a datelor, și anume:

  • în cazurile în care Banca are obligația legală de păstrare a datelor personale sau justifică un interes legitim;
  • în cazurile în care datele sunt stocate în scopuri de arhivare în interes public sau în scopuri statistice;
  • în cazurile în care datele sunt necesare pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță.
  • dreptul la restricționarea prelucrării datelor Drepturile prevăzute mai sus pot fi exercitate prin transmiterea unei solicitări către GARANTI BANK S.A., la sediul central al acesteia, la oricare dintre sucursalele Băncii, precum și prin mijloace electronice, la adresa de e-mail dpo@garantibank.ro, furnizând suficiente date care să permită identificarea solicitantului de către Bancă.
  • dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere a prelucrării datelor cu caracter personal în România, plângerea se va depune la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (A.N.S.P.D.C.P.), cu sediul în B-dul G-ral Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, sub forma unei adrese scrise, la sediul instituției, sau electronic, la adresa de e-mail anspdcp@dataprotection.ro.
* Parcurge documentul pentru a fi de acord cu Prelucrarea datelor personale.

Informare prelucrare date in legatura cu intrebarile/solicitarile adresate GARANTI BANK SA prin intermediul site-ului bonuscard.ro

 

GARANTI BANK SA, cu sediul in Bucureşti, Sos. Fabrica de Glucoza nr. 5, Novo Park 3, Business Center, Cladirea F, et.5 si 6, sector 2, cu numar de ordine in Registrul Comertului J40/4429/2009, cod de inregistrare fiscala 25394008, inregistrata in registrul institutiilor de credit cu nr. RB-PJR-40-066/2009, denumita in continuare „Banca”, prelucreaza datele tale personale furnizate cu ocazia inaintarii unor intrebari/solicitari prin intermediul site-ului, dupa cum urmeaza:

 

Datele personale prelucrate: numele, prenumele, codul numeric personal (CNP), adresa, numarul de telefon, adresa e-mail si orice alte date furnizate Bancii in baza prezentului formular sau ce ar putea fi dezvaluite de catre tine in cadrul procesului de analiza si solutionare a prezentei solicitari.

 

Scopurile si temeiurile prelucrarii. Destinatarii datelor personale

 

  • pentru a inregistra solicitarea ta si a face demersuri in vederea solutionarii acesteia, Banca va prelucra datele personale, astfel:
  • transmiterea de notificari/informari/raspunsuri in legatura cu solicitarea ta.
  • transmiterea datelor catre Turkyie Garanti Bankasi A.Ş. (si oricare dintre succesorii legali ai acesteia), societate din Turcia, actionar indirect al Bancii, care administreaza sistemul informatic al acesteia;
  • transmiterea datelor catre partenerii contractuali ai Bancii (din Romania sau din strainatate) in vederea furnizarii de servicii externalizate, realizate pentru si in numele Bancii (de exemplu transmiterea de notificari, arhivare, servicii de relatii cu clientii, etc).

 

  • in vederea indeplinirii de catre Banca a unor obligatii legale, precum:
  • stabilirea identitatii in vederea indeplinirii obligatiilor legale ale Bancii din domeniul cunoasterii clientelei;
  • transmiterea de informatii catre autoritatile abilitate de lege sa solicite si sa primeasca informatii, de exemplu instantele de judecata, parchete, executori judecatoresti, autoritati fiscale, notari publici, autoritati cu rol de supraveghere si control in domeniul bancar etc;

 

  • in vederea exercitarii de catre Banca a unui interes legitim, astfel:
  • transmiterea datelor personale catre entitatile care fac parte din grupul Garanti (toate entitatile afiliate, precum si toti actionarii directi si indirecti ai GARANTI BANK SA), format la aceasta data din: Garanti Holding B.V. si G Netherlands B.V. (Olanda), Garanti Bilişim Teknolojisi ve Ticaret T.A.Ş., Turkyie Garanti Bankasi A.Ş.(Turcia), Banco Bilbao Vizcaya Argentaria SA (Spania), Ralfi IFN SA, Motoractive IFN SA, Motoractive Multiservices SRL (Romania), in scopuri administrative interne (in scopul legitim al realizarii supravegherii consolidate la nivel de grup, spre exemplu analiza situatiei financiare a entitatilor din grup, identificarea riscurilor aferente activitatii grupului, etc.)
  • folosirea datelor de catre Banca in scopuri statistice, cu conditia pseudonimizarii acestora.

 

 

Transferul datelor personale in strainatate

 

In realizarea scopurilor de mai sus, Garanti Bank SA va putea transfera datele personale in strainatate, doar daca in tara destinatara este asigurat un nivel adecvat de protectie a datelor personale recunoscut prin decizie a Comisiei Europene, cum ar fi tarile membre ale Uniunii Economice Europene (EEA).

In absenta unei astfel de decizii a Comisiei Europene, Banca va putea transfera date cu caracter personal către o țară terță numai dacă persoana care va prelucra datele in numele Bancii a oferit garanții adecvate prevazute de lege in vederea protejarii datelor personale.

Banca poate fi contactata pentru obtinerea de informatii suplimentare cu privire la garantiile oferite pentru protejarea datelor personale in cazul fiecarui transfer de date in strainanate, printr-o solicitare scrisa in acest sens.

 

Perioada de stocare a datelor personale

 

In masura in care esti client al Bancii, Banca va stoca datele personale pe durata raporturilor noastre contractuale, cat si dupa incetarea acestor raporturi, pentru o perioada de maxim 10 ani, avand in vedere: prevederile legislatiei bancare privind cunoasterea clientelei, prevederile Legii contabilitatii privind pastrarea documentelor justificative care stau la baza inregistrarilor in contabilitatea financiara, necesitatea apararii/conservarii drepturilor Bancii in cadrul unui posibil litigiu;

In masura in care nu esti client al Bancii, Banca va stoca datele personale pe o perioada de 3 ani avand in vedere necesitatea apararii/conservarii drepturilor  Bancii in cadrul unui posibil litigiu.

Pentru scopul arhivarii datelor conform Legii arhivelor nationale si tinand cont de Nomenclatorul arhivistic (aprobat de Arhivele Nationale)  aplicabil la nivelul Bancii si pentru  prelucrarea datelor de catre Banca in scopuri statistice datele pot fi stocate pentru perioade mai mari decat cele indicate anterior.

 

Drepturile mele

 

Vei avea posibilitatea exercitarii, in cazurile si in conditiile prevazute de lege, a urmatoarelor drepturi cu privire la datele personale prelucrate de catre Banca:

  • dreptul de acces
  • dreptul de opozitie
  • dreptul la portabilitatea datelor
  • dreptul la rectificarea datelor
  • dreptul la stergerea datelor (“dreptul de a fi uitat”)

Vor putea exista situatii in care Banca nu va putea da curs solicitarii de stergere a datelor, si anume:

  1. in cazurile in care Banca are obligatia legala de pastrare a datelor personale;
  2. in cazurile in care datele sunt stocate in scopuri de arhivare in interes public sau in scopuri statistice;
  3. in cazurile in care datele sunt necesare pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta.
  • dreptul la restrictionarea prelucrarii datelor

Drepturile prevazute mai sus pot fi exercitate prin transmiterea unei solicitari catre GARANTI BANK S.A., la sediul central al acesteia, la oricare dintre sucursalele Bancii, precum si prin mijloace electronice, la adresa de e-mail dpo@garantibank.ro, furnizand suficiente date care sa permita identificarea solicitantului de catre Banca.

  • dreptul de a depune o plangere la autoritatea de supraveghere a prelucrarii datelor cu caracter personal In Romania, plangerea se va depune la Autoritatea Naționala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (A.N.S.P.D.C.P.), cu sediul in B-dul G-ral Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, sub forma unei adrese scrise, la sediul institutiei, sau electronic, la adresa de e-mail anspdcp@dataprotection.ro.