Bine ai venit în lumea Bonus Card.
O lume pe plus!

În lumea Bonus Card vei beneficia de bonus, de rate fără dobândă și de una dintre cele mai mari rețele de parteneri din România. Avem peste 6000 de parteneri cu sute de magazine online sau magazine deschise chiar în orașul tău. Îți vei găsi cardul potrivit în cel mai scurt timp.

În plus Bonus Card este primul card de credit multi-brand cu CIP din România care îţi oferă posibilitatea de a face cumpărături la orice comerciant din ţară sau străinătate care afişează sigla MasterCard.

Te bucuri de tranzacţii în siguranţă, cu 3D Secure

Cu Bonus Card, poţi face cumpărături online extra-sigure, activând la dispoziţie un extra-filtru de securitate: 3D Secure. Acesta îţi permite să confirmi toate plăţile efectuate online, printr-un cod de securitate primit pe telefonul tău.

Cum funcţionează? Pe scurt, de fiecare dată când tu sau utilizatorul cardului suplimentar veţi face cumpărături online de pe un site înrolat în 3D Secure, la plata cu cardul pe site, se va deschide o pagină nouă în care:

  • Vor fi afişate detaliile plăţii (comerciantul, valoarea şi data tranzacţiei, ultimele 4 cifre ale cardului utilizat).
  • Vei putea alege numărul de telefon pe care să primeşti parola tranzacţiei, din lista cu numere de telefon mobil predefinite de tine la Garanti BBVA. Numerele de telefon definite trebuie să fie cele actuale, atât pentru tine, cât şi pentru utilizatorul cardului suplimentar. Apoi, vei primi pe telefon codul de validare a tranzacţiei.
  • În noua pagină afişată, va trebui să introduci codul de validare şi codul CVC2, conform indicaţiilor din pagină.

Şi gata! Poţi să stai liniştit, ştiind că ai efectuat o tranzacţie în siguranţă.

Plătește rapid prin simpla apropiere a cardului de un POS/terminal cu funcționalitate Contactless fără introducerea codului PIN pentru tranzacțiile de până la 100 lei.

Pentru a obține un Bonus Card Contactless, te rugăm să iei legătura cu consultantul tău Garanti BBVA, să mergi în una dintre agențiile Garanti BBVA sau să suni la Serviciul de Relaţii Clienţi 0800 80 1234 număr de telefon gratuit, apelabil doar din reţelele fixe sau + 40 21 200 94 94, număr de telefon cu tarif normal.

Cu Bonus Card ești pe plus:

  • 1

    Bonus la cumpărături

    Cu cât vei utiliza mai mult Bonus Card pentru plățile tale, cu atât vei acumula mai mult bonus. Fiecare punct de bonus valorează 1 leu. Nu uita: ai până la 10% bonus la cumpărături.
  • 2

    12 rate fixe cu 0% dobândă

    Până la 12 rate fixe fără dobândă la magazinele partenere sau chiar mai multe în perioada campaniilor speciale. Află mai multe pe: https://bonuscard.ro/campanii/
  • 3

    Peste 6000 de parteneri

    Ai o rețea extinsă de parteneri online și offline. Caută aici cel mai apropiat partener și beneficiază de toate avantajele pe care ți le oferă Bonus Card.
  • 4

    50 de zile perioadă de grație

    Ai până la 50 de zile perioadă de grație în care nu plătești dobândă pentru tranzacțiile la comerciant dacă rambursezi integral, până la data scadentă, suma datorată. Află mai multe despre costurile Bonus Card aici.
  • 5

    Limită acordată

    Între 500 lei și 9.499 lei
  • 6

    Program de refinanțare cu Bonus Card

    Acum ai posibilitatea de a refinanța orice produs de creditare de la o altă bancă, în limita a 9.499 lei*. Aplică pentru Bonus Card și beneficiază de un plan de refinanțare avantajos, cu până la 36 rate fără dobândă**.
    *Opțiune disponibilă pentru clienții noi, care nu au şi nici nu au avut un card de credit la Garanti BBVA.
    **Pentru plata integrală a datoriei curente.
  • 7

    Asigurare de cumpărături gratuită începând cu 1 noiembrie 2023.

    Toate cumpărăturile achitate cu un card de credit Bonus Card Classic online sau în magazinele fizice sunt automat asigurate în caz de furt sau daune accidentale. Posesorii cardurilor de credit nu trebuie să facă nimic pentru a beneficia de acest serviciu, asigurarea este activă în mod automat.
  • 8

    Siguranță și securitate

    Pentru orice tranzacție online primești notificare SMS din partea noastră. Astfel, știi mereu ce sume se tranzacționează cu cardul tău.
  • 9

    Servicii în regim de urgență

    - Oriunde în lume te-ai afla, beneficiezi de înlocuire card și retragere numerar în cazul în care cardul tău este pierdut/furat
    - Ai asistență telefonică 24/7 în timpul călătoriilor în străinătate, în peste 140 de limbi străine, apeland gratuit numerele de telefon speciale asigurate prin MasterCard în peste 75 de țări (lista numerelor de telefon este distribuită prin hoteluri, este publicată în ghiduri de călătorii și se găsește pe siteul MasterCard și pe siteul bonuscard.ro)

Pentru mai multe informații, numere de telefon de acces și pentru lista completă de servicii adiționale Bonus Card Classic contactează un consultant Garanti BBVA.

* Pentru plata integrală a datoriei curente.

APLICĂ ACUM

Costuri clare şi transparente

  • Bonus Card Classic ****
  • Bonus Card pentru clienții cu convenții salariale Garanti BBVA *
  • Taxă anuală de administrare card principal (RON)
  • 40
    (gratuit în primul an)
  • 50%
    reducere din taxa anuala
  • Taxă anuală de administrare card suplimentar (RON)
  • 20
  • 50%
    reducere din taxa anuala
  • Taxă emitere card / reînnoire card la expirare (RON)
  • 0
  • 0
  • Taxă reemitere la solicitarea clientului (RON)
  • 15
    (gratuit prima reemitere)
  • 15
    (gratuit prima reemitere)
  • Comision utilizare ATM pentru numerar **
  • 1%+5 RON
  • 1%+5 RON
  • Comision interogare sold ATM GARANTI BANK S.A. (RON)
  • 0
  • 0
  • Comision interogare sold ATM alte banci (RON)
  • 1
  • 1
  • Suma minimă de plată ***
  • 3%
  • 3%
  • Dobânda de credit card
  • 27,6%
  • 19,2%
  • Dobânda pentru retragere numerar
  • 27,6%
  • 19,2%
  • Dobânda penalizatoare
  • 30,6%
  • 22,2%
  • Perioada de graţie - zile
  • Până la 50
  • Până la 50
  • Procent bonus la magazinele non-partenere
  • 0,3%
  • 0,3%
  • Procent bonus la Magazinele Partenere Bonus Card
  • pana la 10%
  • pana la 10%
  • Marja ajustare curs valutar pentru tranzacţii in valută
  • 1,25%
  • 1,25%
  • Dobanda DAE
  • 34,4%
  • 22,9%

* Această ofertă este valabilă pentru clienţii cu convenţii salariale la Garanti Bank S.A, care solicită un card de credit după data de 15.12.2019, şi doar în perioada în care Convenţia Salarială este activă.

** În cazul bancomatelor Garanti Bank S.A. situate în sediile agenţiilor, Comisionul utilizare bancomat pentru numerar este 0.

*** Suma minimă de plată este formată din 3% din Linia de Credit Utilizată şi Datorată plus 100% dobanzi şi comisioane.

**** Costurile Bonus Card Classic sunt aplicabile în totalitate pentru varianta WWF Bonus Card.


Exemplu de calcul

Dobânda Anuală Efectivă (DAE) este de 34,4% pentru un card de credit Bonus Card Classic cu o limita de credit de 5.367 RON, utilizată imediat şi în întregime, creditul rambursându-se în 12 rate lunare egale. Dobânda este fixă: 27,6% pe an; Valoarea ratei lunare: 516,9 RON; Valoarea totala plătibilă: 6.267,6 RON; Taxă anuală administrare card: 40 RON; Comision utilizare ATM pentru numerar, alte banci: 1% din suma utilizată + 5 RON.

Lista completă a taxelor și comisioanelor:

Descarcă lista de comisioane       Printează lista de comisioane


Cu Garanti BBVA ești mereu la curent cu ce este nou și primești chiar și sfaturi pentru gestionarea cheltuielilor

  • Abonează-te la newsletter-ul nostru pentru a primi periodic noutăţi şi sfaturi pentru buna gestionare a cheltuielilor cu cardul tău
  • Ţi-am pregătit o listă completă cu sugestii despre tot ce ai nevoie să ştii pentru a folosi Bonus Card într-un mod eficient.
  • Dacă ai o întrebare despre gestionarea cheltuielilor şi nu ai găsit răspunsul aici, poţi contacta un consultant folosind linia Serviciul de Relaţii Clienţi +40 21 200 94 94 sau ne poţi contacta online, completând acest formular.

*Începând cu a doua emitere, se percepe comision 15 lei.

UN CARD PENTRU FIECARE. CRITERII FLEXIBILE ȘI DOCUMENTAȚIE MINIMĂ

Lista documentelor necesare:

  • Copia actului de identitate
  • Cerere Emitere Card de Credit
  • Documente doveditoare de venit

În funcție de profilul fiecărui client și sursele de venit, banca poate solicita documente suplimentare.

Descarcă adeverința de salariu


Criterii de eligibilitate:

  • minim 18 ani, maxim 70 ani pentru clienții ce înregistrează venituri doar din pensie,
  • minim 18 ani, maxim 60 ani pentru clienții ce înregistrează venituri doar de natură salarială,
  • un venit minim net de 1898 lei

Ai 3 metode simple prin care să aplici. Cardul poate fi al tău în numai 48 de ore

Alege varianta cea mai simplă pentru tine:

  • 1

    Aplică online

    Completează acest scurt formular cu datele tale şi vei fi contactat în maxim 48 de ore lucrătoare de către un consultant Garanti BBVA.
  • 2

    Vino într-o sucursală să ne cunoaștem

    Dacă vrei să aplici la una dintre sucursalele Garanti BBVA, poţi găsi cea mai apropiată locaţie în lista de sucursale.
  • 3

    Suntem la un ALO distanță

    Sună la Serviciul de Relaţii Clienţi 0800 80 1234 sau +40 21 200 9494 (număr cu tarif normal, apelabil din orice reţele de telefonie) lasă-ne datele tale și vei fi contactat de un consultant Garanti BBVA.

Plăteşti rapid şi simplu,
aşa cum îţi e mai comod.

Ai o mulţime de variante de rambursare din care să alegi!

Lucrurile simple sunt întotdeauna mai bune. De aceea, ne-am străduit să facem totul mai uşor şi când vine vorba de rambursare.

Oricând vrei să plăteşti sumele folosite prin intermediul Bonus Card, ai la dispoziţie o mulţime de modalităţi din care poţi alege varianta cea mai comodă pentru tine.

Pe scurt, poți să rambursezi sumele utilizate cu Bonus Card:

  • În orice agenție Garanti BBVA
  • La ATM-urile Garanti BBVA
  • Prin intermediul Garanti BBVA Online
  • Prin transfer bancar de la alte bănci
  • Prin direct debit din contul curent
  • Printr-un apel telefonic la Serviciul de Relaţii Clienţi
  • La orice punct de încasare PayPoint, cu prezentarea extrasului de cont (valoarea maximă pe tranzacție este de 4.999 lei). Dacă te interesează, poţi afla mai multe despre plăţile PayPoint.

Simplu, nu? Din atâtea variante, cu siguranţă o vei găsi pe cea care ţi se potriveşte. Iar dacă ai întrebări, nu uita că suntem mereu aproape de tine la Serviciul de Relaţii Clienţi 0800 80 1234 sau +40 21 200 9494 (număr cu tarif normal, apelabil din orice reţele de telefonie).

Informează-te asupra atacurilor de tip phishing

Folosirea intensă a internetului şi a dispozitivelor inteligente care ne înconjoară te poate face victima unor posibile atacuri de tip phishing. Acestea sunt încercări ilegale de a intra în posesia datelor tale de securitate. Astfel, te rugăm să nu accesezi link-uri din surse necunoscute sau să dai curs ofertelor şi concursurilor care promit câştiguri substanţiale, prezentate pe internet sau în diverse aplicaţii.

Pentru a fi protejat de furtul de date te rugăm să nu ignori următoarele sfaturi:

  • Nu confirma cu nimeni datele tale de securitate prin SMS sau e-mail.
  • Nu transmite nimănui numărul cardului, data expirării, codul de autentificare, PIN-ul, parola, numărul de telefon, etc.
  • Nu nota niciodată codurile PIN (pentru cardurile de debit/credit) sau parolele pe care le foloseşti.
  • Garanti BBVA nu-ţi va cere niciodată astfel de date prin SMS, e-mail sau accesarea unui link.

Protejează-ţi computerul printr-un antivirus oficial şi actualizat şi nu accesa aplicaţii Garanti BBVA decât din surse sigure.

  • Noi întreprindem constant acţiuni care privesc monitorizarea posibilelor atacuri de phishing. Protejează-ţi PC-ul, laptopul, tableta şi smartphone-ul cu o parolă puternică şi cu programe de securitate de tip antivirus/anti-spyware.
  • Singurele surse oficiale de descărcare pentru aplicaţia noastră de mobile banking, Mobile ME, sunt App Store şi Google Play, şi poate fi găsită căutând prin cuvantul cheie Garanti BBVA.

Utilizează datele cardului tău de debit/credit responsabil.

  • Cumpără produse şi servicii din surse de încredere. Pentru achiziţiile pe internet, asigură-te că este utilizat protocolul de securitate disponibil în mediul online denumit 3DSecure.
  • Verifică-ţi extrasul de cont, cel puţin lunar, cu privire la evidenţele operaţiunilor efectuate.
  • Protejează informaţiile cardului tău (număr, data expirării, codul CVV) şi nu le posta pe reţele de socializare.
  • Solicită chitanţa pentru fiecare tranzacţie aprobată sau respinsă efectuată cu cardul tău de debit sau credit.
  • Când faci plata, asigură-te că ai mereu cardul în raza ta vizuală şi, atunci când situaţia o impune, solicită un POS mobil sau deplasează-te la unul fix.

Pași de activare pentru cardul nou emis

Pentru cardul nou emis, sună în orice zi, între orele 9:00 și 22:00, la Serviciul de Relaţii Clienţi, 021.200.94.94 (număr cu tarif normal) sau 0800.80.1234 (număr gratuit în rețeaua de telefonie fixă) să îți activezi cardul și să îți setezi codul PIN.

Folosește numărul scurt 1-1-1-1 pentru limba română sau 2-1-1-1 pentru limba engleză și ai activat pe loc noul card.

Pași de activare pentru cardul reînnoit

În cazul în care cardul este reînnoit deoarece a expirat sau s-a deteriorat, folosește în continuare vechiul tău cod PIN. Cardul este deja activ, fără a mai fi nevoie să suni la Serviciul de Relaţii Clienţi. Trebuie doar să faci o tranzacție prin care să utilizezi codul PIN.

Dacă cererea de emitere a fost acceptată, dar nu primesc cardul, cum trebuie să procedez?

Pentru a intra în posesia cardului, te rugăm să iei legătura cu consultantul tău Garanti BBVA sau sună în orice zi, între orele 9:00 și 22:00, la Serviciul de Relaţii Clienţi 0800 80 1234, număr de telefon gratuit, apelabil doar din reţelele fixe, sau la + 40 21 200 94 94, număr de telefon cu tarif normal.

Cum pot afla detalii referitoare la stadiul aprobării Cererii de emitere pentru Cardul de Credit?

Pentru a afla stadiul de aprobare a Cererii de emitere pentru Cardul de Credit poţi vizita orice agenţie Garanti BBVA, sau poţi suna în orice zi, între orele 9:00 și 22:00, la Serviciul de Relaţii Clienţi 0800 80 1234 număr de telefon gratuit, apelabil doar din reţelele fixe, sau + 40 21 200 94 94, număr de telefon cu tarif normal.

În condițiile în care mi-am schimbat numele, cum pot să-mi reemit cardul cu noul nume?

Te rugăm să depui o copie după noul act de identitate şi o cerere semnată în cea mai apropiată agenţie Garanti BBVA.

Cum pot să solicit mărirea limitei de credit?

Te invităm în cea mai apropiată agenţie Garanti BBVA pentru a solicita o mărire a limitei de credit a cardului tău.

Cum pot aplica pentru un card suplimentar?

Poţi solicita emiterea unui card suplimentar în orice agenţie Garanti BBVA, sau sună în orice zi, între orele 9:00 și 22:00, la Serviciul de Relaţii Clienţi 0800 80 1234, număr de telefon gratuit, apelabil doar din reţelele fixe sau + 40 21 200 94 94, număr de telefon cu tarif normal.

Cum este stabilită limita zilnică aferentă cardului suplimentar?

Tu, ca deţinător de card principal, hotărăşti limita zilnică aferentă cardului suplimentar. Menţionează acest procent în momentul solicitării emiterii unui card suplimentar.

Pot să diminuez limita cardului suplimentar?

Da, trebuie doar să vizitezi cea mai apropiată agenţie Garanti BBVA şi să completezi formularul aferent.

Cum pot achita suma minimă de plată pentru cardul suplimentar?

Pentru cardul suplimentar nu există sumă minimă de plată. Toate tranzacțiile efectuate cu cardul principal și cardul/cardurile secundar/e se regăsesc în extrasul de cont al deținătorului cardului principal.

Cum pot afla codul PIN aferent Bonus Cardului?

Codul PIN îl poți seta singur sunând în orice zi, între orele 9:00 și 22:00 la Serviciul de Relaţii Clienţi 0800 80 1234, număr de telefon gratuit, apelabil doar din reţelele fixe, sau la + 40 21 200 94 94, număr de telefon cu tarif normal.

Cum pot afla codul PIN dacă l-am uitat?

Codul PIN îl poți reseta singur sunând în orice zi, între orele 9:00 și 22:00 la Serviciul de Relaţii Clienţi 0800 80 1234, număr de telefon gratuit, apelabil doar din reţelele fixe, sau la + 40 21 200 94 94, număr de telefon cu tarif normal.

Cum schimb codul PIN al cardului meu?

Codul PIN poate fi schimbat sunând sună în orice zi, între orele 9:00 și 22:00 la Serviciul de Relaţii Clienţi 0800 80 1234, număr de telefon gratuit, apelabil doar din reţelele fixe, sau la + 40 21 200 94 94, număr de telefon cu tarif normal.

Ce este perioada de graţie?

Este perioada în care Banca nu percepe dobânda pentru valoarea tranzacţiilor efectuate la comercianții şi/ sau a cumpărăturilor în rate, evidenţiată în ultimul extras de cont, cu condiția ca suma datorată/ total datorii curente, să fie achitată integral până la data scadentă inclusiv.
Această facilitate nu se acordă în cazul în care suma datorată/ totalul datoriilor curente din extrasul de cont nu este achitat integral cel târziu la data scadentă.

Perioada de grație poate ajunge până la 50 de zile calendaristice, în funcție de data postării cumpărăturii, de numarul de zile calendaristice al lunilor și data scadenta. Pentru a beneficia de perioada maximă de 50 de zile, trebuie folosit cardul de credit în prima zi a ciclului tranzacțional.

Tranzacțiile de tip retragere de numerar nu beneficiază de perioada de grație.

Pentru a beneficia de această facilitate, trebuie să începi ciclul de tranzacționare fără nicio datorie față de bancă și să rambursezi integral sumele utilizate până la finele perioadei de grație.

De exemplu, să considerăm un card de credit cu o limită de 3.000 lei și cu o perioadă de grație de până la 50 de zile. În luna septembrie, ciclul de tranzacționare începe pe 1 septembrie și se încheie pe 30 septembrie, iar perioada de grație expiră pe 20 octombrie.

Pe 5 septembrie, se efectuează o plată la comercianți de 500 lei, iar pe 20 septembrie, o altă plată de 500 lei. Astfel că la finele lunii, atunci când se întocmește extrasul de cont, clientul figurează cu un sold de 1.000 lei.

Deoarece la începutul lunii nu avea nici o datorie față de bancă, el poate beneficia de perioada de grație. Prin urmare, dacă până pe 25 octombrie rambursează cei 1.000 lei, el nu va plăti dobânda.

Însă, dacă rambursează doar 500 lei, Banca va calcula dobânda pentru întreaga perioadă.

Cardul de credit permite posesorului acestuia să acceseze o limită de credit pusă la dispoziție de către bancă, având o perioadă de grație în care nu se percepe niciun fel de dobândă pentru tranzacțiile la comercianți. Dobânda se plătește numai în cazul în care nu se plătesc integral sumele datorate până la data scadentă lunară, precum și pentru sumele retrase de la bancomat.

Pentru retragerea de numerar se va aplica dobânda de la data efectuării retragerii de numerar până la data rambursării sumelor retrase, inclusiv.

Dobânda pentru cumpărături se aplică sumei datorate, excluzând suma provenită din retrageri de numerar, începând de la data ultimului extras de cont până la data efectuării primei plăţi, dacă deţinătorul plăteşte până la data scadentă cel puţin suma minimă de plată, dar nu întreaga sumă datorată (total datorii curente) evidențiată în extrasul de cont.

Pe restul perioadei de calcul până la data următorului extras de cont se va aplica dobânda de la suma datorată neachitată.

Dacă deținătorul achită integral suma datorată evidențiată în extrasul de cont, Banca nu percepe dobânda pentru valoarea cumpărăturilor efectuate la comercianți și/ sau a cumpărăturilor în rate.

În cazul în care deținătorul nu achită cel puțin suma minimă de plată, se va calcula dobânda penalizatoare.

De exemplu, să presupunem că avem un card de credit cu o limită de 3.000 lei, cu o perioadă de grație de până la 50 de zile. În luna septembrie, ciclul de tranzacționare începe pe 1 septembrie și se încheie pe 30 septembrie, iar perioada de grație expiră pe 20 octombrie.

Cazul A: Pe 5 septembrie, se efectuează o plată la comercianți de 500 lei, iar pe 20 septembrie, o altă plată de 500 lei. Astfel că la finele lunii, atunci când se întocmește extrasul de cont, clientul figurează cu un sold de 1.000 lei.

  • Dacă rambursează doar 500 lei până la 20 octombrie, Banca va calcula dobânda pentru întreaga perioadă, adică 5 septembrie - 20 octombrie, pentru suma de 500 lei și 20 septembrie - 20 octombrie pentru diferența de 500 lei.
  • Dacă rambursează 1.000 lei până la 20 octombrie, Banca nu va calcula dobânda.

Cazul B: Pe 5 septembrie, se efectuează o retragere la bancomat de 500 lei. Astfel că la finele lunii, atunci când se întocmește extrasul de cont, clientul figurează cu un sold de 500 lei + dobânda datorată sumei retrase de la data de 5 septembrie până la data emiterii extrasului.

Cum se calculează dobânda?

De exemplu, dobânda din prezent pentru Bonus Card este 27.6%, aceasta fiind o dobândă anuală.

Dacă luăm cazul B, din exemplul de mai sus, “Pe 5 septembrie, se efectuează o retragere la bancomat de 500 lei. Astfel că la finele lunii, atunci când se întocmește extrasul de cont, clientul figurează cu un sold de 500 lei + dobânda datorată sumei retrase de la data de 5 septembrie până la data emiterii extrasului + comisionul de retragere numerar.”, dobânda se calculează astfel:

Suma retrasa 500 lei * nr. de zile (5 septembrie - 1 octombrie, perioada de utilizare a sumei) = 25 zile * dobânda zilnica (27.6%/360 zile) =0.077%. Dobânda pe care clientul o va avea de plătit la finele lunii, conform extrasului este de 9.6 lei.

Cum pot să achit automat suma minimă de plată aferentă Bonus Cardului?

Dacă doreşti ca suma minimă de plată aferentă Bonus Cardului tău să fie reţinută automat din contul tău la data scadentă, te rugăm să mergi în orice agenţie Garanti BBVA, să setezi opțiunea din Garanti BBVA Online, serviciul nostru de Internet Banking, sau să suni la Serviciul de Relaţii Clienţi 0800 80 1234, număr de telefon gratuit, apelabil doar din reţelele fixe*, sau + 40 21 200 94 94, număr de telefon cu tarif normal*. Ai grijă ca la data plăţii automate să existe în contul tău suma necesară.

Pot să achit automat suma minimă de plată aferentă Bonus Card din limita de credit aprobată?

Nu este posibil să achiți automat suma minimă de plată din limita de credit aprobată. Suma minimă de plată poate fi reţinută automat numai din contul tău curent la data scadentă, după setarea opţiunii de debitare automată.

Ce se întâmplă dacă achit doar minimul de plată?

Sumă Minimă de Plată - reprezintă suma pe care deținătorul trebuie să o plătească la data scadenţei, calculată ca procent (1) 3% din limita de credit utilizată și datorată la sfârțitul unui ciclu de tranzacționare (mai puțin ratele scadente în viitor) la care se adaugă (2) 100% din costurile Cardului, plus (3) 100% din dobânzi, plus (4) 100% din sumele rezultate din depășirea neautorizată a Limitei de Credit, plus (5) 100% din penalități, plus (6) 100% din sume restante, conform Listei de Tarife și Comisioane pentru Carduri de Credit Persoane Fizice afișată în orice agenție.

În cazul în care achiți doar minimul de plată, Banca va percepe dobânda pentru întreaga perioadă, începând cu data tranzacției până la data achitării sumei minime de plată.

Plătind doar miniumul de plată, nu beneficiezi de perioadă de grație.

În cazul în care nu achiți cel puțin suma minimă de plată, se va calcula dobânda penalizatoare.

Ce sunt punctele Bonus și cum le pot folosi?

1 punct = 1 leu
Punctele Bonus sunt de fapt bani. Primești puncte pentru toate cumpărăturile pe care le faci cu cardul Bonus Card, la orice comerciant din România sau din străinătate (online sau în magazine), inclusiv cumpărăturilor în rate. Nu se acordă Bonus pentru: retragerile de numerar, plăţile prin intermediul serviciului de Internet Banking şi al ATM-urilor Garanti BBVA a facturilor de utilităţi și/sau bunuri şi servicii. Banca poate decide modificarea sau stoparea programului Bonus în orice moment.

Pentru cumpărăturile pe care le faci online sau în magazine, din țară sau străinătate, primești în funcție de oferta agreată:

  • 0,3% din valoarea cumpărăturilor pentru comercianții neparteneri Garanti BBVA
  • Până la 10% din valoarea cumpărăturilor pentru comercianții parteneri Garanti BBVA

ATENȚIE: Cere ca în momentul în care plătești să ți se încaseze banii printr-un POS Garanti BBVA (aparatul în care se introduce cardul). Doar așa primești puncte.

Punctele pe care le aduni le poți folosi la cumpărături din magazinele partenere. Bonusul nu poate fi retras în numerar de la bancomat și nici nu poate fi utilizat pentru a achita creditul utilizat; valoarea acestuia este evidențiată în fiecare extras de cont emis lunar. Poți, de exemplu, să cumperi un cadou pentru ziua de naștere a unui prieten sau a copilului tău.

Înainte de a face cumpărături, intră pe site-ul https://bonuscard.ro/parteneri/ și verifică ce ofertă de Bonus ai la magazinul ce te interesează. Bonusul disponibil poate fi utilizat în rețeaua de magazine fizice partenere Bonus Card regăsite în Lista Parteneri.

Poți vedea câte puncte ai acumulat?

  • În momentul plății în magazinele partenere Garanti BBVA, poți ruga vânzătorul să verifice câte puncte ai pe card;
  • Sună la serviciul nostru pentru clienți Serviciul de Relaţii Clienţi - +40 21 200 9494 (număr cu tarif normal, apelabil din orice rețele de telefonie), sau la 0800 80 1234 (număr apelabil gratuit din orice rețea de telefonie fixă);
  • Prin internet banking – Garanti BBVA Online;
  • Prin intermediul extrasului de cont lunar.

Plătește rapid prin simplă apropiere a cardului de un POS/terminal cu funcționalitate Contactless fără introducerea codului PIN pentru tranzacțiile de până la 100 lei. Doar la prima tranzacție se va solicită introducerea cardului în terminalul POS și codul PIN. Activarea sau dezactivarea funcționalității Contactless se poate realiza apelând Serviciul de Relații Clienți sau mergând în agențiile Garanti BBVA.

Ce trebuie să fac dacă îmi pierd cardul sau acesta îmi este furat?

În astfel de situații, sună în orice zi, între orele 9:00 și 22:00, la Serviciul de Relaţii Clienţi 0800 80 1234, număr de telefon gratuit, apelabil doar din reţelele fixe sau + 40 21 200 94 94, număr cu tarif normal, apelabil din orice reţea de telefonie şi anunţă imediat că ai pierdut cardul sau că acesta ţi-a fost furat, pentru a bloca cardul și a primi îndrumările necesare.

Banca va proceda la blocarea accesului cardului la cont imediat după primirea telefonului de anunț al pierderii/furtului cardului/tranzacţiilor suspecte;

Sună la numărul prezent pe spatele cardului pentru orice suspiciune pe care o ai în utilizarea cardului la ATM/POS.

În cazul în care suspectezi un caz de fraudă, contactează imediat Banca la numerele de telefon Serviciul de Relaţii Clienţi 0800 80 1234 sau + 40 21 200 94 94.

Pentru autorizarea tranzacțiilor de plată online cu orice card emis de Garanti BBVA vei avea la dispoziție următoarele metode de autorizare a tranzacțiilor:


  • Autorizarea cu parolă statică și codul unic primit prin SMS – va fi disponibilă tuturor clienților.

  • PAROLA STATICĂ este parola deja stabilită de tine pentru identificare în relația cu Banca; această parolă ți-a fost solicitată și în cazul activării cardului (stabilirea PIN-ului pentru cardul tău) sau în alte situații în care ai apelat Serviciul de Relații Clienți pentru obținerea de informații particularizate;
    Codul unic primit prin SMS care va fi trimis ca și până acum prin mesaj pe telefonul mobil declarat în relație cu Banca.

  • Autorizarea cu Touch ID și Face ID - va fi disponibilă clienților care au telefon iPhone cu opțiune de TouchID (amprentă) sau Face ID (recunoaștere facială) și care au serviciul de Mobile Banking de la Garanti BBVA;
  • Important! este necesar să activezi permisiunile pentru notificări, accesând din meniul telefonului  setări  configurări  notificări  Aplicația Mobile ME, altfel nu primești notificarea pentru a utiliza touch ID sau Face ID.

    Foarte important!


    Asigură-te că știi parola definită în relația cu Banca.
    În cazul în care nu îți amintești această parolă, va trebui să definești o nouă parolă. Pentru că această parolă este esențială în procesul de identificare, stabilirea unei noi parole se face prin vizitarea oricărei agenții Garanti BBVA.

Află cât vei plăti când vei face o tranzacție la POS sau la ATM în altă valută

CALCULATOR PENTRU PLĂțI CU CARDUL

Introdu suma

Selectează data

Selectează moneda

Cât vei plăti

Marjă de ajustare BCE*

*Marja de schimb valutar aplicată de Garanti BBVA față de cursul valutar practicat de BCE.

**Banca Centrală Europeană publică în jurul orei 16:00 (ora Europei Centrale) cursurile de referință ale EURO pentru monedele oficiale ale statelor membre din afara zonei EURO precum și pentru cele mai tranzacționate monede. Cursurile de referință ale EURO stabilite de BCE au caracter informativ.

Cursurile sunt valabile pentru acest moment.

Monedă
Curs BNR
Curs BCE
Curs Mastercard


*Include marja de ajustare de schimb valutar Garanti BBVA 1.25%

**Banca Centrală Europeană publică în jurul orei 16:00 (ora Europei Centrale) cursurile de referință ale EURO pentru monedele oficiale ale statelor membre din afara zonei EURO precum și pentru cele mai tranzacționate monede. Cursurile de referință ale EURO stabilite de BCE au caracter informativ.

Ultima actualizare: 01.01.1970

GARANTI BANK SA, cu sediul în Bucureşti, Şos. Fabrica de Glucoză nr. 5, Novo Park 3, Business Center, Clădirea F, et.5 şi 6, sector 2, cu număr de ordine în Registrul Comerţului J40/4429/2009, cod de înregistrare fiscală 25394008, înregistrată în registrul instituţiilor de credit cu nr. RB-PJR-40-066/2009, înscrisã în Registrul ASF cu nr.PJR01INCR/400019/28.03.2019 denumită în continuare „Banca”, va prelucra datele mele cu caracter personal furnizate în legătură cu prezenta solicitare, dupa cum urmează:

Datele personale prelucrate pot fi de tipul: numele, prenumele, numărul de telefon, adresa e-mail, adresa de domiciliu, CNP, profesia, locul de muncă, situaţia familială, economică şi financiară, obişnuinţele/ preferinţele/ comportamentul de plată/economisire/îndatorare şi orice alte date pe care le-am furnizat prin intermediul formularului dedicat de pe website-ul Băncii sau ce vor fi dezvăluite în cadrul convorbirii telefonice ce urmează a fi purtată cu reprezentantul Bancii ca urmare a prezentei solicitări;

Scopurile şi temeiurile prelucrării. Destinatarii datelor personale

(i)  în vederea analizării posibilităţii încheierii unui contract de credit la care voi fi parte sau pentru a face demersuri la cererea mea înainte de încheierea acestui contract, Banca va prelucra datele personale, astfel:

  • transmiterea de notificări/informări în legătură cu soluţionarea cererii de mele de analiză a posibilităţii încheierii unui contract de credit;
  • transmiterea datelor către Garanti BBVA Turcia (şi oricare dintre succesorii legali ai acesteia), societate din Turcia, acţionar indirect al Băncii, care administrează sistemul informatic al acesteia;
  • transmiterea datelor către partenerii contractuali ai Băncii (din România sau din străinătate) în vederea furnizării de servicii externalizate, realizate pentru şi în numele Băncii (de exemplu transmiterea de notificări, arhivare, servicii de relaţii cu clienţii, etc).

(ii) în vederea îndeplinirii de către Bancă a unor obligaţii legale, precum:

  • stabilirea identităţii mele în vederea îndeplinirii obligaţiilor legale ale Băncii din domeniul cunoaşterii clientelei, prevenirii spălării banilor şi combaterii terorismului;
  • transmiterea de informaţii către autorităţile abilitate de lege să solicite şi să primească astfel de informaţii, de exemplu instanţele de judecată, parchete, executori judecătoreşti, Oficiul National de Prevenire şi Combatere a Spălării Banilor (O.N.P.C.S.B.), autorităţi fiscale, notari publici, autorităţi cu rol de supraveghere şi control în domeniul bancar etc;

(iii) în vederea exercitării de către Bancă a unui interes legitim, astfel:

  • transmiterea datelor personale către entităţile care fac parte din grupul Garanti BBVA (toate entităţile afiliate, precum şi toţi acţionarii direcţi şi indirecţi ai GARANTI BANK S.A.), format la aceasta dată din: Garanti Holding B.V. şi G Netherlands B.V. (Olanda), Garanti Bilişim Teknolojisi ve Ticaret T.A.Ş., Garanti BBVA Turcia (Turcia), Banco Bilbao Vizcaya Argentaria SA (Spania), Ralfi IFN SA, Motoractive IFN SA, Motoractive Multiservices SRL (Romania), în scopuri administrative interne (în scopul legitim al realizării supravegherii consolidate la nivel de grup, spre exemplu analiza situaţiei financiare a entităţilor din grup, identificarea riscurilor aferente activităţii grupului, etc.)
  • folosirea datelor de către Bancă în scopuri statistice, cu condiţia pseudonimizării acestora.

 

Transferul datelor personale în străinătate

În realizarea scopurilor de mai sus, Garanti Bank S.A. va putea transfera datele personale în străinătate, doar dacă în ţara destinatară este asigurat un nivel adecvat de protecţie a datelor personale recunoscut prin decizie a Comisiei Europene.

În absența unei astfel de decizii a Comisiei Europene, Banca va putea transfera date cu caracter personal către o țară terță doar în conformitate cu garanțiile adecvate prevăzute de lege în vederea protejării datelor personale. Banca poate fi contactată pentru obținerea de informații suplimentare cu privire la garanțiile oferite pentru protejarea datelor personale în cazul fiecărui transfer de date în strainanate, printr-o solicitare scrisă în acest sens.

 

Perioada de stocare a datelor personale

În cazul în care voi incheia un contract de credit cu Banca, Banca va stoca datele personale pe durata raporturilor noastre contractuale, cât şi după incetarea acestor raporturi, pentru o perioadă de maxim 10 ani, având în vedere: prevederile legislaţiei bancare privind cunoaşterea clientelei, prevenirii spălării banilor şi finanţării terorismului, prevederile Legii contabilităţii privind păstrarea documentelor justificative care stau la baza înregistrărilor în contabilitatea financiară, necesitatea apărării/conservării drepturilor Băncii în cadrul unui posibil litigiu privind încheierea, executarea sau încetarea contractului de credit.

În cazul în care nu voi încheia un contract de credit cu Banca, Banca va stoca datele personale pe o perioadă de 5 ani de la data solicitării, având în vedere prevederile legislaţiei bancare privind cunoaşterea clientelei, prevenirii spălării banilor şi finanţării terorismului şi necesitatea apărării/conservării drepturilor Băncii în cadrul unui posibil litigiu.

Pentru scopul arhivării datelor conform Legii arhivelor naţionale şi ţinând cont de Nomenclatorul arhivistic (aprobat de Arhivele Nationale) aplicabil la nivelul Băncii şi pentru prelucrarea datelor de către Bancă în scopuri statistice datele pot fi stocate pentru perioade mai mari decat cele indicate anterior.

Drepturile mele

Voi avea posibilitatea exercitării în cazurile şi în condiţiile prevăzute de lege a următoarelor drepturi cu privire la datele personale prelucrate de către Bancă:

  • dreptul de acces
  • dreptul de opoziţie
  • dreptul la portabilitatea datelor
  • dreptul la rectificarea datelor
  • dreptul la ştergerea datelor (“dreptul de a fi uitat”)

Vor putea exista situaţii în care Banca nu va putea da curs solicitării de ştergere a datelor, şi anume:

i. în cazurile în care Banca are obligaţia legală de păstrare a datelor personale;

ii. în cazurile în care datele sunt stocate în scopuri de arhivare în interes public sau în scopuri statistice;

iii. în cazurile în care datele sunt necesare pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanţă.

  • dreptul la restricţionarea prelucrării datelor

Drepturile prevăzute mai sus pot fi exercitate prin transmiterea unei solicitări către GARANTI BANK S.A., la sediul central al acesteia, la oricare dintre sucursalele Băncii, precum şi prin mijloace electronice, la adresa de e-mail dpo@garantibbva.ro, furnizând suficiente date care să permita identificarea solicitantului de către Bancă.

  • dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere a prelucrării datelor cu caracter personal în România, plângerea se va depune la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (A.N.S.P.D.C.P.), cu sediul în B-dul G-ral Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucureşti, sub forma unei adrese scrise, la sediul instituţiei, sau electronic, la adresa de e-mail anspdcp@dataprotection.ro.

Prin validarea acestui formular declar că am fost informat/ă şi sunt de acord cu prelucrarea datelor mele cu caracter personal așa cum este descrisă

 

Scopurile si temeiurile prelucrarii. Destinatarii datelor personale

 

(i) in vederea executarii contractului de card de credit, Banca putand efectua urmatoarele actiuni (cu titlu de exemplu):

  • prestarea serviciilor de plata solicitate de mine, precum retrageri si depuneri de numerar, incasari, plati la comercianti (destinatarii datelor putand fi beneficiarii operatiunilor de plata, partenerul/partenerii Bancii care asigura platforma securizata prin intermediul careia care se efectueaza operatiunile de plata electronica ordonate de solicitant, bancile corespondente, prestatori de servicii de compensare a platilor comerciale interbancare - de ex. Societatea de Transfer de Fonduri și Decontări - TRANSFOND S.A, sistemul naţional pentru plăţi în lei oferit de BNR-ReGIS, etc.);
  • transmiterea de notificari in legatura cu modificarea clauzelor contractuale, notificari in legatura cu intarzierea la plata sumelor datorate, etc.
  • transmiterea datelor catre Turkyie Garanti Bankasi A.Ş. (si oricare dintre succesorii legali ai acesteia), societate din Turcia, actionar indirect al Bancii, care administreaza sistemul informatic al acesteia;
  • transmiterea datelor catre partenerii contractuali ai Bancii (din Romania sau din strainatate) in vederea furnizarii de servicii externalizate, realizate pentru si in numele Bancii (de exemplu transmiterea de notificari, arhivare, servicii de relatii cu clientii, etc).

 

(ii) in vederea indeplinirii de catre Banca a unor obligatii legale, precum:

  • stabilirea identitatii mele in vederea indeplinirii obligatiilor legale ale Bancii din domeniul cunoasterii clientelei, prevenirii spalarii banilor si combaterii terorismului;
  • transmiterea de informatii catre autoritatile abilitate de lege sa solicite si sa primeasca astfel de informatii, de exemplu instantele de judecata, parchete, executori judecatoresti, Oficiul National de Prevenire si Combatere a Spalarii Banilor (O.N.P.C.S.B.), autoritati fiscale, notari publici, autoritati cu rol de supraveghere si control in domeniul bancar etc;
  • transmiterea de notificari obligatorii in baza dispozitiilor legale, spre exemplu, dar fara a se limita la notificarile privind demararea procedurii de executare silita, notificarea cesiunii de creanta;
  • transmiterea de catre Banca prestatorilor de servicii de initiere a platii si prestatorilor de servicii de informare cu privire la conturi, a informatiilor necesare prestarii acestor servicii, in baza legislatiei privind serviciile de plata, in cazul in care voi solicita furnizarea unor astfel de servicii. Am luat la cunostinta ca Banca nu va putea refuza transmiterea datelor cu caracter personal in astfel de situatii; in consecinta, in cazul in care nu voi fi de acord cu transmiterea datelor catre un anumit prestator/anumiti prestatori, imi asuma faptul ca Banca nu va initia operatiuni de informare cu privire la conturi sau operatiuni de plata prin intermediul acestuia/acestora.
  • supravegherea video a spatiilor Bancii reprezentand zone de acces, atat din exterior, cat si din interior, zone de lucru cu publicul, trasee de vehiculare si acces in spatiile de depozitare a valorilor.

  • Prelucrarea datelor personale in scopurile mentionate la punctele (i) si (ii) de mai sus este esentiala pentru executarea contractului de card de credit si pentru indeplinirea de catre Banca a unor obligatii legale, astfel incat, in lipsa furnizarii datelor, Banca nu va putea emite cardul de credit suplimentar si presta serviciile ordonate de utilizatorul acestuia.

 

(iii) in vederea exercitarii de catre Banca a unui interes legitim, astfel:

  • transmiterea datelor personale catre entitatile care fac parte din grupul Garanti (toate entitatile afiliate, precum si toti actionarii directi si indirecti ai GARANTI BANK SA), format la aceasta data din: Garanti Holding B.V. si G Netherlands B.V. (Olanda), Garanti Bilişim Teknolojisi ve Ticaret T.A.Ş., Turkyie Garanti Bankasi A.Ş.(Turcia), Banco Bilbao Vizcaya Argentaria SA (Spania), Ralfi IFN SA, Motoractive IFN SA, Motoractive Multiservices SRL (Romania), in scopuri administrative interne (in scopul legitim al realizarii supravegherii consolidate la nivel de grup, spre exemplu analiza situatiei financiare a entitatilor din grup, identificarea riscurilor aferente activitatii grupului, etc.)
  • folosirea datelor de catre Banca in scopuri statistice, cu conditia pseudonimizarii acestora;
  • transmirea informatiilor catre societatile de recuperare creante, in vederea colectarii sumelor restante la credit;
  • transmiterea datelor catre cesionarii creantelor, in cazul in care Banca va cesiona creantele aferente contractului de card de credit in care sunt/am fost parte;
  • transmiterea datelor catre executorii judecatoresti in vederea executarii garantiilor si recuperarii creantelor aferente contractului de card de credit;
  • supravegherea video a automatelor bancare in scopul prevenirii fraudei si in scopul solutionarii unor eventuale reclamatii.

 

(iv) prelucrarea datelor personale in baza consimtamantului meu:

  • Prelucrarea datelor in scop de reclama, marketing si publicitate

    Optiunile mele cu privire la prelucarea datelor in scop de marketing sunt mentionate si marcate de mine in Anexa 1 a prezentului document, anexa ce va putea fi modificata in orice moment la simpla mea solicitare adresata Bancii.

 

 

Transferul datelor personale in strainatate

 

In realizarea scopurilor de mai sus, Garanti Bank SA va transfera datele personale in strainatate, doar daca in tara destinatara este asigurat un nivel adecvat de protectie a datelor personale recunoscut prin decizie a Comisiei Europene, cum ar fi tarile membre ale Uniunii Economice Europene (EEA).

In absenta unei astfel de decizii a Comisiei Europene, Banca va putea transfera date cu caracter personal către o țară terță numai dacă persoana care va prelucra datele in numele Bancii a oferit garanții adecvate prevazute de lege in vederea protejarii datelor personale.

Banca poate fi contactata pentru obtinerea de informatii suplimentare cu privire la garantiile oferite pentru protejarea datelor personale in cazul fiecarui transfer de date in strainanate, printr-o solicitare scrisa in acest sens.

 

Perioada de stocare a datelor personale

 

Banca va stoca datele personale (inclusiv inregistrarile convorbirilor telefonice) pe durata raporturilor noastre contractuale, cat si dupa incetarea acestor raporturi, pentru o perioada de maxim 10 ani, avand in vedere:

  • (i) prevederile legislatiei bancare privind cunoasterea clientelei, prevenirii spalarii banilor si finantarii terorismului, conform carora datele vor fi pastrate pentru o perioada de 5 ani de la data incetarii relatiei de afaceri, cu posibilitatea de prelungire cu inca 5 ani daca se impune extinderea perioadei in scopurile anterior mentionate;
  • (ii) prevederile Legii contabilitatii, conform carora documentele justificative care stau la baza inregistrarilor in contabilitatea financiara se pastreaza 10 ani, cu incepere de la data încheierii exercitiului financiar în cursul caruia au fost întocmite;
  • (iii) necesitatea apararii/conservarii drepturilor Bancii in cadrul unui posibil litigiu privind incheierea, executarea sau incetarea contractului de credit sau de garantie.
  • (iv) prevederile legislatiei privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţia persoanelor, conform carora inregistrarile video se stocheaza pentru o perioada de 20 de zile;
  • (v) interesul legitim al Bancii de a efectua supravegherea video a automatelor bancare in scopul prevenirii fraudelor si pentru solutionarea eventualelor reclamatii, caz in care inregistrarile video se stocheaza pentru o perioada de 20 de zile.

Pentru scopul arhivarii datelor conform Legii arhivelor nationale si tinand cont de Nomenclatorul arhivistic (aprobat de Arhivele Nationale) aplicabil la nivelul Bancii si pentru prelucrarea datelor de catre Banca in scopuri statistice datele pot fi stocate pentru perioade mai mari decat cele indicate anterior.

In ceea ce priveste prelucrarea in scop de marketing, aceasta va inceta la momentul retragerii consimtamantului acordat Bancii in acest sens, indiferent daca perioada de stocare mentionata anterior s-a implinit sau nu.

 

Drepturile mele

 

Am posibilitatea exercitarii urmatoarelor drepturi cu privire la datele personale prelucrate de Banca:

  • dreptul de acces la datele cu caracter personal colectate - dreptul de a obtine din partea Bancii o confirmare a faptului ca aceasta prelucreaza sau nu datele cu caracter personal si, in caz afirmativ, asigurarea accesului la datele respective; in acest scop, Banca va furniza o copie a datelor cu caracter personal care fac obiectul prelucrarii;
  • dreptul de opozitie - dreptul de a ma opune in orice moment, din motive intemeiate si legitime legate de situatia mea particulara, ca datele personale sa faca obiectul unei prelucrari de catre Banca; Banca nu va mai prelucra datele cu caracter personal, cu exceptia cazului in care demonstreaza ca are motive legitime și imperioase care justifica prelucrarea și care prevaleaza asupra intereselor, drepturilor și libertatilor mele sau ca scopul prelucrarii este constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta.
  • dreptul la portabilitatea datelor - dreptul de a primi datele cu caracter personal pe care le-am furnizat Bancii si de a le transmite unui alt operator; acest drept poate fi exercitat numai cand:

    (i) prelucrarea datelor personale se face in baza consimtamantului acordat in vederea prelucrarii sau are ca temei executarea unui contract si

    (ii) prelucrarea este efectuata prin mijloace automate;.

  • dreptul de retragere a consimtamantului acordat in vederea prelucrarii datelor - acest drept poate fi exercitat in orice moment, fara costuri, numai cand prelucrarea datelor personale se face in baza consimtamantului acordat in vederea prelucrarii datelor; retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii efectuate pana la acel moment;
  • dreptul la rectificarea datelor:dreptul de a solicita si obtine rectificarea datelor cu caracter personal inexacte si/sau de a obține completarea datelor cu caracter personal care sunt incomplete, inclusiv prin furnizarea unei declarații suplimentare;
  • dreptul la stergerea datelor (“dreptul de a fi uitat”) - acest drept poate fi exercitat in urmatoarele cazuri:

    (i) datele cu caracter personal nu mai sunt necesare pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate;

    (ii) imi retrag consimtamantul pe baza caruia are loc prelucrarea si nu exista niciun alt temei juridic pentru prelucrare;

    (iii) imi exercit dreptul de opozitie cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și nu exista motive legitime care sa prevaleze în ceea ce priveste prelucrarea;

    (iv) imi exercit dreptul de opozitie cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal care are drept scop marketingul direct;

    (v) datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal;

    (vi) datele cu caracter personal trebuie sterse pentru respectarea unei obligatii legale a Bancii.

    Vor putea exista situatii in care Banca nu va putea da curs solicitarii de stergere a datelor, si anume:

    (i) in cazurile in care Banca are obligatia legala de pastrare a datelor personale;

    (ii) in cazurile in care datele sunt stocate in scopuri de arhivare in interes public sau in scopuri statistice;

    (iii) in cazurile in care datele sunt necesare pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta.

  • dreptul la restrictionarea prelucrarii datelor - acest drept poate fi exercitat in urmatoarele conditii:
  • (i) in situatia care voi contesta exactitatea datelor prelucrate; restrictionarea va opera pentru o perioada care ii va permite Bancii sa verifice exactitatea datelor;

    (ii) in situatia in care prelucrarea este ilegala si ma voi opune stergerii datelor cu caracter personal, solicitand in schimb restrictionarea utilizarii acestora;

    (iii) Banca nu mai are nevoie de datele cu caracter personal in scopul prelucrarii, dar i le voi solicita pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta,

    (iv) in situatia in care imi voi exercita dreptul de opozitie cu privire la prelucrarea datelor, cu exceptia cazului in care prelucrarea se face in scop de marketing direct; restrictionarea va opera/se va aplica pentru intervalul de timp in care se verifica daca drepturile legitime ale Bancii prevaleaza asupra drepturilor mele.

  • dreptul de a depune o plangere la autoritatea de supraveghere a prelucrarii datelor cu caracter personal - acest drept poate fi exercitat in cazul in care voi considera ca prelucrarea datelor cu caracter personal incalca prevederile legale din domeniul protectiei datelor, fara a aduce atingere oricaror alte cai de atac administrative sau judiciare; plangerea poate fi depusa la autoritatea de supraveghere din statul membru al Uniunii Europene in care am resedinta obisnuita sau in care se afla locul meu de munca sau in care a avut loc presupusa incalcare. Pentru Romania, plangerea se depune la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (A.N.S.P.D.C.P.), cu sediul in B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, sub forma unei adrese scrise, la sediul institutiei sau electronic, la adresa de e-mail anspdcp@dataprotection.ro.
  • Datele de contact ale responsabilului cu protecția datelor sunt:
  • adresa de e-mail: dpo@garantibbva.ro

    adresa poștală: Bucureşti, Șos. Fabrica de Glucoză nr. 5, Novo Park 3, Business Center, Clădirea F, et.5 si 6, sector 2

  

 

GARANTI BANK SA, cu sediul în Bucureşti, Şos. Fabrica de Glucoză nr. 5, Novo Park 3, Business Center, Clădirea F, et.5 şi 6, sector 2, cu număr de ordine în Registrul Comerţului J40/4429/2009, cod de înregistrare fiscală 25394008, înregistrată în registrul instituţiilor de credit cu nr. RB-PJR-40-066/2009, înscrisã în Registrul ASF cu nr.PJR01INCR/400019/28.03.2019 denumită în continuare „Banca”, va prelucra datele mele cu caracter personal furnizate în legătură cu prezenta solicitare, dupa cum urmează:

Datele personale prelucrate pot fi de tipul: numele, prenumele, numărul de telefon, adresa e-mail, adresa de domiciliu, CNP, profesia, locul de muncă, situaţia familială, economică şi financiară, obişnuinţele/ preferinţele/ comportamentul de plată/economisire/îndatorare şi orice alte date pe care le-am furnizat prin intermediul formularului dedicat de pe website-ul Băncii sau ce vor fi dezvăluite în cadrul convorbirii telefonice ce urmează a fi purtată cu reprezentantul Bancii ca urmare a prezentei solicitări;

Scopurile şi temeiurile prelucrării. Destinatarii datelor personale

(i)  în vederea analizării posibilităţii încheierii unui contract de credit la care voi fi parte sau pentru a face demersuri la cererea mea înainte de încheierea acestui contract, Banca va prelucra datele personale, astfel:

  • transmiterea de notificări/informări în legătură cu soluţionarea cererii de mele de analiză a posibilităţii încheierii unui contract de credit;
  • transmiterea datelor către Garanti BBVA Turcia (şi oricare dintre succesorii legali ai acesteia), societate din Turcia, acţionar indirect al Băncii, care administrează sistemul informatic al acesteia;
  • transmiterea datelor către partenerii contractuali ai Băncii (din România sau din străinătate) în vederea furnizării de servicii externalizate, realizate pentru şi în numele Băncii (de exemplu transmiterea de notificări, arhivare, servicii de relaţii cu clienţii, etc).

(ii) în vederea îndeplinirii de către Bancă a unor obligaţii legale, precum:

  • stabilirea identităţii mele în vederea îndeplinirii obligaţiilor legale ale Băncii din domeniul cunoaşterii clientelei, prevenirii spălării banilor şi combaterii terorismului;
  • transmiterea de informaţii către autorităţile abilitate de lege să solicite şi să primească astfel de informaţii, de exemplu instanţele de judecată, parchete, executori judecătoreşti, Oficiul National de Prevenire şi Combatere a Spălării Banilor (O.N.P.C.S.B.), autorităţi fiscale, notari publici, autorităţi cu rol de supraveghere şi control în domeniul bancar etc;

(iii) în vederea exercitării de către Bancă a unui interes legitim, astfel:

  • transmiterea datelor personale către entităţile care fac parte din grupul Garanti BBVA (toate entităţile afiliate, precum şi toţi acţionarii direcţi şi indirecţi ai GARANTI BANK S.A.), format la aceasta dată din: Garanti Holding B.V. şi G Netherlands B.V. (Olanda), Garanti Bilişim Teknolojisi ve Ticaret T.A.Ş., Garanti BBVA Turcia (Turcia), Banco Bilbao Vizcaya Argentaria SA (Spania), Ralfi IFN SA, Motoractive IFN SA, Motoractive Multiservices SRL (Romania), în scopuri administrative interne (în scopul legitim al realizării supravegherii consolidate la nivel de grup, spre exemplu analiza situaţiei financiare a entităţilor din grup, identificarea riscurilor aferente activităţii grupului, etc.)
  • folosirea datelor de către Bancă în scopuri statistice, cu condiţia pseudonimizării acestora.

 

Transferul datelor personale în străinătate

În realizarea scopurilor de mai sus, Garanti Bank S.A. va putea transfera datele personale în străinătate, doar dacă în ţara destinatară este asigurat un nivel adecvat de protecţie a datelor personale recunoscut prin decizie a Comisiei Europene.

În absenţa unei astfel de decizii a Comisiei Europene, Banca va putea transfera date cu caracter personal către o țară terță doar în conformitate cu  garanțiile adecvate prevăzute de lege în vederea protejării datelor personale. Banca poate fi contactată pentru obţinerea de informaţii suplimentare cu privire la garanţiile oferite pentru protejarea datelor personale în cazul fiecărui transfer de date în străinătate, printr-o solicitare scrisă în acest sens.

 

Perioada de stocare a datelor personale

În cazul în care voi incheia un contract de credit cu Banca, Banca va stoca datele personale pe durata raporturilor noastre contractuale, cât şi după incetarea acestor raporturi, pentru o perioadă de maxim 10 ani, având în vedere: prevederile legislaţiei bancare privind cunoaşterea clientelei, prevenirii spălării banilor şi finanţării terorismului, prevederile Legii contabilităţii privind păstrarea documentelor justificative care stau la baza înregistrărilor în contabilitatea financiară, necesitatea apărării/conservării drepturilor Băncii în cadrul unui posibil litigiu privind încheierea, executarea sau încetarea contractului de credit.

În cazul în care nu voi încheia un contract de credit cu Banca, Banca va stoca datele personale pe o perioadă de 5 ani de la data solicitării, având în vedere prevederile legislaţiei bancare privind cunoaşterea clientelei, prevenirii spălării banilor şi finanţării terorismului şi necesitatea apărării/conservării drepturilor Băncii în cadrul unui posibil litigiu.

Pentru scopul arhivării datelor conform Legii arhivelor naţionale şi ţinând cont de Nomenclatorul arhivistic (aprobat de Arhivele Nationale) aplicabil la nivelul Băncii şi pentru prelucrarea datelor de către Bancă în scopuri statistice datele pot fi stocate pentru perioade mai mari decat cele indicate anterior.

Drepturile mele

Voi avea posibilitatea exercitării în cazurile şi în condiţiile prevăzute de lege a următoarelor drepturi cu privire la datele personale prelucrate de către Bancă:

  • dreptul de acces
  • dreptul de opoziţie
  • dreptul la portabilitatea datelor
  • dreptul la rectificarea datelor
  • dreptul la ştergerea datelor (“dreptul de a fi uitat”)

Vor putea exista situaţii în care Banca nu va putea da curs solicitării de ştergere a datelor, şi anume:

  1. în cazurile în care Banca are obligaţia legală de păstrare a datelor personale;
  2. în cazurile în care datele sunt stocate în scopuri de arhivare în interes public sau în scopuri statistice;

iii. în cazurile în care datele sunt necesare pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanţă.

  • dreptul la restricţionarea prelucrării datelor

Drepturile prevăzute mai sus pot fi exercitate prin transmiterea unei solicitări către GARANTI BANK S.A., la sediul central al acesteia, la oricare dintre sucursalele Băncii, precum şi prin mijloace electronice, la adresa de e-mail dpo@garantibbva.ro, furnizând suficiente date care să permita identificarea solicitantului de către Bancă.

  • dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere a prelucrării datelor cu caracter personal în România, plângerea se va depune la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (A.N.S.P.D.C.P.), cu sediul în B-dul G-ral Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucureşti, sub forma unei adrese scrise, la sediul instituţiei, sau electronic, la adresa de e-mail anspdcp@dataprotection.ro.

Prin validarea acestui formular declar că am fost informat/ă şi sunt de acord cu prelucrarea datelor mele cu caracter personal așa cum este descrisă

×