Întrebări frecvente

Întrebări generale

Dacă cererea de emitere a fost acceptată, dar nu primesc cardul, cum trebuie să procedez?

În cazul în care curierul nu te poate găsi, cardul va fi returnat băncii. Pentru reemiterea cardului trebuie să suni la Alo Garanti 0800 80 1234 număr apelabil gratuit în reţeaua Romtelecom sau + 40 21 200 94 94, număr cu tarif normal, apelabil din orice reţea de telefonie.

Cum pot afla detalii referitoare la stadiul aprobării Cererii de emitere Card de Credit?

Pentru a afla stadiul de aprobare a Cererii de emitere Card de Credit poţi vizita orice agenţie Garanti Bank, sau poţi suna la Alo Garanti 0800 80 1234 număr apelabil gratuit în reţeaua Romtelecom sau + 40 21 200 94 94, număr cu tarif normal, apelabil din orice reţea de telefonie.

Ce trebuie să fac dacă îmi pierd cardul sau acesta îmi este furat?

În astfel de situații, sună la Alo Garanti 0800 80 1234 număr apelabil gratuit în reţeaua Romtelecom sau + 40 21 200 94 94, număr cu tarif normal, apelabil din orice reţea de telefonie şi anunţă imediat că ai pierdut cardul sau că acesta ţi-a fost furat. Procedând astfel nu vei purta răspunderea legată de tranzacţiile efectuate cu cardul tău după ce ai raportat pierderea/furtul acesteia.

În condiţiile în care mi-am schimbat numele, cum pot să-mi schimb cardul pe noul nume?

Te rugăm să depui o copie după noul act de identitate şi o cerere semnată la cea mai apropiată agenţie Garanti Bank.


Întrebări cu privire la cardurile suplimentare

Cum pot aplica pentru un card suplimentar?

Poţi solicita emiterea unui card suplimentar la orice agenţie Garanti Bank, sau sunând la Alo Garanti 0800 80 1234 număr apelabil gratuit în reţeaua Romtelecom sau + 40 21 200 94 94, număr cu tarif normal, apelabil din orice reţea de telefonie.

Cine stabileşte limita zilnică aferentă cardului suplimentar?

Tu, ca și deţinator de card principal, hotorăşti limita zilnică aferentă cardului suplimentar. Menţionează acest procent în momentul solicitării emiterii unui card suplimentar.

Pot să diminuez limita cardului suplimentar?

Da, trebuie să vizitezi cea mai apropiată agenţie Garanti Bank şi să completezi formularul aferent.

Cum pot achita suma minimă de plată pentru cardul suplimentar?

Plăţile efectuate cu cardul suplimentar sunt menţionate separat de cele ale cardului principal. Suma minimă de plată evidenţiată în extrasul de cont conţine şi plăţile efectuate de către cardul suplimentar.


Codul PIN

Cum pot afla codul PIN aferent Bonus Cardului?

Poţi intra în posesia codului PIN, după activarea cardului, sunând la Alo Garanti 0800 80 1234 număr apelabil gratuit în reţeaua Romtelecom sau + 40 21 200 94 94, număr cu tarif normal, apelabil din orice reţea de telefonie. Dacă după activarea cardului nu reuşeşti să intri în posesia codului PIN, acesta îţi va fi transmis prin curier.

Cum pot afla codul PIN dacă l-am uitat?

Poţi afla codul PIN sunând la Alo Garanti 0800 80 1234 număr apelabil gratuit în reţeaua Romtelecom sau + 40 21 200 94 94, număr cu tarif normal, apelabil din orice reţea de telefonie.

Cum schimb codul PIN al cardului meu?

Codul PIN poate fi schimbat sunând la Alo Garanti 0800 80 1234 număr apelabil gratuit în reţeaua Romtelecom sau + 40 21 200 94 94, număr cu tarif normal, apelabil din orice reţea de telefonie.


Întrebări despre plata ratelor / limita de credit

Ce este un extras de cont?

Extrasul de cont îţi oferă informaţii detaliate legate de limita ta de credit, de valoarea bonusului, de sold, de plăţi şi tranzacţii efectuate cu cardul de credit în luna aferentă extrasului de cont.

Cum pot să solicit mărirea limitei de credit?

Te invităm la cea mai apropiată agenţie Garanti Bank pentru a solicita o mărire a limitei de credit a cardului tău.

Cum pot modifica data emiterii extrasului de cont?

Pentru a modifica data emiterii extrasului de cont trebuie să suni la Alo Garanti 0800 80 12345 număr apelabil gratuit în reţeaua Romtelecom sau + 40 21 200 94 94, număr cu tarif normal, apelabil din orice reţea de telefonie. Poţi schimba data emiterii extrasului de cont o singură dată pe lună şi de maxim 3 ori pe an.

Cum pot să achit automat suma minimă de plată aferenta Bonus Cardului?

Dacă doreşti ca suma minimă de plată aferentă Bonus Cardului tău să fie reţinută automat din contul tău la data scadentă, te rugăm să anunţi la agenţia Garanti Bank, unde ai cont deschis, sau să suni la Alo Garanti 0800 80 1234 număr apelabil gratuit în reţeaua Romtelecom sau + 40 21 200 94 94, număr cu tarif normal, apelabil din orice reţea de telefonie. Este absolute necesar ca la data plăţii automate să existe în contul tău o sumă acoperitoare.

Pot să achit automat suma minimă de plată aferentă Bonus Card din limita de credit aprobată?

Nu este posibil să achiți automat suma minimă de plată din limita de credit aprobată. Suma minimă de plată poate fi reţinută automat numai din contul tău la data scadentă.

Cum se calculează perioada de grație?

Perioada de graţie este de până la 50 zile: 30 zile pentru ciclul tranzacţional, plus 20 zile pentru plata sumei minime datorate.

Pentru toate cumpărăturile se percepe dobândă?

Nu, dacă suma utilizată se plăteşte integral până la data scadenţei, atunci nu se va aplica dobândă pentru cumpărăturile comerciale. Dacă optezi pentru plata parţială a sumei utilizate, atunci se va aplica dobânda de la data respectivei tranzacţii la comerciant până la data plăţii. În cazul retragerilor de numerar, se va percepe dobândă de la data tranzacţiei până la data plăţii.

Cum pot să achit plăţile lunare?

Pentru plata lunară ai la dispoziţie următoarele opţiuni de plată: - la orice Agenție Garanti Bank - printr-un apel telefonic la Alo Garanti - ATM-urile Garanti Bank - prin virament bancar de la alte bănci - prin Direct Debit - la Oficiile Poştei Române

Cum pot să achit plătile lunare dacă cardul Bonus a fost declarat pierdut/furat iar noul card nu a fost încă emis?

Poți efectua plata lunară la orice Agenție Garanti Bank sau să suni la Alo Garanti 0800 80 1234/ + 40 21 200 94 94.


Întrebări despre bonus

Cum cheltuiesc bonusul acumulat?

Bonusul pe care îl câştigi poate fi uşor folosit la orice Magazin Partener Bonus Card, în orice moment. Nu trebuie să aştepţi! Nu trebuie să dai telefoane! Tu decizi când şi ce să cumperi gratuit! 1 Bonus = 1 RON Poţi alege să utilizezi doar o parte din bonusul acumulat pentru a achita integral sau parţial cumpărăturile făcute la oricare Magazin Partener Bonus Card. Trebuie doar să îi menţionezi vînzătorului în momentul efectuării plăţii că doreşti să foloseşti bonusul acumulat.

Cum câştig bonus?

De fiecare dată când cumperi, oriunde în lume câştigi 0.3% bonus, iar la Magazinele Partenere Bonus Card poţi câştiga până la 10% bonus. Cumperi mai mult, câştigi mai mult!

Ce se întâmplă dacă nu folosesc bonusul acumulat?

Bonusul nu expiră niciodată! Acesta este stocat pe cipul cardului tău şi îl poţi utiliza pentru cumpărături gratuite oricând doreşti!

Câştig bonus şi atunci când cumpăr în rate la Partenerii Bonus Card?

Da, câştigi bonus şi în cazurile în care cumperi în rate la Magazinele Partenere Bonus Card.