În cazul în care curierul nu te poate găsi, cardul va fi returnat băncii. Pentru reemiterea cardului trebuie să suni la Serviciul de Relaţii Clienţi 0800 80 1234 sau +40 21 200 9494 (număr cu tarif normal, apelabil din orice reţele de telefonie)
Pentru a afla stadiul de aprobare a Cererii de emitere Card de Credit poţi vizita orice agenţie Garanti BBVA, sau poţi suna la Serviciul de Relaţii Clienţi 0800 80 1234 sau +40 21 200 9494 (număr cu tarif normal, apelabil din orice reţele de telefonie)
În astfel de situații, sună la Serviciul de Relaţii Clienţi 0800 80 1234 sau + 40 21 200 94 94, număr cu tarif normal, apelabil din orice reţea de telefonie şi anunţă imediat că ai pierdut cardul sau că acesta ţi-a fost furat. Procedând astfel nu vei purta răspunderea legată de tranzacţiile efectuate cu cardul tău după ce ai raportat pierderea/furtul acesteia.
Te rugăm să depui o copie după noul act de identitate şi o cerere semnată la cea mai apropiată agenţie Garanti BBVA.
Poţi solicita emiterea unui card suplimentar la orice agenţie Garanti BBVA, sau sunând la Serviciul de Relaţii Clienţi +40 21 200 9494 (număr cu tarif normal, apelabil din orice reţele de telefonie).
Tu, ca și deţinator de card principal, hotorăşti limita zilnică aferentă cardului suplimentar. Menţionează acest procent în momentul solicitării emiterii unui card suplimentar.
Da, trebuie să vizitezi cea mai apropiată agenţie Garanti BBVA şi să completezi formularul aferent.
Plăţile efectuate cu cardul suplimentar sunt menţionate separat de cele ale cardului principal. Suma minimă de plată evidenţiată în extrasul de cont conţine şi plăţile efectuate de către cardul suplimentar.
Poţi intra în posesia codului PIN, după activarea cardului, sunând la Serviciul de Relaţii Clienţi 0800 80 1234 sau +40 21 200 9494 (număr cu tarif normal, apelabil din orice reţele de telefonie) Dacă după activarea cardului nu reuşeşti să intri în posesia codului PIN, acesta îţi va fi transmis prin curier.
Poţi afla codul PIN sunând la Serviciul de Relaţii Clienţi 0800 80 1234 sau +40 21 200 9494 (număr cu tarif normal, apelabil din orice reţele de telefonie)
Codul PIN poate fi schimbat sunând la Serviciul de Relaţii Clienţi 0800 80 1234 sau +40 21 200 9494 (număr cu tarif normal, apelabil din orice reţele de telefonie)
Extrasul de cont îţi oferă informaţii detaliate legate de limita ta de credit, de valoarea bonusului, de sold, de plăţi şi tranzacţii efectuate cu cardul de credit în luna aferentă extrasului de cont.
Te invităm la cea mai apropiată agenţie Garanti BBVA pentru a solicita o mărire a limitei de credit a cardului tău.
Pentru a modifica data emiterii extrasului de cont trebuie să suni la Serviciul de Relaţii Clienţi 0800 80 12345 sau +40 21 200 9494 (număr cu tarif normal, apelabil din orice reţele de telefonie) Poţi schimba data emiterii extrasului de cont o singură dată pe lună şi de maxim 3 ori pe an.
Dacă doreşti ca suma minimă de plată aferentă Bonus Cardului tău să fie reţinută automat din contul tău la data scadentă, te rugăm să anunţi la agenţia Garanti BBVA, unde ai cont deschis, sau să suni la Serviciul de Relaţii Clienţi 0800 80 1234 sau +40 21 200 9494 (număr cu tarif normal, apelabil din orice reţele de telefonie) Este absolute necesar ca la data plăţii automate să existe în contul tău o sumă acoperitoare.
Nu este posibil să achiți automat suma minimă de plată din limita de credit aprobată. Suma minimă de plată poate fi reţinută automat numai din contul tău la data scadentă.
Perioada de graţie este de până la 50 zile: 30 zile pentru ciclul tranzacţional, plus 20 zile pentru plata sumei minime datorate.
Nu, dacă suma utilizată se plăteşte integral până la data scadenţei, atunci nu se va aplica dobândă pentru cumpărăturile comerciale. Dacă optezi pentru plata parţială a sumei utilizate, atunci se va aplica dobânda de la data respectivei tranzacţii la comerciant până la data plăţii. În cazul retragerilor de numerar, se va percepe dobândă de la data tranzacţiei până la data plăţii.
Pentru plata lunară ai la dispoziţie următoarele opţiuni de plată: - la orice Agenție Garanti BBVA - printr-un apel telefonic la Serviciul de Relaţii Clienţi - ATM-urile Garanti BBVA - prin virament bancar de la alte bănci - prin Direct Debit - la Oficiile Poştei Române
Poți efectua plata lunară la orice Agenție Garanti BBVA sau să suni la Serviciul de Relaţii Clienţi 0800 80 1234/ + 40 21 200 94 94.
Bonusul pe care îl câştigi poate fi uşor folosit la orice Magazin Partener Bonus Card, în orice moment. Nu trebuie să aştepţi! Nu trebuie să dai telefoane! Tu decizi când şi ce să cumperi gratuit! 1 Bonus = 1 RON Poţi alege să utilizezi doar o parte din bonusul acumulat pentru a achita integral sau parţial cumpărăturile făcute la oricare Magazin Partener Bonus Card. Trebuie doar să îi menţionezi vînzătorului în momentul efectuării plăţii că doreşti să foloseşti bonusul acumulat.
De fiecare dată când cumperi, oriunde în lume câştigi 0.3% bonus, iar la Magazinele Partenere Bonus Card poţi câştiga până la 10% bonus. Cumperi mai mult, câştigi mai mult!
Bonusul nu expiră niciodată! Acesta este stocat pe cipul cardului tău şi îl poţi utiliza pentru cumpărături gratuite oricând doreşti!
Da, câştigi bonus şi în cazurile în care cumperi în rate la Magazinele Partenere Bonus Card.
GARANTI BANK SA, cu sediul în Bucureşti, Şos. Fabrica de Glucoză nr. 5, Novo Park 3, Business Center, Clădirea F, et.5 şi 6, sector 2, cu număr de ordine în Registrul Comerţului J40/4429/2009, cod de înregistrare fiscală 25394008, înregistrată în registrul instituţiilor de credit cu nr. RB-PJR-40-066/2009, înscrisã în Registrul ASF cu nr.PJR01INCR/400019/28.03.2019 denumită în continuare „Banca”, va prelucra datele mele cu caracter personal furnizate în legătură cu prezenta solicitare, dupa cum urmează:
Datele personale prelucrate pot fi de tipul: numele, prenumele, numărul de telefon, adresa e-mail, adresa de domiciliu, CNP, profesia, locul de muncă, situaţia familială, economică şi financiară, obişnuinţele/ preferinţele/ comportamentul de plată/economisire/îndatorare şi orice alte date pe care le-am furnizat prin intermediul formularului dedicat de pe website-ul Băncii sau ce vor fi dezvăluite în cadrul convorbirii telefonice ce urmează a fi purtată cu reprezentantul Bancii ca urmare a prezentei solicitări;
Scopurile şi temeiurile prelucrării. Destinatarii datelor personale
(i) în vederea analizării posibilităţii încheierii unui contract de credit la care voi fi parte sau pentru a face demersuri la cererea mea înainte de încheierea acestui contract, Banca va prelucra datele personale, astfel:
(ii) în vederea îndeplinirii de către Bancă a unor obligaţii legale, precum:
(iii) în vederea exercitării de către Bancă a unui interes legitim, astfel:
Transferul datelor personale în străinătate
În realizarea scopurilor de mai sus, Garanti Bank S.A. va putea transfera datele personale în străinătate, doar dacă în ţara destinatară este asigurat un nivel adecvat de protecţie a datelor personale recunoscut prin decizie a Comisiei Europene.
În absența unei astfel de decizii a Comisiei Europene, Banca va putea transfera date cu caracter personal către o țară terță doar în conformitate cu garanțiile adecvate prevăzute de lege în vederea protejării datelor personale. Banca poate fi contactată pentru obținerea de informații suplimentare cu privire la garanțiile oferite pentru protejarea datelor personale în cazul fiecărui transfer de date în strainanate, printr-o solicitare scrisă în acest sens.
Perioada de stocare a datelor personale
În cazul în care voi incheia un contract de credit cu Banca, Banca va stoca datele personale pe durata raporturilor noastre contractuale, cât şi după incetarea acestor raporturi, pentru o perioadă de maxim 10 ani, având în vedere: prevederile legislaţiei bancare privind cunoaşterea clientelei, prevenirii spălării banilor şi finanţării terorismului, prevederile Legii contabilităţii privind păstrarea documentelor justificative care stau la baza înregistrărilor în contabilitatea financiară, necesitatea apărării/conservării drepturilor Băncii în cadrul unui posibil litigiu privind încheierea, executarea sau încetarea contractului de credit.
În cazul în care nu voi încheia un contract de credit cu Banca, Banca va stoca datele personale pe o perioadă de 5 ani de la data solicitării, având în vedere prevederile legislaţiei bancare privind cunoaşterea clientelei, prevenirii spălării banilor şi finanţării terorismului şi necesitatea apărării/conservării drepturilor Băncii în cadrul unui posibil litigiu.
Pentru scopul arhivării datelor conform Legii arhivelor naţionale şi ţinând cont de Nomenclatorul arhivistic (aprobat de Arhivele Nationale) aplicabil la nivelul Băncii şi pentru prelucrarea datelor de către Bancă în scopuri statistice datele pot fi stocate pentru perioade mai mari decat cele indicate anterior.
Drepturile mele
Voi avea posibilitatea exercitării în cazurile şi în condiţiile prevăzute de lege a următoarelor drepturi cu privire la datele personale prelucrate de către Bancă:
Vor putea exista situaţii în care Banca nu va putea da curs solicitării de ştergere a datelor, şi anume:
i. în cazurile în care Banca are obligaţia legală de păstrare a datelor personale;
ii. în cazurile în care datele sunt stocate în scopuri de arhivare în interes public sau în scopuri statistice;
iii. în cazurile în care datele sunt necesare pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanţă.
Drepturile prevăzute mai sus pot fi exercitate prin transmiterea unei solicitări către GARANTI BANK S.A., la sediul central al acesteia, la oricare dintre sucursalele Băncii, precum şi prin mijloace electronice, la adresa de e-mail dpo@garantibbva.ro, furnizând suficiente date care să permita identificarea solicitantului de către Bancă.
Prin validarea acestui formular declar că am fost informat/ă şi sunt de acord cu prelucrarea datelor mele cu caracter personal așa cum este descrisă
Scopurile si temeiurile prelucrarii. Destinatarii datelor personale
(i) in vederea executarii contractului de card de credit, Banca putand efectua urmatoarele actiuni (cu titlu de exemplu):
(ii) in vederea indeplinirii de catre Banca a unor obligatii legale, precum:
Prelucrarea datelor personale in scopurile mentionate la punctele (i) si (ii) de mai sus este esentiala pentru executarea contractului de card de credit si pentru indeplinirea de catre Banca a unor obligatii legale, astfel incat, in lipsa furnizarii datelor, Banca nu va putea emite cardul de credit suplimentar si presta serviciile ordonate de utilizatorul acestuia.
(iii) in vederea exercitarii de catre Banca a unui interes legitim, astfel:
(iv) prelucrarea datelor personale in baza consimtamantului meu:
Optiunile mele cu privire la prelucarea datelor in scop de marketing sunt mentionate si marcate de mine in Anexa 1 a prezentului document, anexa ce va putea fi modificata in orice moment la simpla mea solicitare adresata Bancii.
Transferul datelor personale in strainatate
In realizarea scopurilor de mai sus, Garanti Bank SA va transfera datele personale in strainatate, doar daca in tara destinatara este asigurat un nivel adecvat de protectie a datelor personale recunoscut prin decizie a Comisiei Europene, cum ar fi tarile membre ale Uniunii Economice Europene (EEA).
In absenta unei astfel de decizii a Comisiei Europene, Banca va putea transfera date cu caracter personal către o țară terță numai dacă persoana care va prelucra datele in numele Bancii a oferit garanții adecvate prevazute de lege in vederea protejarii datelor personale.
Banca poate fi contactata pentru obtinerea de informatii suplimentare cu privire la garantiile oferite pentru protejarea datelor personale in cazul fiecarui transfer de date in strainanate, printr-o solicitare scrisa in acest sens.
Perioada de stocare a datelor personale
Banca va stoca datele personale (inclusiv inregistrarile convorbirilor telefonice) pe durata raporturilor noastre contractuale, cat si dupa incetarea acestor raporturi, pentru o perioada de maxim 10 ani, avand in vedere:
Pentru scopul arhivarii datelor conform Legii arhivelor nationale si tinand cont de Nomenclatorul arhivistic (aprobat de Arhivele Nationale) aplicabil la nivelul Bancii si pentru prelucrarea datelor de catre Banca in scopuri statistice datele pot fi stocate pentru perioade mai mari decat cele indicate anterior.
In ceea ce priveste prelucrarea in scop de marketing, aceasta va inceta la momentul retragerii consimtamantului acordat Bancii in acest sens, indiferent daca perioada de stocare mentionata anterior s-a implinit sau nu.
Drepturile mele
Am posibilitatea exercitarii urmatoarelor drepturi cu privire la datele personale prelucrate de Banca:
(i) prelucrarea datelor personale se face in baza consimtamantului acordat in vederea prelucrarii sau are ca temei executarea unui contract si
(ii) prelucrarea este efectuata prin mijloace automate;.
(i) datele cu caracter personal nu mai sunt necesare pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate;
(ii) imi retrag consimtamantul pe baza caruia are loc prelucrarea si nu exista niciun alt temei juridic pentru prelucrare;
(iii) imi exercit dreptul de opozitie cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și nu exista motive legitime care sa prevaleze în ceea ce priveste prelucrarea;
(iv) imi exercit dreptul de opozitie cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal care are drept scop marketingul direct;
(v) datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal;
(vi) datele cu caracter personal trebuie sterse pentru respectarea unei obligatii legale a Bancii.
Vor putea exista situatii in care Banca nu va putea da curs solicitarii de stergere a datelor, si anume:
(i) in cazurile in care Banca are obligatia legala de pastrare a datelor personale;
(ii) in cazurile in care datele sunt stocate in scopuri de arhivare in interes public sau in scopuri statistice;
(iii) in cazurile in care datele sunt necesare pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta.
(i) in situatia care voi contesta exactitatea datelor prelucrate; restrictionarea va opera pentru o perioada care ii va permite Bancii sa verifice exactitatea datelor;
(ii) in situatia in care prelucrarea este ilegala si ma voi opune stergerii datelor cu caracter personal, solicitand in schimb restrictionarea utilizarii acestora;
(iii) Banca nu mai are nevoie de datele cu caracter personal in scopul prelucrarii, dar i le voi solicita pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta,
(iv) in situatia in care imi voi exercita dreptul de opozitie cu privire la prelucrarea datelor, cu exceptia cazului in care prelucrarea se face in scop de marketing direct; restrictionarea va opera/se va aplica pentru intervalul de timp in care se verifica daca drepturile legitime ale Bancii prevaleaza asupra drepturilor mele.
adresa de e-mail: dpo@garantibbva.ro
adresa poștală: Bucureşti, Șos. Fabrica de Glucoză nr. 5, Novo Park 3, Business Center, Clădirea F, et.5 si 6, sector 2
GARANTI BANK SA, cu sediul în Bucureşti, Şos. Fabrica de Glucoză nr. 5, Novo Park 3, Business Center, Clădirea F, et.5 şi 6, sector 2, cu număr de ordine în Registrul Comerţului J40/4429/2009, cod de înregistrare fiscală 25394008, înregistrată în registrul instituţiilor de credit cu nr. RB-PJR-40-066/2009, înscrisã în Registrul ASF cu nr.PJR01INCR/400019/28.03.2019 denumită în continuare „Banca”, va prelucra datele mele cu caracter personal furnizate în legătură cu prezenta solicitare, dupa cum urmează:
Datele personale prelucrate pot fi de tipul: numele, prenumele, numărul de telefon, adresa e-mail, adresa de domiciliu, CNP, profesia, locul de muncă, situaţia familială, economică şi financiară, obişnuinţele/ preferinţele/ comportamentul de plată/economisire/îndatorare şi orice alte date pe care le-am furnizat prin intermediul formularului dedicat de pe website-ul Băncii sau ce vor fi dezvăluite în cadrul convorbirii telefonice ce urmează a fi purtată cu reprezentantul Bancii ca urmare a prezentei solicitări;
Scopurile şi temeiurile prelucrării. Destinatarii datelor personale
(i) în vederea analizării posibilităţii încheierii unui contract de credit la care voi fi parte sau pentru a face demersuri la cererea mea înainte de încheierea acestui contract, Banca va prelucra datele personale, astfel:
(ii) în vederea îndeplinirii de către Bancă a unor obligaţii legale, precum:
(iii) în vederea exercitării de către Bancă a unui interes legitim, astfel:
Transferul datelor personale în străinătate
În realizarea scopurilor de mai sus, Garanti Bank S.A. va putea transfera datele personale în străinătate, doar dacă în ţara destinatară este asigurat un nivel adecvat de protecţie a datelor personale recunoscut prin decizie a Comisiei Europene.
În absenţa unei astfel de decizii a Comisiei Europene, Banca va putea transfera date cu caracter personal către o țară terță doar în conformitate cu garanțiile adecvate prevăzute de lege în vederea protejării datelor personale. Banca poate fi contactată pentru obţinerea de informaţii suplimentare cu privire la garanţiile oferite pentru protejarea datelor personale în cazul fiecărui transfer de date în străinătate, printr-o solicitare scrisă în acest sens.
Perioada de stocare a datelor personale
În cazul în care voi incheia un contract de credit cu Banca, Banca va stoca datele personale pe durata raporturilor noastre contractuale, cât şi după incetarea acestor raporturi, pentru o perioadă de maxim 10 ani, având în vedere: prevederile legislaţiei bancare privind cunoaşterea clientelei, prevenirii spălării banilor şi finanţării terorismului, prevederile Legii contabilităţii privind păstrarea documentelor justificative care stau la baza înregistrărilor în contabilitatea financiară, necesitatea apărării/conservării drepturilor Băncii în cadrul unui posibil litigiu privind încheierea, executarea sau încetarea contractului de credit.
În cazul în care nu voi încheia un contract de credit cu Banca, Banca va stoca datele personale pe o perioadă de 5 ani de la data solicitării, având în vedere prevederile legislaţiei bancare privind cunoaşterea clientelei, prevenirii spălării banilor şi finanţării terorismului şi necesitatea apărării/conservării drepturilor Băncii în cadrul unui posibil litigiu.
Pentru scopul arhivării datelor conform Legii arhivelor naţionale şi ţinând cont de Nomenclatorul arhivistic (aprobat de Arhivele Nationale) aplicabil la nivelul Băncii şi pentru prelucrarea datelor de către Bancă în scopuri statistice datele pot fi stocate pentru perioade mai mari decat cele indicate anterior.
Drepturile mele
Voi avea posibilitatea exercitării în cazurile şi în condiţiile prevăzute de lege a următoarelor drepturi cu privire la datele personale prelucrate de către Bancă:
Vor putea exista situaţii în care Banca nu va putea da curs solicitării de ştergere a datelor, şi anume:
iii. în cazurile în care datele sunt necesare pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanţă.
Drepturile prevăzute mai sus pot fi exercitate prin transmiterea unei solicitări către GARANTI BANK S.A., la sediul central al acesteia, la oricare dintre sucursalele Băncii, precum şi prin mijloace electronice, la adresa de e-mail dpo@garantibbva.ro, furnizând suficiente date care să permita identificarea solicitantului de către Bancă.
Prin validarea acestui formular declar că am fost informat/ă şi sunt de acord cu prelucrarea datelor mele cu caracter personal așa cum este descrisă