Întrebări frecvente

Întrebări generale

Dacă cererea de emitere a fost acceptată, dar nu primesc cardul, cum trebuie să procedez?

Pentru a intra în posesia cardului, te rugăm să iei legătura cu consultantul tău Garanti sau să suni la Alo Garanti 0800 80 1234 număr de telefon gratuit, apelabil doar din reţelele fixe* sau + 40 21 200 94 94, număr de telefon cu tarif normal*.

Cum pot afla detalii referitoare la stadiul aprobării Cererii de emitere Card de Credit?

Pentru a afla stadiul de aprobare a Cererii de emitere Card de Credit poţi vizita orice agenţie Garanti Bank, sau poţi suna la Alo Garanti 0800 80 1234 număr de telefon gratuit, apelabil doar din reţelele fixe* sau + 40 21 200 94 94, număr de telefon cu tarif normal*.

Ce trebuie să fac dacă îmi pierd cardul sau acesta îmi este furat?

În astfel de situații, sună la Alo Garanti 0800 80 1234 număr de telefon gratuit, apelabil doar din reţelele fixe* sau + 40 21 200 94 94, număr cu tarif normal, apelabil din orice reţea de telefonie şi anunţă imediat că ai pierdut cardul sau că acesta ţi-a fost furat. Procedând astfel nu vei purta răspunderea legată de tranzacţiile efectuate cu cardul tău după ce ai raportat pierderea/furtul acestuia.

În condiţiile în care mi-am schimbat numele, cum pot să-mi reemit cardul cu noul nume?

Te rugăm să depui o copie după noul act de identitate şi o cerere semnată la cea mai apropiată agenţie Garanti Bank.


Întrebări cu privire la cardurile suplimentare

Cum pot aplica pentru un card suplimentar?

Poţi solicita emiterea unui card suplimentar la orice agenţie Garanti Bank, sau sunând la Alo Garanti 0800 80 1234 număr de telefon gratuit, apelabil doar din reţelele fixe* sau + 40 21 200 94 94, număr de telefon cu tarif normal*.

Cum este stabilită limita zilnică aferentă cardului suplimentar?

Tu, ca și deţinator de card principal, hotorăşti limita zilnică aferentă cardului suplimentar. Menţionează acest procent în momentul solicitării emiterii unui card suplimentar.

Pot să diminuez limita cardului suplimentar?

Da, trebuie să vizitezi cea mai apropiată agenţie Garanti Bank şi să completezi formularul aferent.

Cum pot achita suma minimă de plată pentru cardul suplimentar?

Pentru cardul suplimentar, nu există sumă minimă de plată. Toate tranzacțiile efectuate cu cardul principal și cardul/cardurile secundar/e se regăsesc în extrasul de cont al deținătorului cardului principal.


Codul PIN

Cum pot afla codul PIN aferent Bonus Cardului?

Codul PIN îl poți seta singur sunând la Alo Garanti 0800 80 1234 număr de telefon gratuit, apelabil doar din reţelele fixe* sau + 40 21 200 94 94, număr de telefon cu tarif normal*.

Cum pot afla codul PIN dacă l-am uitat?

Codul PIN îl poți reseta singur sunând la Alo Garanti 0800 80 1234 număr de telefon gratuit, apelabil doar din reţelele fixe* sau + 40 21 200 94 94, număr de telefon cu tarif normal*.

Cum schimb codul PIN al cardului meu?

Codul PIN poate fi schimbat sunând la Alo Garanti 0800 80 1234 număr de telefon gratuit, apelabil doar din reţelele fixe* sau + 40 21 200 94 94, număr de telefon cu tarif normal*.


Întrebări despre plata ratelor / limita de credit

Ce este un extras de cont?

Extrasul de cont îţi oferă informaţii detaliate legate de toate plățile și tranzacţiile efectuate cu cardul de credit în luna aferentă extrasului de cont, de limita ta de credit, de valoarea bonusului, de sold.

Cum pot să solicit mărirea limitei de credit?

Te invităm la cea mai apropiată agenţie Garanti Bank pentru a solicita o mărire a limitei de credit a cardului tău.

Cum pot modifica data emiterii extrasului de cont?

Pentru a modifica data emiterii extrasului de cont poți să suni la Alo Garanti 0800 80 1234 număr de telefon gratuit, apelabil doar din reţelele fixe* sau + 40 21 200 94 94, număr de telefon cu tarif normal* sau poti seta data emiterii prin Garanti Online, serviciul nostru de Internet Banking. Poţi schimba data emiterii extrasului de cont o singură dată pe lună şi de maxim 2 ori pe an.

Cum pot să achit automat suma minimă de plată aferenta Bonus Cardului?

Dacă doreşti ca suma minimă de plată aferentă Bonus Cardului tău să fie reţinută automat din contul tău la data scadentă, te rugăm să mergi în orice agenţie Garanti Bank, să setezi opțiunea din Garanti Online, serviciul nostru de Internet Banking sau să suni la Alo Garanti 0800 80 1234 număr de telefon gratuit, apelabil doar din reţelele fixe* sau + 40 21 200 94 94, număr de telefon cu tarif normal*. Ai grijă ca la data plăţii automate să existe în contul tău suma necesară.

Pot să achit automat suma minimă de plată aferentă Bonus Card din limita de credit aprobată?

Nu este posibil să achiți automat suma minimă de plată din limita de credit aprobată. Suma minimă de plată poate fi reţinută automat numai din contul tău curent la data scadentă, după setarea opţiunii de debitare automată.

Ce este perioada de graţie?

Este perioada în care nu ți se percepe dobândă pentru tranzacțiile efectuate la comercianți, cu condiţia de a achita integral până la Data Scadentă suma datorată la sfârşitul perioadei de calcul pentru care a fost emis extrasul de cont. Ea este de până la 50 de zile: 30 de zile pentru ciclul tranzacțional plus 20 de zile după data emiterii extrasului.

Pentru toate cumpărăturile se percepe dobândă?

Nu se va aplica dobândă pentru toate tranzacțiile efectuate la comercianți, dacă datoria curentă se plăteşte integral până la data scadentă. În cazul retragerilor de numerar, dobânda se percepe începând cu data tranzacţiei.

Cum pot să efectuez plățile lunare?

  • La orice ATM Garanti
  • Prin Garanti Online
  • În orice agenție Garanti
  • Apelând Alo Garanti
  • În locațiile Poșta Română
  • În locațiile Pay Point

Întrebări despre anularea ratelor

Când și cum se pot anula ratele?

Planurile de rate se pot anula oricând fie prin contactarea serviciului Alo Garanti, fie prin solicitare scrisă într-una dintre agențiile Garanti Bank.

Cum se vor vedea pe extrasul de cont planurile de rate anulate?

În cazul rambursării/returnării în avans a ratelor aferente tranzacțiilor realizate prin Bonus Card, pe următoarele extrase de cont vor fi evidențiate atât ratele inițiale cât și ratele rambursate/returnate, până la momentul postării ultimei rate aferente fiecărei tranzacții în parte. Totodată, pe extrasele de cont următoare poate interveni un decalaj între postarea ratelor inițiale scadente și ratele rambursate/returnate, din prisma datei în care s-a realizat postarea ratei și postarea rambursării/returnării. Astfel, unele extrase de cont pot fi diminuate cu sumele aferente ratelor decalate și implicit alte extrase de cont pot fi majorate cu sumele reprezentând perechi ale tranzacțiilor decalate și evidențiate anterior.

Există vreun cost pentru anularea planurilor de rate?

Această opțiune este gratuită.

La ce trebuie să fiu atent atunci când doresc plata în avans, totală sau parțială, a ratelor?

Simplul transfer al unor sume care depășesc Totalul Datoriei Curente, în contul cardului nu implică, automat, anularea planului de rate. În situația în care doriți plata în avans, parțială/totală, a ratelor viitoare, fie contactați serviciul Alo Garanti, fie solicitați în scris într-una dintre agențiile Garanti Bank.

În acest caz contravaloarea ratelor solicitate pentru rambursare în avans va fi postată la plată, reprezentând un debit curent. Altfel, disponibilul din contul atașat cardului de credit se va transfera automat pe card la momentul în care se vor posta la plata ratele viitoare sau în cazul în care se vor realiza alte tranzacții cu postare imediată.


Întrebări despre bonus

În cazul plaților efectuate online, nu se acordă bonus decât dacă există o campanie specială în vigoare, care să menționeze acordarea de bonus pentru tranzacțiile online.
În magazinele partenere nu se acordă bonus în cazul aplicării unor campanii speciale.

Cum cheltuiesc bonusul acumulat?

Bonusul pe care îl câştigi poate fi uşor folosit la orice Magazin Partener Bonus Card, în orice moment. Nu trebuie să aştepţi! Nu trebuie să dai telefoane! Tu decizi când şi ce să cumperi gratuit! 1 Punct Bonus = 1 RON Poţi alege să utilizezi doar o parte din bonusul acumulat pentru a achita integral sau parţial cumpărăturile făcute la oricare Magazin Partener Bonus Card. Trebuie doar să îi menţionezi vânzătorului în momentul efectuării plăţii că doreşti să foloseşti bonusul acumulat.

Cum câştig bonus?

De fiecare dată când cumperi, câştigi 0.3% bonus, oriunde în lume la magazinele non-partenere. La Magazinele Partenere Bonus Card poţi câştiga până la 10% bonus. Tot ce trebuie să faci este să anunți comerciantul partener să folosească POS-ul Garanti. Cumperi mai mult, câştigi mai mult!

Ce se întâmplă dacă nu folosesc bonusul acumulat?

Bonusul nu expiră niciodată! Il poţi utiliza pentru cumpărături gratuite oricând doreşti!

Câştig bonus şi atunci când cumpăr în rate la Partenerii Bonus Card?

Da, câştigi bonus şi în cazurile în care cumperi în rate la Magazinele Partenere Bonus Card.

*program zilnic între 9.00 şi 22.00