Pentru a intra în posesia cardului, te rugăm să iei legătura cu consultantul tău Garanti BBVA sau să suni la Serviciul de Relaţii Clienţi 0800 80 1234 număr de telefon gratuit, apelabil doar din reţelele fixe* sau + 40 21 200 94 94, număr de telefon cu tarif normal*.
Pentru a afla stadiul de aprobare a Cererii de emitere Card de Credit poţi vizita orice agenţie Garanti BBVA, sau poţi suna la Serviciul de Relaţii Clienţi 0800 80 1234 număr de telefon gratuit, apelabil doar din reţelele fixe* sau + 40 21 200 94 94, număr de telefon cu tarif normal*.
În astfel de situații, sună la Serviciul de Relaţii Clienţi 0800 80 1234 număr de telefon gratuit, apelabil doar din reţelele fixe* sau + 40 21 200 94 94, număr cu tarif normal, apelabil din orice reţea de telefonie şi anunţă imediat că ai pierdut cardul sau că acesta ţi-a fost furat. Procedând astfel nu vei purta răspunderea legată de tranzacţiile efectuate cu cardul tău după ce ai raportat pierderea/furtul acestuia.
Te rugăm să depui o copie după noul act de identitate şi o cerere semnată la cea mai apropiată agenţie Garanti BBVA.
Poţi solicita emiterea unui card suplimentar la orice agenţie Garanti BBVA, sau sunând la Serviciul de Relaţii Clienţi 0800 80 1234 număr de telefon gratuit, apelabil doar din reţelele fixe* sau + 40 21 200 94 94, număr de telefon cu tarif normal*.
Tu, ca și deţinator de card principal, hotorăşti limita zilnică aferentă cardului suplimentar. Menţionează acest procent în momentul solicitării emiterii unui card suplimentar.
Da, trebuie să vizitezi cea mai apropiată agenţie Garanti BBVA şi să completezi formularul aferent.
Pentru cardul suplimentar, nu există sumă minimă de plată. Toate tranzacțiile efectuate cu cardul principal și cardul/cardurile secundar/e se regăsesc în extrasul de cont al deținătorului cardului principal.
Codul PIN îl poți seta singur sunând la Serviciul de Relaţii Clienţi 0800 80 1234 număr de telefon gratuit, apelabil doar din reţelele fixe* sau + 40 21 200 94 94, număr de telefon cu tarif normal*.
Codul PIN îl poți reseta singur sunând la Serviciul de Relaţii Clienţi 0800 80 1234 număr de telefon gratuit, apelabil doar din reţelele fixe* sau + 40 21 200 94 94, număr de telefon cu tarif normal*.
Codul PIN poate fi schimbat sunând la Serviciul de Relaţii Clienţi 0800 80 1234 număr de telefon gratuit, apelabil doar din reţelele fixe* sau + 40 21 200 94 94, număr de telefon cu tarif normal*.
Extrasul de cont îţi oferă informaţii detaliate legate de toate plățile și tranzacţiile efectuate cu cardul de credit în luna aferentă extrasului de cont, de limita ta de credit, de valoarea bonusului, de sold.
Te invităm la cea mai apropiată agenţie Garanti BBVA pentru a solicita o mărire a limitei de credit a cardului tău.
Pentru a modifica data emiterii extrasului de cont poți să suni la Serviciul de Relaţii Clienţi 0800 80 1234 număr de telefon gratuit, apelabil doar din reţelele fixe* sau + 40 21 200 94 94, număr de telefon cu tarif normal* sau poti seta data emiterii prin Garanti BBVA Online, serviciul nostru de Internet Banking. Poţi schimba data emiterii extrasului de cont o singură dată pe lună şi de maxim 2 ori pe an.
Dacă doreşti ca suma minimă de plată aferentă Bonus Cardului tău să fie reţinută automat din contul tău la data scadentă, te rugăm să mergi în orice agenţie Garanti BBVA, să setezi opțiunea din Garanti BBVA Online, serviciul nostru de Internet Banking sau să suni la Serviciul de Relaţii Clienţi 0800 80 1234 număr de telefon gratuit, apelabil doar din reţelele fixe* sau + 40 21 200 94 94, număr de telefon cu tarif normal*. Ai grijă ca la data plăţii automate să existe în contul tău suma necesară.
Nu este posibil să achiți automat suma minimă de plată din limita de credit aprobată. Suma minimă de plată poate fi reţinută automat numai din contul tău curent la data scadentă, după setarea opţiunii de debitare automată.
Este perioada în care nu ți se percepe dobândă pentru tranzacțiile efectuate la comercianți, cu condiţia de a achita integral până la Data Scadentă suma datorată la sfârşitul perioadei de calcul pentru care a fost emis extrasul de cont. Ea este de până la 50 de zile: 30 de zile pentru ciclul tranzacțional plus 20 de zile după data emiterii extrasului.
Nu se va aplica dobândă pentru toate tranzacțiile efectuate la comercianți, dacă datoria curentă se plăteşte integral până la data scadentă. În cazul retragerilor de numerar, dobânda se percepe începând cu data tranzacţiei.
Planurile de rate se pot anula oricând fie prin contactarea serviciului Serviciul de Relaţii Clienţi, fie prin solicitare scrisă într-una dintre agențiile Garanti BBVA.
În cazul rambursării/returnării în avans a ratelor aferente tranzacțiilor realizate prin Bonus Card, pe următoarele extrase de cont vor fi evidențiate atât ratele inițiale cât și ratele rambursate/returnate, până la momentul postării ultimei rate aferente fiecărei tranzacții în parte. Totodată, pe extrasele de cont următoare poate interveni un decalaj între postarea ratelor inițiale scadente și ratele rambursate/returnate, din prisma datei în care s-a realizat postarea ratei și postarea rambursării/returnării. Astfel, unele extrase de cont pot fi diminuate cu sumele aferente ratelor decalate și implicit alte extrase de cont pot fi majorate cu sumele reprezentând perechi ale tranzacțiilor decalate și evidențiate anterior.
Această opțiune este gratuită.
Simplul transfer al unor sume care depășesc Totalul Datoriei Curente, în contul cardului nu implică, automat, anularea planului de rate. În situația în care doriți plata în avans, parțială/totală, a ratelor viitoare, fie contactați serviciul Serviciul de Relaţii Clienţi, fie solicitați în scris într-una dintre agențiile Garanti BBVA.
În acest caz contravaloarea ratelor solicitate pentru rambursare în avans va fi postată la plată, reprezentând un debit curent. Altfel, disponibilul din contul atașat cardului de credit se va transfera automat pe card la momentul în care se vor posta la plata ratele viitoare sau în cazul în care se vor realiza alte tranzacții cu postare imediată.
Activarea sau dezactivarea funcționalității Contactless se poate realiza apelând Serviciul de Relații Clienți sau mergând în agențiile Garanti BBVA.
Plătește rapid prin simplă apropiere a cardului de un POS/terminal cu funcționalitate Contactless fără introducerea codului PIN pentru tranzacțiile de până la 100 lei. Doar la prima tranzacție se va solicită introducerea cardului în terminalul POS și codul PIN. Activarea sau dezactivarea funcționalității Contactless se poate realiza apelând Serviciul de Relații Clienți sau mergând în agențiile Garanti BBVA.
În cazul plaților efectuate online, nu se acordă bonus decât dacă există o campanie specială în vigoare, care să menționeze acordarea de bonus pentru tranzacțiile online.
În magazinele partenere nu se acordă bonusul standard în cazul Campaniilor speciale**.
Bonusul pe care îl câştigi poate fi uşor folosit la orice Magazin Partener Bonus Card, în orice moment. Nu trebuie să aştepţi! Nu trebuie să dai telefoane!
Tu decizi când şi ce să cumperi gratuit! 1 Punct Bonus = 1 RON Poţi alege să utilizezi doar o parte din bonusul acumulat pentru a achita integral sau
parţial cumpărăturile făcute la oricare Magazin Partener Bonus Card. Trebuie doar să îi menţionezi vânzătorului în momentul efectuării plăţii că doreşti să foloseşti bonusul acumulat.
Bonusul disponibil poate fi utilizat în rețeaua de magazine fizice partenere Bonus Card regăsite în Lista Parteneri.
De fiecare dată când cumperi, câştigi 0.3% bonus, oriunde în lume la magazinele non-partenere. La Magazinele Partenere Bonus Card poţi câştiga până la 10% bonus. Tot ce trebuie să faci este să anunți comerciantul partener să folosească POS-ul Garanti BBVA. Cumperi mai mult, câştigi mai mult!
Bonusul nu expiră niciodată! Il poţi utiliza pentru cumpărături gratuite oricând doreşti!
Da, câştigi bonus şi în cazurile în care cumperi în rate la Magazinele Partenere Bonus Card.
*program zilnic între 9.00 şi 22.00
**Campaniile speciale sunt Campaniile pe o perioadă determinată în care se acordă rate și/sau bonus suplimentar față de condițiile standard în magazinele partenere.
Pentru lista actualizată a campaniilor click aici.
GARANTI BANK SA, cu sediul în Bucureşti, Şos. Fabrica de Glucoză nr. 5, Novo Park 3, Business Center, Clădirea F, et.5 şi 6, sector 2, cu număr de ordine în Registrul Comerţului J40/4429/2009, cod de înregistrare fiscală 25394008, înregistrată în registrul instituţiilor de credit cu nr. RB-PJR-40-066/2009, înscrisã în Registrul ASF cu nr.PJR01INCR/400019/28.03.2019 denumită în continuare „Banca”, va prelucra datele mele cu caracter personal furnizate în legătură cu prezenta solicitare, dupa cum urmează:
Datele personale prelucrate pot fi de tipul: numele, prenumele, numărul de telefon, adresa e-mail, adresa de domiciliu, CNP, profesia, locul de muncă, situaţia familială, economică şi financiară, obişnuinţele/ preferinţele/ comportamentul de plată/economisire/îndatorare şi orice alte date pe care le-am furnizat prin intermediul formularului dedicat de pe website-ul Băncii sau ce vor fi dezvăluite în cadrul convorbirii telefonice ce urmează a fi purtată cu reprezentantul Bancii ca urmare a prezentei solicitări;
Scopurile şi temeiurile prelucrării. Destinatarii datelor personale
(i) în vederea analizării posibilităţii încheierii unui contract de credit la care voi fi parte sau pentru a face demersuri la cererea mea înainte de încheierea acestui contract, Banca va prelucra datele personale, astfel:
(ii) în vederea îndeplinirii de către Bancă a unor obligaţii legale, precum:
(iii) în vederea exercitării de către Bancă a unui interes legitim, astfel:
Transferul datelor personale în străinătate
În realizarea scopurilor de mai sus, Garanti Bank S.A. va putea transfera datele personale în străinătate, doar dacă în ţara destinatară este asigurat un nivel adecvat de protecţie a datelor personale recunoscut prin decizie a Comisiei Europene.
În absența unei astfel de decizii a Comisiei Europene, Banca va putea transfera date cu caracter personal către o țară terță doar în conformitate cu garanțiile adecvate prevăzute de lege în vederea protejării datelor personale. Banca poate fi contactată pentru obținerea de informații suplimentare cu privire la garanțiile oferite pentru protejarea datelor personale în cazul fiecărui transfer de date în strainanate, printr-o solicitare scrisă în acest sens.
Perioada de stocare a datelor personale
În cazul în care voi incheia un contract de credit cu Banca, Banca va stoca datele personale pe durata raporturilor noastre contractuale, cât şi după incetarea acestor raporturi, pentru o perioadă de maxim 10 ani, având în vedere: prevederile legislaţiei bancare privind cunoaşterea clientelei, prevenirii spălării banilor şi finanţării terorismului, prevederile Legii contabilităţii privind păstrarea documentelor justificative care stau la baza înregistrărilor în contabilitatea financiară, necesitatea apărării/conservării drepturilor Băncii în cadrul unui posibil litigiu privind încheierea, executarea sau încetarea contractului de credit.
În cazul în care nu voi încheia un contract de credit cu Banca, Banca va stoca datele personale pe o perioadă de 5 ani de la data solicitării, având în vedere prevederile legislaţiei bancare privind cunoaşterea clientelei, prevenirii spălării banilor şi finanţării terorismului şi necesitatea apărării/conservării drepturilor Băncii în cadrul unui posibil litigiu.
Pentru scopul arhivării datelor conform Legii arhivelor naţionale şi ţinând cont de Nomenclatorul arhivistic (aprobat de Arhivele Nationale) aplicabil la nivelul Băncii şi pentru prelucrarea datelor de către Bancă în scopuri statistice datele pot fi stocate pentru perioade mai mari decat cele indicate anterior.
Drepturile mele
Voi avea posibilitatea exercitării în cazurile şi în condiţiile prevăzute de lege a următoarelor drepturi cu privire la datele personale prelucrate de către Bancă:
Vor putea exista situaţii în care Banca nu va putea da curs solicitării de ştergere a datelor, şi anume:
i. în cazurile în care Banca are obligaţia legală de păstrare a datelor personale;
ii. în cazurile în care datele sunt stocate în scopuri de arhivare în interes public sau în scopuri statistice;
iii. în cazurile în care datele sunt necesare pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanţă.
Drepturile prevăzute mai sus pot fi exercitate prin transmiterea unei solicitări către GARANTI BANK S.A., la sediul central al acesteia, la oricare dintre sucursalele Băncii, precum şi prin mijloace electronice, la adresa de e-mail dpo@garantibbva.ro, furnizând suficiente date care să permita identificarea solicitantului de către Bancă.
Prin validarea acestui formular declar că am fost informat/ă şi sunt de acord cu prelucrarea datelor mele cu caracter personal așa cum este descrisă
Scopurile si temeiurile prelucrarii. Destinatarii datelor personale
(i) in vederea executarii contractului de card de credit, Banca putand efectua urmatoarele actiuni (cu titlu de exemplu):
(ii) in vederea indeplinirii de catre Banca a unor obligatii legale, precum:
Prelucrarea datelor personale in scopurile mentionate la punctele (i) si (ii) de mai sus este esentiala pentru executarea contractului de card de credit si pentru indeplinirea de catre Banca a unor obligatii legale, astfel incat, in lipsa furnizarii datelor, Banca nu va putea emite cardul de credit suplimentar si presta serviciile ordonate de utilizatorul acestuia.
(iii) in vederea exercitarii de catre Banca a unui interes legitim, astfel:
(iv) prelucrarea datelor personale in baza consimtamantului meu:
Optiunile mele cu privire la prelucarea datelor in scop de marketing sunt mentionate si marcate de mine in Anexa 1 a prezentului document, anexa ce va putea fi modificata in orice moment la simpla mea solicitare adresata Bancii.
Transferul datelor personale in strainatate
In realizarea scopurilor de mai sus, Garanti Bank SA va transfera datele personale in strainatate, doar daca in tara destinatara este asigurat un nivel adecvat de protectie a datelor personale recunoscut prin decizie a Comisiei Europene, cum ar fi tarile membre ale Uniunii Economice Europene (EEA).
In absenta unei astfel de decizii a Comisiei Europene, Banca va putea transfera date cu caracter personal către o țară terță numai dacă persoana care va prelucra datele in numele Bancii a oferit garanții adecvate prevazute de lege in vederea protejarii datelor personale.
Banca poate fi contactata pentru obtinerea de informatii suplimentare cu privire la garantiile oferite pentru protejarea datelor personale in cazul fiecarui transfer de date in strainanate, printr-o solicitare scrisa in acest sens.
Perioada de stocare a datelor personale
Banca va stoca datele personale (inclusiv inregistrarile convorbirilor telefonice) pe durata raporturilor noastre contractuale, cat si dupa incetarea acestor raporturi, pentru o perioada de maxim 10 ani, avand in vedere:
Pentru scopul arhivarii datelor conform Legii arhivelor nationale si tinand cont de Nomenclatorul arhivistic (aprobat de Arhivele Nationale) aplicabil la nivelul Bancii si pentru prelucrarea datelor de catre Banca in scopuri statistice datele pot fi stocate pentru perioade mai mari decat cele indicate anterior.
In ceea ce priveste prelucrarea in scop de marketing, aceasta va inceta la momentul retragerii consimtamantului acordat Bancii in acest sens, indiferent daca perioada de stocare mentionata anterior s-a implinit sau nu.
Drepturile mele
Am posibilitatea exercitarii urmatoarelor drepturi cu privire la datele personale prelucrate de Banca:
(i) prelucrarea datelor personale se face in baza consimtamantului acordat in vederea prelucrarii sau are ca temei executarea unui contract si
(ii) prelucrarea este efectuata prin mijloace automate;.
(i) datele cu caracter personal nu mai sunt necesare pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate;
(ii) imi retrag consimtamantul pe baza caruia are loc prelucrarea si nu exista niciun alt temei juridic pentru prelucrare;
(iii) imi exercit dreptul de opozitie cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și nu exista motive legitime care sa prevaleze în ceea ce priveste prelucrarea;
(iv) imi exercit dreptul de opozitie cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal care are drept scop marketingul direct;
(v) datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal;
(vi) datele cu caracter personal trebuie sterse pentru respectarea unei obligatii legale a Bancii.
Vor putea exista situatii in care Banca nu va putea da curs solicitarii de stergere a datelor, si anume:
(i) in cazurile in care Banca are obligatia legala de pastrare a datelor personale;
(ii) in cazurile in care datele sunt stocate in scopuri de arhivare in interes public sau in scopuri statistice;
(iii) in cazurile in care datele sunt necesare pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta.
(i) in situatia care voi contesta exactitatea datelor prelucrate; restrictionarea va opera pentru o perioada care ii va permite Bancii sa verifice exactitatea datelor;
(ii) in situatia in care prelucrarea este ilegala si ma voi opune stergerii datelor cu caracter personal, solicitand in schimb restrictionarea utilizarii acestora;
(iii) Banca nu mai are nevoie de datele cu caracter personal in scopul prelucrarii, dar i le voi solicita pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta,
(iv) in situatia in care imi voi exercita dreptul de opozitie cu privire la prelucrarea datelor, cu exceptia cazului in care prelucrarea se face in scop de marketing direct; restrictionarea va opera/se va aplica pentru intervalul de timp in care se verifica daca drepturile legitime ale Bancii prevaleaza asupra drepturilor mele.
adresa de e-mail: dpo@garantibbva.ro
adresa poștală: Bucureşti, Șos. Fabrica de Glucoză nr. 5, Novo Park 3, Business Center, Clădirea F, et.5 si 6, sector 2
GARANTI BANK SA, cu sediul în Bucureşti, Şos. Fabrica de Glucoză nr. 5, Novo Park 3, Business Center, Clădirea F, et.5 şi 6, sector 2, cu număr de ordine în Registrul Comerţului J40/4429/2009, cod de înregistrare fiscală 25394008, înregistrată în registrul instituţiilor de credit cu nr. RB-PJR-40-066/2009, înscrisã în Registrul ASF cu nr.PJR01INCR/400019/28.03.2019 denumită în continuare „Banca”, va prelucra datele mele cu caracter personal furnizate în legătură cu prezenta solicitare, dupa cum urmează:
Datele personale prelucrate pot fi de tipul: numele, prenumele, numărul de telefon, adresa e-mail, adresa de domiciliu, CNP, profesia, locul de muncă, situaţia familială, economică şi financiară, obişnuinţele/ preferinţele/ comportamentul de plată/economisire/îndatorare şi orice alte date pe care le-am furnizat prin intermediul formularului dedicat de pe website-ul Băncii sau ce vor fi dezvăluite în cadrul convorbirii telefonice ce urmează a fi purtată cu reprezentantul Bancii ca urmare a prezentei solicitări;
Scopurile şi temeiurile prelucrării. Destinatarii datelor personale
(i) în vederea analizării posibilităţii încheierii unui contract de credit la care voi fi parte sau pentru a face demersuri la cererea mea înainte de încheierea acestui contract, Banca va prelucra datele personale, astfel:
(ii) în vederea îndeplinirii de către Bancă a unor obligaţii legale, precum:
(iii) în vederea exercitării de către Bancă a unui interes legitim, astfel:
Transferul datelor personale în străinătate
În realizarea scopurilor de mai sus, Garanti Bank S.A. va putea transfera datele personale în străinătate, doar dacă în ţara destinatară este asigurat un nivel adecvat de protecţie a datelor personale recunoscut prin decizie a Comisiei Europene.
În absenţa unei astfel de decizii a Comisiei Europene, Banca va putea transfera date cu caracter personal către o țară terță doar în conformitate cu garanțiile adecvate prevăzute de lege în vederea protejării datelor personale. Banca poate fi contactată pentru obţinerea de informaţii suplimentare cu privire la garanţiile oferite pentru protejarea datelor personale în cazul fiecărui transfer de date în străinătate, printr-o solicitare scrisă în acest sens.
Perioada de stocare a datelor personale
În cazul în care voi incheia un contract de credit cu Banca, Banca va stoca datele personale pe durata raporturilor noastre contractuale, cât şi după incetarea acestor raporturi, pentru o perioadă de maxim 10 ani, având în vedere: prevederile legislaţiei bancare privind cunoaşterea clientelei, prevenirii spălării banilor şi finanţării terorismului, prevederile Legii contabilităţii privind păstrarea documentelor justificative care stau la baza înregistrărilor în contabilitatea financiară, necesitatea apărării/conservării drepturilor Băncii în cadrul unui posibil litigiu privind încheierea, executarea sau încetarea contractului de credit.
În cazul în care nu voi încheia un contract de credit cu Banca, Banca va stoca datele personale pe o perioadă de 5 ani de la data solicitării, având în vedere prevederile legislaţiei bancare privind cunoaşterea clientelei, prevenirii spălării banilor şi finanţării terorismului şi necesitatea apărării/conservării drepturilor Băncii în cadrul unui posibil litigiu.
Pentru scopul arhivării datelor conform Legii arhivelor naţionale şi ţinând cont de Nomenclatorul arhivistic (aprobat de Arhivele Nationale) aplicabil la nivelul Băncii şi pentru prelucrarea datelor de către Bancă în scopuri statistice datele pot fi stocate pentru perioade mai mari decat cele indicate anterior.
Drepturile mele
Voi avea posibilitatea exercitării în cazurile şi în condiţiile prevăzute de lege a următoarelor drepturi cu privire la datele personale prelucrate de către Bancă:
Vor putea exista situaţii în care Banca nu va putea da curs solicitării de ştergere a datelor, şi anume:
iii. în cazurile în care datele sunt necesare pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanţă.
Drepturile prevăzute mai sus pot fi exercitate prin transmiterea unei solicitări către GARANTI BANK S.A., la sediul central al acesteia, la oricare dintre sucursalele Băncii, precum şi prin mijloace electronice, la adresa de e-mail dpo@garantibbva.ro, furnizând suficiente date care să permita identificarea solicitantului de către Bancă.
Prin validarea acestui formular declar că am fost informat/ă şi sunt de acord cu prelucrarea datelor mele cu caracter personal așa cum este descrisă