Rate fără dobândă pentru vacanțele acestui an

Rate fără dobândă pentru vacanțele acestui an

  • Valabilitate 01 Februarie 2019 - 30 Aprilie 2019
  • Detalii campanie
Credeai ca Bonus Card se opreste aici cu ofertele? Nici gând.

Împreună cu Bonus Card Classic, Gold sau Platinum, acum ai șansa să-ți organizezi vacanțele cap-coadă cu ajutorul a 3, 6 sau 12 rate fără dobândă**. Iată cum și unde:

1. Plata cazare

Acum că ai stabilit cu cine vrei să-ți petreci vacanțele, concediile și zilele libere, e momentul să începi să-ți rezervi camera de vis, fie ca e vorba de hotel, motel, pensiune sau orice altceva.

Asigură-te că ai parte de confort și plănuiește-ți unde să te cazezi împreună cu Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* care-și oferă beneficiul a 3, 6 sau 12 rate fără dobândă pentru escapadele mult așteptate.

Află mai multe detalii.

2. Pachete de vacanță

Pentru momentele rare dar deosebite când identifici cazarea înaintea destinației concediului tău, dar nu numai, află că Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* te susține atunci când dai fuga la cea mai propiată agenție de turism pentru achiziționarea pachetelor de vacanță.

Nu te îngrijora - indiferent ce ai ochit prima oară sau ce agenție de turism alegi, Bonus Card e cu tine și-ți oferă posibilitatea plății în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă.

Află mai multe detalii.

3. Închirieri mașini

Cele mai importante aspecte ale vacanței mult visate sunt deja bifate pe lista. Ce a mai rămas oare? Ah, transportul!

Ia-ți de-o grijă și asigură-ți intimitatea, flexibilitatea și mobilitatea optimă închiriind mașina ce ți se potrivește sau, de ce nu, îți place. Fie că decizi să te răsfeți sau să urmărești aspectul practic, află că, împreună cu Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* ai acces la 3, 6 sau 12 rate fără dobândă la orice închiriere de mașină.

Află mai multe detalii.

4. Bilete de tren si autobuz

Fie că decizi să călătorești în țară sau înafară, vor fi momente când vei dori să te cufunzi în mulțime și să cunoști orașele și țările călătorind cu autobuzul sau trenul.

Pentru băile de mulțime sau momentele simple dar unice cu ghiozdanul în spate, Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* îți pune la dispoziție ocazia a 3, 6 sau 12 rate fără dobândă pentru plățile ce privesc orice călătorie cu trenul sau autobuzul.

Află mai multe detalii.

5. Librării

Unul dintre momentele unice, de pură relaxare, este cel în care te cufunzi în fotoliul autobuzului, trenului sau avionului, te cuibărești pe scaunul din aeroport sau aștepți într-un punct de întâlnire, deschizi cartea preferată și citești.

Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* susține lectura și îți oferă posibilitatea a 3, 6 sau 12 rate fără dobândă pentru cumpărăturile din orice librărie, fie că alegi să-ți mai completezi biblioteca, să-ți asiguri un companion de drum sau pur și simplu îți faci plinul de hărți și ghiduri de călătorie.

Află mai multe detalii.

6. Bilete de avion

Când alegi calea aerului pentru a merge în vacanță, începutul fiecărei călătorii se declanșează în avion.

Pentru momentele de nerăbdare și emoția destinației, pentru clipele de liniște și armonie de deasupra norilor pufoși sau pur și simplu pentru răsfățul de la bordul aeronavei, Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* îți asigură posibilitatea plății biletelor de avion în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă.

Campanie valabila incepand cu 28 ianuarie 2019. Află mai multe detalii.

7. Taxe și impozite

Vacanța e gata și îndatoririle te obligă să cobori cu picioarele pe pământ. Taxele și impozitele sunt unele dintre acele lucruri ce solicită atenție maximă și uneori devin chiar geloase.

Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* te înțelege perfect și, de aceea, îți oferă sprijinul a 3, 6 sau 12 rate fără dobândă pentru plățile taxelor și impozitelor; în felul acesta, scapi de griji una-două și te poți întoarce la planificarea concediilor***.

Află mai multe detalii.

*Cu Bonus Card Classic ai acces la următoarele rate:

- 3 rate fără dobândă pentru suma minimă de 250.00 lei – maximă 1000.00 lei;
- 6 rate fără dobândă pentru suma minimă de 1000.00 lei – 2000.00 lei;
- 12 rate fără dobândă pentru suma minimă de mai mult de – 2000.00 lei.

Când vine vorba de Bonus Card Gold sau Bonus Card Platinum, cumpărăturile tale vor atrage următoarele opțiuni:

- 3 rate fără dobândă pentru suma minimă de 550.00 lei – maximă 2000.00 lei;
- 6 rate fără dobândă pentru suma minimă de 2000.00 lei – 4000.00 lei;
- 12 rate fără dobândă pentru suma minimă de mai mult de – 4000.00 lei.

**Ofertă valabilă până la 30.04.2019 pentru toate cumpărăturile efectuate cu cardurile Bonus Card Classic, Bonus Card Gold si Bonus Card Platinum, în magazine sau online, în urma plăţii integrale a datoriei curente.

***Ofertă valabilă până la 31.03.2019 pentru toate cumpărăturile efectuate cu cardurile Bonus Card Classic, Bonus Card Gold si Bonus Card Platinum, în magazine sau online, în urma plăţii integrale a datoriei curente.

Recomandă unui prieten

Alte oferte

Casa visurilor tale cu Bonus Card

Casa visurilor tale cu Bonus Card

Sănătate deplină cu Bonus Card

Sănătate deplină cu Bonus Card

Chip strălucitor cu Bonus Card

Chip strălucitor cu Bonus Card

Miraculos: refinanțează credite cu Bonus Card!

Miraculos: refinanțează credite cu Bonus Card!

Rate fără dobândă oriunde mergi

Rate fără dobândă oriunde mergi

Cumpărături oriunde în lume cu Bonus Card!

Cumpărături oriunde în lume cu Bonus Card!

Eşti pasionat de extra rate fără dobândă sau extra bonus?

Vezi toate campaniile actuale
* Parcurge documentul pentru a fi de acord cu Prelucrarea datelor personale.

GARANTI BANK SA, cu sediul în Bucureşti, Șos. Fabrica de Glucoză Nr. 5, Novo Park 3, Business Center, Cladirea F, et.5 și 6, sector 2, cu număr de ordine în Registrul Comerțului J40/4429/2009, cod de înregistrare fiscală 25394008, înregistrată în registrul instituțiilor de credit cu nr. RB-PJR-40-066/2009, denumită în continuare „Banca”, va prelucra datele mele personale furnizate în legatură cu prezenta solicitare, după cum urmează:

Datele personale prelucrate: numele, prenumele, adresa, numărul de telefon, adresa e-mail, CNP locul de muncă, situația familială, economică și financiară, obișnuințele/ preferințele/ comportamentul de plată/economisire/îndatorare și orice alte date pe care le-am furnizat prin intermediul formularului dedicat de pe website-ul Băncii sau ce vor fi dezvăluite în cadrul convorbirii telefonice ce urmează a fi purtată cu reprezentantul Băncii ca urmare a prezentei solicitări.

Scopurile și temeiurile prelucrării. Destinatarii datelor personale

(i) în vederea analizării posibilității încheierii unui contract de card de credit la care voi fi parte sau pentru a face demersuri la cererea mea, înainte de încheierea acestui contract, Banca va prelucra datele personale, astfel:

  • transmiterea de notificări/informări în legatură cu soluționarea cererii de mele de analiză a posibilității încheierii unui contract de card de credit;
  • transmiterea datelor catre Turkyie Garanti Bankasi A.Ş. (și oricare dintre succesorii legali ai acesteia), societate din Turcia, acționar indirect al Băncii, care administrează sistemul informatic al acesteia;
  • transmiterea datelor către partenerii contractuali ai Băncii (din Romania sau din străinatate) în vederea furnizării de servicii externalizate, realizate pentru și în numele Băncii (de exemplu transmiterea de notificări, arhivare, servicii de relații cu clienții, etc)/

(ii) în vederea îndeplinirii de către Bancă a unor obligații legale, precum:

  • stabilirea identității mele în vederea îndeplinirii obligațiilor legale ale Băncii din domeniul cunoașterii clientelei, prevenirii spălarii banilor și combaterii terorismului;
  • transmiterea de informații către autoritățile abilitate de lege să solicite și să primească astfel de informații, de exemplu instanțele de judecată, parchete, executori judecătorești, Oficiul Național de Prevenire și Combatere a Spălării Banilor (O.N.P.C.S.B.), autorități fiscale, notari publici, autorități cu rol de supraveghere și control în domeniul bancar etc.

(iii) în vederea exercitării de către Bancă a unui interes legitim, astfel:

  • transmiterea datelor personale catre entitățile care fac parte din grupul Garanti (toate entitățile afiliate, precum și toți acționarii direcți și indirecți ai GARANTI BANK SA), format la aceasta dată din: Garanti Holding B.V. si G Netherlands B.V. (Olanda), Garanti Bilişim Teknolojisi ve Ticaret T.A.Ş., Turkyie Garanti Bankasi A.Ş.(Turcia), Banco Bilbao Vizcaya Argentaria SA (Spania), Ralfi IFN SA, Motoractive IFN SA, Motoractive Multiservices SRL (Romania), în scopuri administrative interne (în scopul legitim al realizării supravegherii consolidate la nivel de grup, spre exemplu analiza situației financiare a entităților din grup, identificarea riscurilor aferente activității grupului, etc.)
  • folosirea datelor de catre Bancă în scopuri statistice, cu condiția pseudonimizării acestora.

Transferul datelor personale în străinătate

În realizarea scopurilor de mai sus, Garanti Bank SA va transfera datele personale în străinătate, doar dacă în țara destinatară este asigurat un nivel adecvat de protecție a datelor personale recunoscut prin decizie a Comisiei Europene, cum ar fi țările membre ale Uniunii Economice Europene (EEA).

In absența unei astfel de decizii a Comisiei Europene, Banca va putea transfera date cu caracter personal către o țară terță numai dacă persoana care va prelucra datele în numele Băncii a oferit garanții adecvate prevăzute de lege în vederea protejării datelor personale.

Banca poate fi contactată pentru obținerea de informații suplimentare cu privire la garanțiile oferite pentru protejarea datelor personale în cazul fiecărui transfer de date în străinatate, printr-o solicitare scrisă în acest sens.

Perioada de stocare a datelor personale

În cazul în care voi incheia un contract de card de credit cu Banca, Banca va stoca datele personale pe durata raporturilor noastre contractuale, cât și după încetarea acestor raporturi, pentru o perioadă de maxim 10 ani, având în vedere: prevederile legislației bancare privind cunoașterea clientelei, prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului, prevederile Legii contabilității privind păstrarea documentelor justificative care stau la baza înregistrărilor în contabilitatea financiară, necesitatea apărării/conservării drepturilor Băncii în cadrul unui posibil litigiu privind încheierea, executarea sau încetarea contractului de credit.

În cazul în care nu voi încheia un contract de card de credit cu Banca, Banca va stoca datele personale pe o perioadă de 5 ani de la data solicitării, având în vedere prevederile legislației bancare privind cunoașterea clientelei, prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului și necesitatea apărării/conservării drepturilor Băncii în cadrul unui posibil litigiu.

Pentru scopul arhivării datelor conform Legii arhivelor naționale și ținând cont de Nomenclatorul arhivistic (aprobat de Arhivele Naționale) aplicabil la nivelul Băncii și pentru prelucrarea datelor de către Bancă în scopuri statistice datele pot fi stocate pentru perioade mai mari decât cele indicate anterior.

Drepturile mele

Voi avea posibilitatea exercitării, în cazurile și în condițiile prevăzute de lege, a următoarelor drepturi cu privire la datele personale prelucrate de către Bancă:

  • dreptul de acces
  • dreptul de opoziție
  • dreptul la portabilitatea datelor
  • dreptul la rectificarea datelor
  • dreptul la ștergerea datelor (“dreptul de a fi uitat”)

Vor putea exista situații în care Banca nu va putea da curs solicitării de ștergere a datelor, și anume:

  • în cazurile în care Banca are obligația legală de păstrare a datelor personale sau justifică un interes legitim;
  • în cazurile în care datele sunt stocate în scopuri de arhivare în interes public sau în scopuri statistice;
  • în cazurile în care datele sunt necesare pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță.
  • dreptul la restricționarea prelucrării datelor Drepturile prevăzute mai sus pot fi exercitate prin transmiterea unei solicitări către GARANTI BANK S.A., la sediul central al acesteia, la oricare dintre sucursalele Băncii, precum și prin mijloace electronice, la adresa de e-mail dpo@garantibank.ro, furnizând suficiente date care să permită identificarea solicitantului de către Bancă.
  • dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere a prelucrării datelor cu caracter personal în România, plângerea se va depune la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (A.N.S.P.D.C.P.), cu sediul în B-dul G-ral Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, sub forma unei adrese scrise, la sediul instituției, sau electronic, la adresa de e-mail anspdcp@dataprotection.ro.
* Parcurge documentul pentru a fi de acord cu Prelucrarea datelor personale.

Informare prelucrare date in legatura cu intrebarile/solicitarile adresate GARANTI BANK SA prin intermediul site-ului bonuscard.ro

 

GARANTI BANK SA, cu sediul in Bucureşti, Sos. Fabrica de Glucoza nr. 5, Novo Park 3, Business Center, Cladirea F, et.5 si 6, sector 2, cu numar de ordine in Registrul Comertului J40/4429/2009, cod de inregistrare fiscala 25394008, inregistrata in registrul institutiilor de credit cu nr. RB-PJR-40-066/2009, denumita in continuare „Banca”, prelucreaza datele tale personale furnizate cu ocazia inaintarii unor intrebari/solicitari prin intermediul site-ului, dupa cum urmeaza:

 

Datele personale prelucrate: numele, prenumele, codul numeric personal (CNP), adresa, numarul de telefon, adresa e-mail si orice alte date furnizate Bancii in baza prezentului formular sau ce ar putea fi dezvaluite de catre tine in cadrul procesului de analiza si solutionare a prezentei solicitari.

 

Scopurile si temeiurile prelucrarii. Destinatarii datelor personale

 

  • pentru a inregistra solicitarea ta si a face demersuri in vederea solutionarii acesteia, Banca va prelucra datele personale, astfel:
  • transmiterea de notificari/informari/raspunsuri in legatura cu solicitarea ta.
  • transmiterea datelor catre Turkyie Garanti Bankasi A.Ş. (si oricare dintre succesorii legali ai acesteia), societate din Turcia, actionar indirect al Bancii, care administreaza sistemul informatic al acesteia;
  • transmiterea datelor catre partenerii contractuali ai Bancii (din Romania sau din strainatate) in vederea furnizarii de servicii externalizate, realizate pentru si in numele Bancii (de exemplu transmiterea de notificari, arhivare, servicii de relatii cu clientii, etc).

 

  • in vederea indeplinirii de catre Banca a unor obligatii legale, precum:
  • stabilirea identitatii in vederea indeplinirii obligatiilor legale ale Bancii din domeniul cunoasterii clientelei;
  • transmiterea de informatii catre autoritatile abilitate de lege sa solicite si sa primeasca informatii, de exemplu instantele de judecata, parchete, executori judecatoresti, autoritati fiscale, notari publici, autoritati cu rol de supraveghere si control in domeniul bancar etc;

 

  • in vederea exercitarii de catre Banca a unui interes legitim, astfel:
  • transmiterea datelor personale catre entitatile care fac parte din grupul Garanti (toate entitatile afiliate, precum si toti actionarii directi si indirecti ai GARANTI BANK SA), format la aceasta data din: Garanti Holding B.V. si G Netherlands B.V. (Olanda), Garanti Bilişim Teknolojisi ve Ticaret T.A.Ş., Turkyie Garanti Bankasi A.Ş.(Turcia), Banco Bilbao Vizcaya Argentaria SA (Spania), Ralfi IFN SA, Motoractive IFN SA, Motoractive Multiservices SRL (Romania), in scopuri administrative interne (in scopul legitim al realizarii supravegherii consolidate la nivel de grup, spre exemplu analiza situatiei financiare a entitatilor din grup, identificarea riscurilor aferente activitatii grupului, etc.)
  • folosirea datelor de catre Banca in scopuri statistice, cu conditia pseudonimizarii acestora.

 

 

Transferul datelor personale in strainatate

 

In realizarea scopurilor de mai sus, Garanti Bank SA va putea transfera datele personale in strainatate, doar daca in tara destinatara este asigurat un nivel adecvat de protectie a datelor personale recunoscut prin decizie a Comisiei Europene, cum ar fi tarile membre ale Uniunii Economice Europene (EEA).

In absenta unei astfel de decizii a Comisiei Europene, Banca va putea transfera date cu caracter personal către o țară terță numai dacă persoana care va prelucra datele in numele Bancii a oferit garanții adecvate prevazute de lege in vederea protejarii datelor personale.

Banca poate fi contactata pentru obtinerea de informatii suplimentare cu privire la garantiile oferite pentru protejarea datelor personale in cazul fiecarui transfer de date in strainanate, printr-o solicitare scrisa in acest sens.

 

Perioada de stocare a datelor personale

 

In masura in care esti client al Bancii, Banca va stoca datele personale pe durata raporturilor noastre contractuale, cat si dupa incetarea acestor raporturi, pentru o perioada de maxim 10 ani, avand in vedere: prevederile legislatiei bancare privind cunoasterea clientelei, prevederile Legii contabilitatii privind pastrarea documentelor justificative care stau la baza inregistrarilor in contabilitatea financiara, necesitatea apararii/conservarii drepturilor Bancii in cadrul unui posibil litigiu;

In masura in care nu esti client al Bancii, Banca va stoca datele personale pe o perioada de 3 ani avand in vedere necesitatea apararii/conservarii drepturilor  Bancii in cadrul unui posibil litigiu.

Pentru scopul arhivarii datelor conform Legii arhivelor nationale si tinand cont de Nomenclatorul arhivistic (aprobat de Arhivele Nationale)  aplicabil la nivelul Bancii si pentru  prelucrarea datelor de catre Banca in scopuri statistice datele pot fi stocate pentru perioade mai mari decat cele indicate anterior.

 

Drepturile mele

 

Vei avea posibilitatea exercitarii, in cazurile si in conditiile prevazute de lege, a urmatoarelor drepturi cu privire la datele personale prelucrate de catre Banca:

  • dreptul de acces
  • dreptul de opozitie
  • dreptul la portabilitatea datelor
  • dreptul la rectificarea datelor
  • dreptul la stergerea datelor (“dreptul de a fi uitat”)

Vor putea exista situatii in care Banca nu va putea da curs solicitarii de stergere a datelor, si anume:

  1. in cazurile in care Banca are obligatia legala de pastrare a datelor personale;
  2. in cazurile in care datele sunt stocate in scopuri de arhivare in interes public sau in scopuri statistice;
  3. in cazurile in care datele sunt necesare pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta.
  • dreptul la restrictionarea prelucrarii datelor

Drepturile prevazute mai sus pot fi exercitate prin transmiterea unei solicitari catre GARANTI BANK S.A., la sediul central al acesteia, la oricare dintre sucursalele Bancii, precum si prin mijloace electronice, la adresa de e-mail dpo@garantibank.ro, furnizand suficiente date care sa permita identificarea solicitantului de catre Banca.

  • dreptul de a depune o plangere la autoritatea de supraveghere a prelucrarii datelor cu caracter personal In Romania, plangerea se va depune la Autoritatea Naționala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (A.N.S.P.D.C.P.), cu sediul in B-dul G-ral Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, sub forma unei adrese scrise, la sediul institutiei, sau electronic, la adresa de e-mail anspdcp@dataprotection.ro.