Nu lăsa pe mâine ce poți faci azi și pune-ți lucrurile în ordine cu ajutorul Bonus Card Classic, Gold sau Platinum*, care îți oferă beneficiul a 3, 5, sau 9 rate fără dobândă* pentru cheltuielile efectuate atât în cabinete notariale, cât și pentru orice tip de asigurări.
Campanie valabilă în locațiile fizice și online în perioada 26 ianuarie 2024 – 31 ianuarie 2025.
4. Service auto
Se spune că frumusețea e trecătoare, iar acest lucru este probabil adevărat. Totuși, asta nu înseamnă că nu te poți bucura de tot ceea ce îți poate oferi mai bun un salon de înfrumusețare - o binemeritată pauză de relaxare, dar și șansa de a străluci din nou și de atrage priviri admirative în orice împrejurare!
Fie că plănuiești deja următoarea vacanță sau serviciul presupune să fii mereu în mișcare, planificarea următoarelor călătorii cu avionul trebuie să fie una dintre cele mai importante priorități din lista ta.
Noi te ajutăm să rezolvi cât mai simplu această situație și îți oferim posibilitatea de a plăti cu Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* biletele de avion în 3, 5 sau 9 rate fără dobândă*.
Campanie valabilă în locațiile fizice și online în perioada 26 ianuarie 2024 – 31 ianuarie 2025.
14. Plata cazării în hotel, motel și pensiune
Planificarea unui concediu poate deveni o grijă în plus dacă ai deja un program încărcat. Începând de anul acesta, însă, vacanțele dorite devin mai ușor de înfăptuit.
Descoperă bucuria de a călători și oferă-ți o pauză binemeritată cu ajutorul nostru! De acum poți plăti cazarea la hotel, motel și pensiune cu Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* în 3, 5 sau 9 rate fără dobândă.
Campanie valabilă în locațiile fizice și online în perioada 26 ianuarie 2024 - 31 ianuarie 2025.
15, Achiziții pachete de vacanță prin intermediul agențiilor de turism
Visezi la relaxare, însă nu știi de unde să începi?
Suntem aici să îți ușurăm primii pași către achiziționarea pachetului de vacanță mult dorit. Plățile efectuate cu Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* direct la agențiile de turism online și în locațiile fizice se împart în 4 rate pentru suma minimă de 1500 lei, indiferent dacă se achiziționează pachete pentru hotel/motel sau bilete de avion.
Campanie valabilă în locațiile fizice și online în perioada 26 ianuarie 2024 - 31 ianuarie 2025.
16. Închirieri de mașini
Dacă ai nevoie să te deplasezi cu ușurință, închirierea unei mașini poate fi soluția optimă pentru tine.
Indiferent de natura călătoriei, ai posibilitatea de a plăti pentru acest serviciu cu Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* în 3, 5 sau 9 rate fără dobândă.
Campanie valabilă în locațiile fizice și online în perioada 26 ianuarie 2024 - 31 ianuarie 2025.
17. Librării
Fie că vorbim despre o carte de dezvoltare personală sau una de beletristică, cititul nu ar trebui să fie condiționat de compromisuri financiare.
Astfel, prin intermediul Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* îți poți alege următoarele lecturi strict după bunul plac. Dacă optezi pentru pentru a face plata astfel, poți achita în 3, 5 sau 9 rate fără dobândă.
Campanie valabilă în locațiile fizice și online în perioada 26 ianuarie 2024 - 31 ianuarie 2025.
18. Farmacii
Sănătatea este cea mai importantă pentru oricare dintre noi. De aceea, este esențial să ai acces la medicamentele necesare cu ușurință.
Achiziționează-ți orice fel de produse ai nevoie de la farmacie și folosește Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* în 3, 5 sau 9 rate fără dobândă.
Campanie valabilă în locațiile fizice și online în perioada 26 ianuarie 2024 - 31 ianuarie 2025.
19. Magazine de cosmetice
Înfrumusețarea poate să-ți schimbe pe deplin starea de spirit, în special atunci când simți că nu îți acorzi suficient timp.
Acum îți poți transforma rapid momentele de îngrijire cosmetică într-o rutină ușor de menținut cu ajutorul Bonus Card Classic, Gold sau Platinum*. Metodele de plată menționate permit achitarea în 3, 5 sau 9 rate fără dobândă.
Campanie valabilă în locațiile fizice și online în perioada 26 ianuarie 2024 - 31 ianuarie 2025.
20. Mobilă și accesorii mobilier
Ai vrea să-ți îmbunătățești casa, dar nu ești sigur dacă planurile tale sunt realizabile? Atunci vei fi plăcut surprins să afli că poți avea parte de suport în acest demers.
Spațiul de locuit e foarte important pentru sănătatea noastră psihică și emoțională. Alege-ți mobila și accesoriile la care visezi și achită cu Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* în 3, 5 sau 9 rate fără dobândă.
Campanie valabilă în locațiile fizice și online în perioada 26 ianuarie 2024 - 31 ianuarie 2025.
21. Biciclete - vânzare și service
Un stil de viață activ face diferența pe termen lung, iar bicicliștii beneficiază din plin de acest lucru.
Fie că pedalezi doar pe vreme bună sau ești chiar profesionist, acum poți să-ți duci bicicleta la service oricând ai nevoie de ajutor. Nu ai încă una, dar ți-ai dori? Nicio problemă: cu Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* le poți face pe ambele în 3, 5 sau 9 rate fără dobândă.
Campanie valabilă în locațiile fizice și online în perioada 26 ianuarie 2024 - 31 ianuarie 2025.
22. Supermarket
Cum ar fi să îți poți face cumpărăturile în liniște și fără griji? Dacă îți surâde ideea, află că acest lucru e posibil și pentru tine.
Fă-ți drumurile la supermarket să fie cât mai plăcute cu Bonus Card Classic, Gold sau Platinum*. Oricare dintre aceste carduri îți permite să plătești pentru produsele tale în 3, 5 sau 9 rate fără dobândă.
Campanie valabilă în locațiile fizice și online în perioada 26 ianuarie 2024 - 31 ianuarie 2025.
23. Restaurante, baruri și restaurante de tip fast-food
Salvează timpul petrecut în bucătărie în zilele în care simți nevoia de o pauză. Fie că alegi să mănânci în oraș sau să mergi într-un bar cu prietenii, meriți să ai parte de puțină relaxare.
Noi te susținem în acest demers, motiv pentru care îți oferim posibilitatea de a acoperi aceste costuri în 3, 5 sau 9 rate fără dobândă cu Bonus Card Classic, Gold sau Platinum*.
Campanie valabilă în locațiile fizice și online în perioada 26 ianuarie 2024 - 31 ianuarie 2025.
24. Magazine jucării copii
Vrei să-l surprinzi pe cel mic cu o jucărie de la care nu-și poate lua gândul? Acum poți face asta fără să-ți pui probleme cu privire la buget!
Permite-ți să prioritizezi bucuriile copilului tău cu ajutorul Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* și orice ai alege să achiziționezi va putea fi achitat în 3, 5 sau 9 rate fără dobândă.
Campanie valabilă în locațiile fizice și online în perioada 26 ianuarie 2024 - 31 ianuarie 2025.
25. Îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii de piele
Înnoiește-ți garderoba în acest an cu produse din piele și poți cumpăra orice îți dorești din magazinele tale preferate.
Pentru că știm cât de importantă este calitatea articolelor vestimentare și a accesoriilor, noi te încurajăm să alegi ce este optim pentru tine. Plata prin Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* îți pune la dispoziție 3, 5 sau 9 rate fără dobândă.
Campanie valabilă în locațiile fizice și online în perioada 26 ianuarie 2024 - 31 ianuarie 2025.
26. Transport rutier
Fă-ți drumurile mai plăcute prin alegerea celor mai convenabile modalități de transport. Dacă prețul te influențează în luarea acestei decizii, află că lucrurile se pot schimba.
Oricare ar fi costurile tale lunare pentru biletele de tren și de autobuz, cu Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* le poți achita în 3, 5 sau 9 rate fără dobândă.
Campanie valabilă în locațiile fizice și online în perioada 26 ianuarie 2024 - 31 ianuarie 2025.
27. Magazine de articole sportive
Fă un pas în plus către o viață mai sănătoasă! Mișcarea este binevenită, indiferent de sportul pe care îl preferi.
Fiindcă motivația joacă un rol esențial în menținerea unei rutine benefice, ai la dispoziție achiziționarea oricăror articole din magazinele sportive în în 3, 5 sau 9 rate fără dobândă cu Bonus Card Classic, Gold sau Platinum*.
Campanie valabilă în locațiile fizice și online în perioada 26 ianuarie 2024 - 31 ianuarie 2025.
Apasă aici pentru a vizualiza lista tuturor comercianţilor cu codul categoriei (MCC -Merchant Category Code) aferente campaniilor active şi inactive.
GARANTI BANK SA, cu sediul în Bucureşti, Şos. Fabrica de Glucoză nr. 5, Novo Park 3, Business Center, Clădirea F, et.5 şi 6, sector 2, cu număr de ordine în Registrul Comerţului J40/4429/2009, cod de înregistrare fiscală 25394008, înregistrată în registrul instituţiilor de credit cu nr. RB-PJR-40-066/2009, înscrisã în Registrul ASF cu nr.PJR01INCR/400019/28.03.2019 denumită în continuare „Banca”, va prelucra datele mele cu caracter personal furnizate în legătură cu prezenta solicitare, dupa cum urmează:
Datele personale prelucrate pot fi de tipul: numele, prenumele, numărul de telefon, adresa e-mail, adresa de domiciliu, CNP, profesia, locul de muncă, situaţia familială, economică şi financiară, obişnuinţele/ preferinţele/ comportamentul de plată/economisire/îndatorare şi orice alte date pe care le-am furnizat prin intermediul formularului dedicat de pe website-ul Băncii sau ce vor fi dezvăluite în cadrul convorbirii telefonice ce urmează a fi purtată cu reprezentantul Bancii ca urmare a prezentei solicitări;
Scopurile şi temeiurile prelucrării. Destinatarii datelor personale
(i) în vederea analizării posibilităţii încheierii unui contract de credit la care voi fi parte sau pentru a face demersuri la cererea mea înainte de încheierea acestui contract, Banca va prelucra datele personale, astfel:
(ii) în vederea îndeplinirii de către Bancă a unor obligaţii legale, precum:
(iii) în vederea exercitării de către Bancă a unui interes legitim, astfel:
Transferul datelor personale în străinătate
În realizarea scopurilor de mai sus, Garanti Bank S.A. va putea transfera datele personale în străinătate, doar dacă în ţara destinatară este asigurat un nivel adecvat de protecţie a datelor personale recunoscut prin decizie a Comisiei Europene.
În absența unei astfel de decizii a Comisiei Europene, Banca va putea transfera date cu caracter personal către o țară terță doar în conformitate cu garanțiile adecvate prevăzute de lege în vederea protejării datelor personale. Banca poate fi contactată pentru obținerea de informații suplimentare cu privire la garanțiile oferite pentru protejarea datelor personale în cazul fiecărui transfer de date în strainanate, printr-o solicitare scrisă în acest sens.
Perioada de stocare a datelor personale
În cazul în care voi incheia un contract de credit cu Banca, Banca va stoca datele personale pe durata raporturilor noastre contractuale, cât şi după incetarea acestor raporturi, pentru o perioadă de maxim 10 ani, având în vedere: prevederile legislaţiei bancare privind cunoaşterea clientelei, prevenirii spălării banilor şi finanţării terorismului, prevederile Legii contabilităţii privind păstrarea documentelor justificative care stau la baza înregistrărilor în contabilitatea financiară, necesitatea apărării/conservării drepturilor Băncii în cadrul unui posibil litigiu privind încheierea, executarea sau încetarea contractului de credit.
În cazul în care nu voi încheia un contract de credit cu Banca, Banca va stoca datele personale pe o perioadă de 5 ani de la data solicitării, având în vedere prevederile legislaţiei bancare privind cunoaşterea clientelei, prevenirii spălării banilor şi finanţării terorismului şi necesitatea apărării/conservării drepturilor Băncii în cadrul unui posibil litigiu.
Pentru scopul arhivării datelor conform Legii arhivelor naţionale şi ţinând cont de Nomenclatorul arhivistic (aprobat de Arhivele Nationale) aplicabil la nivelul Băncii şi pentru prelucrarea datelor de către Bancă în scopuri statistice datele pot fi stocate pentru perioade mai mari decat cele indicate anterior.
Drepturile mele
Voi avea posibilitatea exercitării în cazurile şi în condiţiile prevăzute de lege a următoarelor drepturi cu privire la datele personale prelucrate de către Bancă:
Vor putea exista situaţii în care Banca nu va putea da curs solicitării de ştergere a datelor, şi anume:
i. în cazurile în care Banca are obligaţia legală de păstrare a datelor personale;
ii. în cazurile în care datele sunt stocate în scopuri de arhivare în interes public sau în scopuri statistice;
iii. în cazurile în care datele sunt necesare pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanţă.
Drepturile prevăzute mai sus pot fi exercitate prin transmiterea unei solicitări către GARANTI BANK S.A., la sediul central al acesteia, la oricare dintre sucursalele Băncii, precum şi prin mijloace electronice, la adresa de e-mail dpo@garantibbva.ro, furnizând suficiente date care să permita identificarea solicitantului de către Bancă.
Prin validarea acestui formular declar că am fost informat/ă şi sunt de acord cu prelucrarea datelor mele cu caracter personal așa cum este descrisă
Scopurile si temeiurile prelucrarii. Destinatarii datelor personale
(i) in vederea executarii contractului de card de credit, Banca putand efectua urmatoarele actiuni (cu titlu de exemplu):
(ii) in vederea indeplinirii de catre Banca a unor obligatii legale, precum:
Prelucrarea datelor personale in scopurile mentionate la punctele (i) si (ii) de mai sus este esentiala pentru executarea contractului de card de credit si pentru indeplinirea de catre Banca a unor obligatii legale, astfel incat, in lipsa furnizarii datelor, Banca nu va putea emite cardul de credit suplimentar si presta serviciile ordonate de utilizatorul acestuia.
(iii) in vederea exercitarii de catre Banca a unui interes legitim, astfel:
(iv) prelucrarea datelor personale in baza consimtamantului meu:
Optiunile mele cu privire la prelucarea datelor in scop de marketing sunt mentionate si marcate de mine in Anexa 1 a prezentului document, anexa ce va putea fi modificata in orice moment la simpla mea solicitare adresata Bancii.
Transferul datelor personale in strainatate
In realizarea scopurilor de mai sus, Garanti Bank SA va transfera datele personale in strainatate, doar daca in tara destinatara este asigurat un nivel adecvat de protectie a datelor personale recunoscut prin decizie a Comisiei Europene, cum ar fi tarile membre ale Uniunii Economice Europene (EEA).
In absenta unei astfel de decizii a Comisiei Europene, Banca va putea transfera date cu caracter personal către o țară terță numai dacă persoana care va prelucra datele in numele Bancii a oferit garanții adecvate prevazute de lege in vederea protejarii datelor personale.
Banca poate fi contactata pentru obtinerea de informatii suplimentare cu privire la garantiile oferite pentru protejarea datelor personale in cazul fiecarui transfer de date in strainanate, printr-o solicitare scrisa in acest sens.
Perioada de stocare a datelor personale
Banca va stoca datele personale (inclusiv inregistrarile convorbirilor telefonice) pe durata raporturilor noastre contractuale, cat si dupa incetarea acestor raporturi, pentru o perioada de maxim 10 ani, avand in vedere:
Pentru scopul arhivarii datelor conform Legii arhivelor nationale si tinand cont de Nomenclatorul arhivistic (aprobat de Arhivele Nationale) aplicabil la nivelul Bancii si pentru prelucrarea datelor de catre Banca in scopuri statistice datele pot fi stocate pentru perioade mai mari decat cele indicate anterior.
In ceea ce priveste prelucrarea in scop de marketing, aceasta va inceta la momentul retragerii consimtamantului acordat Bancii in acest sens, indiferent daca perioada de stocare mentionata anterior s-a implinit sau nu.
Drepturile mele
Am posibilitatea exercitarii urmatoarelor drepturi cu privire la datele personale prelucrate de Banca:
(i) prelucrarea datelor personale se face in baza consimtamantului acordat in vederea prelucrarii sau are ca temei executarea unui contract si
(ii) prelucrarea este efectuata prin mijloace automate;.
(i) datele cu caracter personal nu mai sunt necesare pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate;
(ii) imi retrag consimtamantul pe baza caruia are loc prelucrarea si nu exista niciun alt temei juridic pentru prelucrare;
(iii) imi exercit dreptul de opozitie cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și nu exista motive legitime care sa prevaleze în ceea ce priveste prelucrarea;
(iv) imi exercit dreptul de opozitie cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal care are drept scop marketingul direct;
(v) datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal;
(vi) datele cu caracter personal trebuie sterse pentru respectarea unei obligatii legale a Bancii.
Vor putea exista situatii in care Banca nu va putea da curs solicitarii de stergere a datelor, si anume:
(i) in cazurile in care Banca are obligatia legala de pastrare a datelor personale;
(ii) in cazurile in care datele sunt stocate in scopuri de arhivare in interes public sau in scopuri statistice;
(iii) in cazurile in care datele sunt necesare pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta.
(i) in situatia care voi contesta exactitatea datelor prelucrate; restrictionarea va opera pentru o perioada care ii va permite Bancii sa verifice exactitatea datelor;
(ii) in situatia in care prelucrarea este ilegala si ma voi opune stergerii datelor cu caracter personal, solicitand in schimb restrictionarea utilizarii acestora;
(iii) Banca nu mai are nevoie de datele cu caracter personal in scopul prelucrarii, dar i le voi solicita pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta,
(iv) in situatia in care imi voi exercita dreptul de opozitie cu privire la prelucrarea datelor, cu exceptia cazului in care prelucrarea se face in scop de marketing direct; restrictionarea va opera/se va aplica pentru intervalul de timp in care se verifica daca drepturile legitime ale Bancii prevaleaza asupra drepturilor mele.
adresa de e-mail: dpo@garantibbva.ro
adresa poștală: Bucureşti, Șos. Fabrica de Glucoză nr. 5, Novo Park 3, Business Center, Clădirea F, et.5 si 6, sector 2
GARANTI BANK SA, cu sediul în Bucureşti, Şos. Fabrica de Glucoză nr. 5, Novo Park 3, Business Center, Clădirea F, et.5 şi 6, sector 2, cu număr de ordine în Registrul Comerţului J40/4429/2009, cod de înregistrare fiscală 25394008, înregistrată în registrul instituţiilor de credit cu nr. RB-PJR-40-066/2009, înscrisã în Registrul ASF cu nr.PJR01INCR/400019/28.03.2019 denumită în continuare „Banca”, va prelucra datele mele cu caracter personal furnizate în legătură cu prezenta solicitare, dupa cum urmează:
Datele personale prelucrate pot fi de tipul: numele, prenumele, numărul de telefon, adresa e-mail, adresa de domiciliu, CNP, profesia, locul de muncă, situaţia familială, economică şi financiară, obişnuinţele/ preferinţele/ comportamentul de plată/economisire/îndatorare şi orice alte date pe care le-am furnizat prin intermediul formularului dedicat de pe website-ul Băncii sau ce vor fi dezvăluite în cadrul convorbirii telefonice ce urmează a fi purtată cu reprezentantul Bancii ca urmare a prezentei solicitări;
Scopurile şi temeiurile prelucrării. Destinatarii datelor personale
(i) în vederea analizării posibilităţii încheierii unui contract de credit la care voi fi parte sau pentru a face demersuri la cererea mea înainte de încheierea acestui contract, Banca va prelucra datele personale, astfel:
(ii) în vederea îndeplinirii de către Bancă a unor obligaţii legale, precum:
(iii) în vederea exercitării de către Bancă a unui interes legitim, astfel:
Transferul datelor personale în străinătate
În realizarea scopurilor de mai sus, Garanti Bank S.A. va putea transfera datele personale în străinătate, doar dacă în ţara destinatară este asigurat un nivel adecvat de protecţie a datelor personale recunoscut prin decizie a Comisiei Europene.
În absenţa unei astfel de decizii a Comisiei Europene, Banca va putea transfera date cu caracter personal către o țară terță doar în conformitate cu garanțiile adecvate prevăzute de lege în vederea protejării datelor personale. Banca poate fi contactată pentru obţinerea de informaţii suplimentare cu privire la garanţiile oferite pentru protejarea datelor personale în cazul fiecărui transfer de date în străinătate, printr-o solicitare scrisă în acest sens.
Perioada de stocare a datelor personale
În cazul în care voi incheia un contract de credit cu Banca, Banca va stoca datele personale pe durata raporturilor noastre contractuale, cât şi după incetarea acestor raporturi, pentru o perioadă de maxim 10 ani, având în vedere: prevederile legislaţiei bancare privind cunoaşterea clientelei, prevenirii spălării banilor şi finanţării terorismului, prevederile Legii contabilităţii privind păstrarea documentelor justificative care stau la baza înregistrărilor în contabilitatea financiară, necesitatea apărării/conservării drepturilor Băncii în cadrul unui posibil litigiu privind încheierea, executarea sau încetarea contractului de credit.
În cazul în care nu voi încheia un contract de credit cu Banca, Banca va stoca datele personale pe o perioadă de 5 ani de la data solicitării, având în vedere prevederile legislaţiei bancare privind cunoaşterea clientelei, prevenirii spălării banilor şi finanţării terorismului şi necesitatea apărării/conservării drepturilor Băncii în cadrul unui posibil litigiu.
Pentru scopul arhivării datelor conform Legii arhivelor naţionale şi ţinând cont de Nomenclatorul arhivistic (aprobat de Arhivele Nationale) aplicabil la nivelul Băncii şi pentru prelucrarea datelor de către Bancă în scopuri statistice datele pot fi stocate pentru perioade mai mari decat cele indicate anterior.
Drepturile mele
Voi avea posibilitatea exercitării în cazurile şi în condiţiile prevăzute de lege a următoarelor drepturi cu privire la datele personale prelucrate de către Bancă:
Vor putea exista situaţii în care Banca nu va putea da curs solicitării de ştergere a datelor, şi anume:
iii. în cazurile în care datele sunt necesare pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanţă.
Drepturile prevăzute mai sus pot fi exercitate prin transmiterea unei solicitări către GARANTI BANK S.A., la sediul central al acesteia, la oricare dintre sucursalele Băncii, precum şi prin mijloace electronice, la adresa de e-mail dpo@garantibbva.ro, furnizând suficiente date care să permita identificarea solicitantului de către Bancă.
Prin validarea acestui formular declar că am fost informat/ă şi sunt de acord cu prelucrarea datelor mele cu caracter personal așa cum este descrisă