O lume a beneficiilor cu Bonus Card

  • Valabilitate 15 Ianuarie 2022 - 31 Ianuarie 2023
  • Detalii campanie
Ceea ce ne face diferiți unii de alții sunt pasiunile, nevoile, apetențele și zonele diferite de confort, nu-i așa?

Împreună cu Bonus Card Classic, Gold sau Platinum, îți poți îndeplini toate visele și nevoile din lista de dorințe datorită celor 3, 6 sau 12 rate fără dobândă**.

1. Magazine de cosmetice

Fiecare zi este o nouă provocare pentru corpul tău, care simte și el nevoia de a fi răsfățat cu produse de îngrijire speciale! Simte-te bine în pielea ta și alege să plătești cu Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă pentru cele mai noi articole existente în magazinele de cosmetice.

Campanie valabilă în perioada 1 septembrie - 31 decembrie 2022.

2. Linii aeriene

Chiar dacă vara se apropie de final, asta nu înseamnă că și vacanțele s-au terminat! Ia o hartă a lumii, alege o destinație și începe să împachetezi deoarece, cu Bonus Card Classic, Gold sau Platinum*, poți să îți plătești biletele de avion în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă.

Campanie valabilă în perioada 1 septembrie - 31 decembrie 2022.

3. Magazine de articole sportive

Ce poate fi mai plăcut și mai relaxant decât o rundă de alergat dimineața devreme sau un meci de fotbal cu prietenii? Pentru toate acestea ai nevoie însă și de echipament adecvat, nu-i așa?

Folosește Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* în magazinele de articole sportive și plătește pentru tot ce ai nevoie în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă.

Campanie valabilă în perioada 1 noiembrie –  31 decembrie 2022.

4. Supermarket

Cumpărăturile pot fi o adevărată plăcere, indiferent că sunt în cartier sau la depărtare - între noi fie vorba, numai bune de o plimbare. Cu Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* poți să mergi fără griji la orice supermarket, cumpăra după placul inimii și plăti fără griji în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă.

Spor la cumpărături!

Campanie valabilă în perioada 1 noiembrie –  31 decembrie 2022.

5. Restaurante, baruri și restaurante de tip fast food

Din când în când, este o idee bună să te relaxezi și să lași gătitul în seama unor profesioniști. Bucură-te de o seară plăcută la restaurant sau comandă acasă mâncarea ta favorită și plătește totul cu Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă.

Campanie valabilă în perioada 1 octombrie - 31 decembrie 2022.

6. Farmacii

Fiecare dintre noi a avut nevoie de un medicament la un moment dat în viață, nu-i așa? Și mai mereu am apelat la farmacia cea mai apropiată și la oamenii de acolo, care ne-au ajutat să ne rezolvăm problema și să ne revenim. Dacă nu a fost cazul tău, înseamnă că ești un om norocos!

Totuși, este bine să știi faptul că poți să folosești Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* și în farmacii și poți să plătești pentru medicamentele de care ai nevoie în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă.

Campanie valabilă în perioada 1 octombrie - 31 decembrie 2022.

7. Închirieri mașini

Totul este mai ușor atunci când te urci la volanul mașinii tale și ajungi repede oriunde ai nevoie, dar cum te descurci atunci când nu ai această variantă la îndemână?

Nimic mai simplu: poți să închiriezi o mașină și să plătești cu Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă.

Campanie valabilă în perioada 1 octombrie - 31 decembrie 2022.

8. Taxe și impozite

Ești mai liniștit atunci când știi că toate taxele și impozitele tale sunt plătite la zi, nu-i așa? De aceea, alege să fii chiar mai relaxat cu Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* și plătește-le în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă.

Campanie valabilă în locațiile fizice și online în perioada 26 iulie 2022 – 31 ianuarie 2023.

9. Instalaţii de încălzire

Oricând, este o idee bună să te gândești și la ce mai e nevoie astfel încât: dacă ai nevoie de un convector, un boiler, o centrală pe gaz sau pe lemne sau te gândești să achiziționezi niște panouri solare care să îți facă viața mai ușoară, cu Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* ai acum șansa de a le achiziționa în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă.

Campanie valabilă în perioada 13 iulie 2022 - 31 ianuarie 2023.

10. Magazine de jucării pentru copii

Îți mai aduci aminte cât de fericit erai atunci când erai copil? Cu atât mai mult atunci când primeai o jucărie nouă? Acum este însă timpul să aduci și tu un zâmbet pe fața copilului tău! Poți să folosești Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* ca să îi cumperi jucăria preferată și să o plătești 3, 6 sau 12 rate fără dobândă.

Campanie valabilă în locațiile fizice și online în perioada 1 august 2022 – 31 decembrie 2022.

11. Librării

„O casă fără cărți e ca un corp fără suflet” spunea Cicero și noi înclinăm să îi dăm dreptate. Dacă și tu ești de acord cu noi, profită de campania noastră! Folosește Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* pentru a-ți împrospăta colecția de cărți și achiziționează cele mai noi apariții în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă.

Campanie valabilă în locațiile fizice și online în perioada 1 august 2022 – 31 decembrie 2022.

12. Papetărie, birouri și magazine de distribuție școlară

Te-ai bucurat de vacanță alături de copilul tău, dar acum este timpul să te gândești și la faptul că se apropie începerea anului școlar! Folosește Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* și cumpără-i tot ce îi trebuie pentru un an școlar reușit în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă.

Campanie valabilă în locațiile fizice și online în perioada 1 august 2022 – 31 decembrie 2022.

13. Hoteluri și moteluri

Entuziasmul devine și mai mare atunci când știi că ți-ai rezervat o cazare de vis pentru vacanța cu familia sau prietenii. Fie că îți dorești să pleci în vacanță vara aceasta sau chiar la iarnă, acum este momentul să îți alegi un hotel sau motel inedit.

Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* îți propune 3, 6 sau 12 rate fără dobândă pentru plata cazărilor la hotel sau motel, astfel încât să ai o vacanță fără griji.

Campanie valabilă în perioada 1 iunie - 31 decembrie 2022.

14. Taxe notariale

Nu mai amâna îndatoririle și beneficiile îți vor ieși în cale!

Cu ajutorul Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* ai beneficiul a 3, 6, sau 12 rate fără dobândă pentru cheltuielile efectuate în cabinete notariale.

Campanie valabilă în perioada 7 ianuarie – 31 ianuarie 2023.

15. Service auto

Pune-ți la punct mașina pentru noi aventuri și asigură-te că te va duce în siguranță în orice destinație vrei să ajungi.

Fie că e vorba de o revizie sau pentru a rezolva o defecțiune, mergi cu mașina la service și apelează cu încredere la plata în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă folosind Bonus Card Classic, Gold sau Platinum*.

Campanie valabilă în perioada 15 ianuarie 2022 – 31 ianuarie 2023.

16. Piese auto

Pregătește-ți mașina și cumpara piese de calitate, iar aceasta sigur te va răsplăti cu drumuri lungi, în siguranță.

Dacă ești în căutare de piese auto pentru revizia mașinii sau pentru a o repara, nu uita că poți apela la plata cu Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* și poți beneficia de 3, 6 sau 12 rate fără dobândă.

Campanie valabilă în perioada 15 ianuarie 2022 – 31 ianuarie 2023.

17. Bijuterii și ceasuri

Să-ți completezi ținuta atent planificată cu ceasul sau accesoriile preferate e cireașa de pe tort - ultimul detaliu ce face întregul perfect.

Alege-ți din orice magazin de ceasuri și bijuterii accesoriile la care visezi de mult și Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* poți plăti în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă.

Campanie valabilă în perioada 15 ianuarie 2022 – 31 ianuarie 2023.

18. Cabinete de avocatură și Asigurări

O ținută prezentabilă te face să te simți confortabil și mai îndrăzneț. Nicicând nu e un moment mai bun să iei în piept îndatoririle - cu Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* ai beneficiul a 3, 6, sau 12 rate fără dobândă pentru cheltuielile efectuate în orice cabinet de avocatură sau pentru plata asigurărilor.

Campanie valabilă în perioada 15 ianuarie 2022 – 31 ianuarie 2023.

19. Distracție și amuzament

Nimic nu e mai dulce ca răsplata în urma muncii depuse în timpul zilei. Cu Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* poți avea parte de relaxare și divertisment cât de mult sau des vrei în orice loc destinat distracției și amuzamentului și opțiunea de a alege să plătești totul în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă.

Campanie valabilă în perioada 15 ianuarie 2022 – 31 ianuarie 2023.

20. Frumusețe

Viața nu e doar despre muncă și distracție, ci și despre construirea încrederii în sine și momentele de alint. În orice sediu dedicat frumuseții, că e vorba de spa, cosmetică sau wellness, poți apela la plata în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă folosind Bonus Card Classic, Gold sau Platinum*.

Campanie valabilă în perioada 15 ianuarie 2022 – 31 ianuarie 2023.

21. Sănătate

Frumusețea merge mână în mână cu sănătatea, un alt aspect al răsfățului ce e musai să ți-l asiguri zi de zi. Vestea bună e că Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* îți facilitează vizitele sau activitățile în scop medical în orice loc destinat sănătății prin accesul la plata în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă.

Campanie valabilă în perioada 15 ianuarie 2022 – 31 ianuarie 2023.

22. Școală, studii suplimentare, cursuri limbi străine, alte cursuri

Când te simți bine ai toată pofta din lume pentru studiat, despicat firul în patru și descoperit lumea înconjurătoare. Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* susține activitățile educative astfel încât tu să beneficiezi de școală, studii suplimentare, cursuri de limbi străine sau orice altceva îți face cu ochiul și să plătești totul în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă.

Campanie valabilă în perioada 15 ianuarie 2022 – 31 ianuarie 2023.

23. Săli de fitness şi de antrenament

Odată bifat studiul dintr-o zi, vrei să-ți oferi ca răsplată activități care mai de care mai intense și originale. Fie că e vorba de săli de fitness sau de antrenament, cu Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* poți plăti cheltuielile în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă.

Campanie valabilă în perioada 15 ianuarie 2022 – 31 ianuarie 2023.

24. Cabinete veterinare

Când ești un iubitor de animale, percepi orice activitate din timpul liber împreună cu animalul tău de companie. Asigură-te de timpul frumos petrecut împreună având la îndemână Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* care-ți oferă beneficiul a 3, 6 sau 12 rate fără dobândă la cheltuielile de la veterinar.

Campanie valabilă în perioada 15 ianuarie 2022 – 31 ianuarie 2023.

*Cu Bonus Card Classic, Bonus Card WWF ai acces la următoarele rate:

- 3 rate fără dobândă pentru suma minimă de 250.00 lei – maximă 1000.00 lei;

- 6 rate fără dobândă pentru suma minimă de 1000.01 lei – 2000.00 lei;

- 12 rate fără dobândă pentru suma minimă de mai mult de – 2000.01 lei.

Cu Bonus Card Gold sau Bonus Card Platinum, ai acces la următoarele rate:

- 3 rate fără dobândă pentru suma minimă de 550.00 lei – maximă 2000.00 lei;

- 6 rate fără dobândă pentru suma minimă de 2000.01 lei – 4000.00 lei;

- 12 rate fără dobândă pentru suma minimă de mai mult de – 4000.01 lei

**Ofertă valabilă până la data specificate la fiecare campanie în parte pentru toate cumpărăturile efectuate cu cardurile Bonus Card Classic, WWF Card, Bonus Card Gold și Bonus Card Platinum, efectuate la POS-urile non Garanti BBVA, în magazine sau online, în urma plăţii integrale a datoriei curente. Află mai multe detalii in regulament.

Apasă aici pentru a vizualiza lista tuturor comercianţilor cu codul categoriei (MCC -Merchant Category Code) aferente campaniilor active şi inactive.

ATENȚIE: Pentru tranzacțiile al cărui MCC (Merchant Category Code) nu se încadrează în campaniile naționale active, se va solicita o factură/bon fiscal clientului.

Click pentru ofertă Recomandă unui prieten

Alte oferte

Ia-ți și tu Bonus Card și intră în lumea pe plus!

Ia-ți și tu Bonus Card și intră în lumea pe plus!

Eşti pasionat de extra rate fără dobândă sau extra bonus?

Vezi toate campaniile actuale

Ești curios să afli bonusul partenerilor?

VEZI DOAR PARTENERI CU BONUS

GARANTI BANK SA, cu sediul în Bucureşti, Şos. Fabrica de Glucoză nr. 5, Novo Park 3, Business Center, Clădirea F, et.5 şi 6, sector 2, cu număr de ordine în Registrul Comerţului J40/4429/2009, cod de înregistrare fiscală 25394008, înregistrată în registrul instituţiilor de credit cu nr. RB-PJR-40-066/2009, înscrisã în Registrul ASF cu nr.PJR01INCR/400019/28.03.2019 denumită în continuare „Banca”, va prelucra datele mele cu caracter personal furnizate în legătură cu prezenta solicitare, dupa cum urmează:

Datele personale prelucrate pot fi de tipul: numele, prenumele, numărul de telefon, adresa e-mail, adresa de domiciliu, CNP, profesia, locul de muncă, situaţia familială, economică şi financiară, obişnuinţele/ preferinţele/ comportamentul de plată/economisire/îndatorare şi orice alte date pe care le-am furnizat prin intermediul formularului dedicat de pe website-ul Băncii sau ce vor fi dezvăluite în cadrul convorbirii telefonice ce urmează a fi purtată cu reprezentantul Bancii ca urmare a prezentei solicitări;

Scopurile şi temeiurile prelucrării. Destinatarii datelor personale

(i)  în vederea analizării posibilităţii încheierii unui contract de credit la care voi fi parte sau pentru a face demersuri la cererea mea înainte de încheierea acestui contract, Banca va prelucra datele personale, astfel:

  • transmiterea de notificări/informări în legătură cu soluţionarea cererii de mele de analiză a posibilităţii încheierii unui contract de credit;
  • transmiterea datelor către Garanti BBVA Turcia (şi oricare dintre succesorii legali ai acesteia), societate din Turcia, acţionar indirect al Băncii, care administrează sistemul informatic al acesteia;
  • transmiterea datelor către partenerii contractuali ai Băncii (din România sau din străinătate) în vederea furnizării de servicii externalizate, realizate pentru şi în numele Băncii (de exemplu transmiterea de notificări, arhivare, servicii de relaţii cu clienţii, etc).

(ii) în vederea îndeplinirii de către Bancă a unor obligaţii legale, precum:

  • stabilirea identităţii mele în vederea îndeplinirii obligaţiilor legale ale Băncii din domeniul cunoaşterii clientelei, prevenirii spălării banilor şi combaterii terorismului;
  • transmiterea de informaţii către autorităţile abilitate de lege să solicite şi să primească astfel de informaţii, de exemplu instanţele de judecată, parchete, executori judecătoreşti, Oficiul National de Prevenire şi Combatere a Spălării Banilor (O.N.P.C.S.B.), autorităţi fiscale, notari publici, autorităţi cu rol de supraveghere şi control în domeniul bancar etc;

(iii) în vederea exercitării de către Bancă a unui interes legitim, astfel:

  • transmiterea datelor personale către entităţile care fac parte din grupul Garanti BBVA (toate entităţile afiliate, precum şi toţi acţionarii direcţi şi indirecţi ai GARANTI BANK S.A.), format la aceasta dată din: Garanti Holding B.V. şi G Netherlands B.V. (Olanda), Garanti Bilişim Teknolojisi ve Ticaret T.A.Ş., Garanti BBVA Turcia (Turcia), Banco Bilbao Vizcaya Argentaria SA (Spania), Ralfi IFN SA, Motoractive IFN SA, Motoractive Multiservices SRL (Romania), în scopuri administrative interne (în scopul legitim al realizării supravegherii consolidate la nivel de grup, spre exemplu analiza situaţiei financiare a entităţilor din grup, identificarea riscurilor aferente activităţii grupului, etc.)
  • folosirea datelor de către Bancă în scopuri statistice, cu condiţia pseudonimizării acestora.

 

Transferul datelor personale în străinătate

În realizarea scopurilor de mai sus, Garanti Bank S.A. va putea transfera datele personale în străinătate, doar dacă în ţara destinatară este asigurat un nivel adecvat de protecţie a datelor personale recunoscut prin decizie a Comisiei Europene.

În absența unei astfel de decizii a Comisiei Europene, Banca va putea transfera date cu caracter personal către o țară terță doar în conformitate cu garanțiile adecvate prevăzute de lege în vederea protejării datelor personale. Banca poate fi contactată pentru obținerea de informații suplimentare cu privire la garanțiile oferite pentru protejarea datelor personale în cazul fiecărui transfer de date în strainanate, printr-o solicitare scrisă în acest sens.

 

Perioada de stocare a datelor personale

În cazul în care voi incheia un contract de credit cu Banca, Banca va stoca datele personale pe durata raporturilor noastre contractuale, cât şi după incetarea acestor raporturi, pentru o perioadă de maxim 10 ani, având în vedere: prevederile legislaţiei bancare privind cunoaşterea clientelei, prevenirii spălării banilor şi finanţării terorismului, prevederile Legii contabilităţii privind păstrarea documentelor justificative care stau la baza înregistrărilor în contabilitatea financiară, necesitatea apărării/conservării drepturilor Băncii în cadrul unui posibil litigiu privind încheierea, executarea sau încetarea contractului de credit.

În cazul în care nu voi încheia un contract de credit cu Banca, Banca va stoca datele personale pe o perioadă de 5 ani de la data solicitării, având în vedere prevederile legislaţiei bancare privind cunoaşterea clientelei, prevenirii spălării banilor şi finanţării terorismului şi necesitatea apărării/conservării drepturilor Băncii în cadrul unui posibil litigiu.

Pentru scopul arhivării datelor conform Legii arhivelor naţionale şi ţinând cont de Nomenclatorul arhivistic (aprobat de Arhivele Nationale) aplicabil la nivelul Băncii şi pentru prelucrarea datelor de către Bancă în scopuri statistice datele pot fi stocate pentru perioade mai mari decat cele indicate anterior.

Drepturile mele

Voi avea posibilitatea exercitării în cazurile şi în condiţiile prevăzute de lege a următoarelor drepturi cu privire la datele personale prelucrate de către Bancă:

  • dreptul de acces
  • dreptul de opoziţie
  • dreptul la portabilitatea datelor
  • dreptul la rectificarea datelor
  • dreptul la ştergerea datelor (“dreptul de a fi uitat”)

Vor putea exista situaţii în care Banca nu va putea da curs solicitării de ştergere a datelor, şi anume:

i. în cazurile în care Banca are obligaţia legală de păstrare a datelor personale;

ii. în cazurile în care datele sunt stocate în scopuri de arhivare în interes public sau în scopuri statistice;

iii. în cazurile în care datele sunt necesare pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanţă.

  • dreptul la restricţionarea prelucrării datelor

Drepturile prevăzute mai sus pot fi exercitate prin transmiterea unei solicitări către GARANTI BANK S.A., la sediul central al acesteia, la oricare dintre sucursalele Băncii, precum şi prin mijloace electronice, la adresa de e-mail dpo@garantibbva.ro, furnizând suficiente date care să permita identificarea solicitantului de către Bancă.

  • dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere a prelucrării datelor cu caracter personal în România, plângerea se va depune la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (A.N.S.P.D.C.P.), cu sediul în B-dul G-ral Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucureşti, sub forma unei adrese scrise, la sediul instituţiei, sau electronic, la adresa de e-mail anspdcp@dataprotection.ro.

Prin validarea acestui formular declar că am fost informat/ă şi sunt de acord cu prelucrarea datelor mele cu caracter personal așa cum este descrisă

 

Scopurile si temeiurile prelucrarii. Destinatarii datelor personale

 

(i) in vederea executarii contractului de card de credit, Banca putand efectua urmatoarele actiuni (cu titlu de exemplu):

  • prestarea serviciilor de plata solicitate de mine, precum retrageri si depuneri de numerar, incasari, plati la comercianti (destinatarii datelor putand fi beneficiarii operatiunilor de plata, partenerul/partenerii Bancii care asigura platforma securizata prin intermediul careia care se efectueaza operatiunile de plata electronica ordonate de solicitant, bancile corespondente, prestatori de servicii de compensare a platilor comerciale interbancare - de ex. Societatea de Transfer de Fonduri și Decontări - TRANSFOND S.A, sistemul naţional pentru plăţi în lei oferit de BNR-ReGIS, etc.);
  • transmiterea de notificari in legatura cu modificarea clauzelor contractuale, notificari in legatura cu intarzierea la plata sumelor datorate, etc.
  • transmiterea datelor catre Turkyie Garanti Bankasi A.Ş. (si oricare dintre succesorii legali ai acesteia), societate din Turcia, actionar indirect al Bancii, care administreaza sistemul informatic al acesteia;
  • transmiterea datelor catre partenerii contractuali ai Bancii (din Romania sau din strainatate) in vederea furnizarii de servicii externalizate, realizate pentru si in numele Bancii (de exemplu transmiterea de notificari, arhivare, servicii de relatii cu clientii, etc).

 

(ii) in vederea indeplinirii de catre Banca a unor obligatii legale, precum:

  • stabilirea identitatii mele in vederea indeplinirii obligatiilor legale ale Bancii din domeniul cunoasterii clientelei, prevenirii spalarii banilor si combaterii terorismului;
  • transmiterea de informatii catre autoritatile abilitate de lege sa solicite si sa primeasca astfel de informatii, de exemplu instantele de judecata, parchete, executori judecatoresti, Oficiul National de Prevenire si Combatere a Spalarii Banilor (O.N.P.C.S.B.), autoritati fiscale, notari publici, autoritati cu rol de supraveghere si control in domeniul bancar etc;
  • transmiterea de notificari obligatorii in baza dispozitiilor legale, spre exemplu, dar fara a se limita la notificarile privind demararea procedurii de executare silita, notificarea cesiunii de creanta;
  • transmiterea de catre Banca prestatorilor de servicii de initiere a platii si prestatorilor de servicii de informare cu privire la conturi, a informatiilor necesare prestarii acestor servicii, in baza legislatiei privind serviciile de plata, in cazul in care voi solicita furnizarea unor astfel de servicii. Am luat la cunostinta ca Banca nu va putea refuza transmiterea datelor cu caracter personal in astfel de situatii; in consecinta, in cazul in care nu voi fi de acord cu transmiterea datelor catre un anumit prestator/anumiti prestatori, imi asuma faptul ca Banca nu va initia operatiuni de informare cu privire la conturi sau operatiuni de plata prin intermediul acestuia/acestora.
  • supravegherea video a spatiilor Bancii reprezentand zone de acces, atat din exterior, cat si din interior, zone de lucru cu publicul, trasee de vehiculare si acces in spatiile de depozitare a valorilor.

  • Prelucrarea datelor personale in scopurile mentionate la punctele (i) si (ii) de mai sus este esentiala pentru executarea contractului de card de credit si pentru indeplinirea de catre Banca a unor obligatii legale, astfel incat, in lipsa furnizarii datelor, Banca nu va putea emite cardul de credit suplimentar si presta serviciile ordonate de utilizatorul acestuia.

 

(iii) in vederea exercitarii de catre Banca a unui interes legitim, astfel:

  • transmiterea datelor personale catre entitatile care fac parte din grupul Garanti (toate entitatile afiliate, precum si toti actionarii directi si indirecti ai GARANTI BANK SA), format la aceasta data din: Garanti Holding B.V. si G Netherlands B.V. (Olanda), Garanti Bilişim Teknolojisi ve Ticaret T.A.Ş., Turkyie Garanti Bankasi A.Ş.(Turcia), Banco Bilbao Vizcaya Argentaria SA (Spania), Ralfi IFN SA, Motoractive IFN SA, Motoractive Multiservices SRL (Romania), in scopuri administrative interne (in scopul legitim al realizarii supravegherii consolidate la nivel de grup, spre exemplu analiza situatiei financiare a entitatilor din grup, identificarea riscurilor aferente activitatii grupului, etc.)
  • folosirea datelor de catre Banca in scopuri statistice, cu conditia pseudonimizarii acestora;
  • transmirea informatiilor catre societatile de recuperare creante, in vederea colectarii sumelor restante la credit;
  • transmiterea datelor catre cesionarii creantelor, in cazul in care Banca va cesiona creantele aferente contractului de card de credit in care sunt/am fost parte;
  • transmiterea datelor catre executorii judecatoresti in vederea executarii garantiilor si recuperarii creantelor aferente contractului de card de credit;
  • supravegherea video a automatelor bancare in scopul prevenirii fraudei si in scopul solutionarii unor eventuale reclamatii.

 

(iv) prelucrarea datelor personale in baza consimtamantului meu:

  • Prelucrarea datelor in scop de reclama, marketing si publicitate

    Optiunile mele cu privire la prelucarea datelor in scop de marketing sunt mentionate si marcate de mine in Anexa 1 a prezentului document, anexa ce va putea fi modificata in orice moment la simpla mea solicitare adresata Bancii.

 

 

Transferul datelor personale in strainatate

 

In realizarea scopurilor de mai sus, Garanti Bank SA va transfera datele personale in strainatate, doar daca in tara destinatara este asigurat un nivel adecvat de protectie a datelor personale recunoscut prin decizie a Comisiei Europene, cum ar fi tarile membre ale Uniunii Economice Europene (EEA).

In absenta unei astfel de decizii a Comisiei Europene, Banca va putea transfera date cu caracter personal către o țară terță numai dacă persoana care va prelucra datele in numele Bancii a oferit garanții adecvate prevazute de lege in vederea protejarii datelor personale.

Banca poate fi contactata pentru obtinerea de informatii suplimentare cu privire la garantiile oferite pentru protejarea datelor personale in cazul fiecarui transfer de date in strainanate, printr-o solicitare scrisa in acest sens.

 

Perioada de stocare a datelor personale

 

Banca va stoca datele personale (inclusiv inregistrarile convorbirilor telefonice) pe durata raporturilor noastre contractuale, cat si dupa incetarea acestor raporturi, pentru o perioada de maxim 10 ani, avand in vedere:

  • (i) prevederile legislatiei bancare privind cunoasterea clientelei, prevenirii spalarii banilor si finantarii terorismului, conform carora datele vor fi pastrate pentru o perioada de 5 ani de la data incetarii relatiei de afaceri, cu posibilitatea de prelungire cu inca 5 ani daca se impune extinderea perioadei in scopurile anterior mentionate;
  • (ii) prevederile Legii contabilitatii, conform carora documentele justificative care stau la baza inregistrarilor in contabilitatea financiara se pastreaza 10 ani, cu incepere de la data încheierii exercitiului financiar în cursul caruia au fost întocmite;
  • (iii) necesitatea apararii/conservarii drepturilor Bancii in cadrul unui posibil litigiu privind incheierea, executarea sau incetarea contractului de credit sau de garantie.
  • (iv) prevederile legislatiei privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţia persoanelor, conform carora inregistrarile video se stocheaza pentru o perioada de 20 de zile;
  • (v) interesul legitim al Bancii de a efectua supravegherea video a automatelor bancare in scopul prevenirii fraudelor si pentru solutionarea eventualelor reclamatii, caz in care inregistrarile video se stocheaza pentru o perioada de 20 de zile.

Pentru scopul arhivarii datelor conform Legii arhivelor nationale si tinand cont de Nomenclatorul arhivistic (aprobat de Arhivele Nationale) aplicabil la nivelul Bancii si pentru prelucrarea datelor de catre Banca in scopuri statistice datele pot fi stocate pentru perioade mai mari decat cele indicate anterior.

In ceea ce priveste prelucrarea in scop de marketing, aceasta va inceta la momentul retragerii consimtamantului acordat Bancii in acest sens, indiferent daca perioada de stocare mentionata anterior s-a implinit sau nu.

 

Drepturile mele

 

Am posibilitatea exercitarii urmatoarelor drepturi cu privire la datele personale prelucrate de Banca:

  • dreptul de acces la datele cu caracter personal colectate - dreptul de a obtine din partea Bancii o confirmare a faptului ca aceasta prelucreaza sau nu datele cu caracter personal si, in caz afirmativ, asigurarea accesului la datele respective; in acest scop, Banca va furniza o copie a datelor cu caracter personal care fac obiectul prelucrarii;
  • dreptul de opozitie - dreptul de a ma opune in orice moment, din motive intemeiate si legitime legate de situatia mea particulara, ca datele personale sa faca obiectul unei prelucrari de catre Banca; Banca nu va mai prelucra datele cu caracter personal, cu exceptia cazului in care demonstreaza ca are motive legitime și imperioase care justifica prelucrarea și care prevaleaza asupra intereselor, drepturilor și libertatilor mele sau ca scopul prelucrarii este constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta.
  • dreptul la portabilitatea datelor - dreptul de a primi datele cu caracter personal pe care le-am furnizat Bancii si de a le transmite unui alt operator; acest drept poate fi exercitat numai cand:

    (i) prelucrarea datelor personale se face in baza consimtamantului acordat in vederea prelucrarii sau are ca temei executarea unui contract si

    (ii) prelucrarea este efectuata prin mijloace automate;.

  • dreptul de retragere a consimtamantului acordat in vederea prelucrarii datelor - acest drept poate fi exercitat in orice moment, fara costuri, numai cand prelucrarea datelor personale se face in baza consimtamantului acordat in vederea prelucrarii datelor; retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii efectuate pana la acel moment;
  • dreptul la rectificarea datelor:dreptul de a solicita si obtine rectificarea datelor cu caracter personal inexacte si/sau de a obține completarea datelor cu caracter personal care sunt incomplete, inclusiv prin furnizarea unei declarații suplimentare;
  • dreptul la stergerea datelor (“dreptul de a fi uitat”) - acest drept poate fi exercitat in urmatoarele cazuri:

    (i) datele cu caracter personal nu mai sunt necesare pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate;

    (ii) imi retrag consimtamantul pe baza caruia are loc prelucrarea si nu exista niciun alt temei juridic pentru prelucrare;

    (iii) imi exercit dreptul de opozitie cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și nu exista motive legitime care sa prevaleze în ceea ce priveste prelucrarea;

    (iv) imi exercit dreptul de opozitie cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal care are drept scop marketingul direct;

    (v) datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal;

    (vi) datele cu caracter personal trebuie sterse pentru respectarea unei obligatii legale a Bancii.

    Vor putea exista situatii in care Banca nu va putea da curs solicitarii de stergere a datelor, si anume:

    (i) in cazurile in care Banca are obligatia legala de pastrare a datelor personale;

    (ii) in cazurile in care datele sunt stocate in scopuri de arhivare in interes public sau in scopuri statistice;

    (iii) in cazurile in care datele sunt necesare pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta.

  • dreptul la restrictionarea prelucrarii datelor - acest drept poate fi exercitat in urmatoarele conditii:
  • (i) in situatia care voi contesta exactitatea datelor prelucrate; restrictionarea va opera pentru o perioada care ii va permite Bancii sa verifice exactitatea datelor;

    (ii) in situatia in care prelucrarea este ilegala si ma voi opune stergerii datelor cu caracter personal, solicitand in schimb restrictionarea utilizarii acestora;

    (iii) Banca nu mai are nevoie de datele cu caracter personal in scopul prelucrarii, dar i le voi solicita pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta,

    (iv) in situatia in care imi voi exercita dreptul de opozitie cu privire la prelucrarea datelor, cu exceptia cazului in care prelucrarea se face in scop de marketing direct; restrictionarea va opera/se va aplica pentru intervalul de timp in care se verifica daca drepturile legitime ale Bancii prevaleaza asupra drepturilor mele.

  • dreptul de a depune o plangere la autoritatea de supraveghere a prelucrarii datelor cu caracter personal - acest drept poate fi exercitat in cazul in care voi considera ca prelucrarea datelor cu caracter personal incalca prevederile legale din domeniul protectiei datelor, fara a aduce atingere oricaror alte cai de atac administrative sau judiciare; plangerea poate fi depusa la autoritatea de supraveghere din statul membru al Uniunii Europene in care am resedinta obisnuita sau in care se afla locul meu de munca sau in care a avut loc presupusa incalcare. Pentru Romania, plangerea se depune la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (A.N.S.P.D.C.P.), cu sediul in B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, sub forma unei adrese scrise, la sediul institutiei sau electronic, la adresa de e-mail anspdcp@dataprotection.ro.
  • Datele de contact ale responsabilului cu protecția datelor sunt:
  • adresa de e-mail: dpo@garantibbva.ro

    adresa poștală: Bucureşti, Șos. Fabrica de Glucoză nr. 5, Novo Park 3, Business Center, Clădirea F, et.5 si 6, sector 2

  

 

GARANTI BANK SA, cu sediul în Bucureşti, Şos. Fabrica de Glucoză nr. 5, Novo Park 3, Business Center, Clădirea F, et.5 şi 6, sector 2, cu număr de ordine în Registrul Comerţului J40/4429/2009, cod de înregistrare fiscală 25394008, înregistrată în registrul instituţiilor de credit cu nr. RB-PJR-40-066/2009, înscrisã în Registrul ASF cu nr.PJR01INCR/400019/28.03.2019 denumită în continuare „Banca”, va prelucra datele mele cu caracter personal furnizate în legătură cu prezenta solicitare, dupa cum urmează:

Datele personale prelucrate pot fi de tipul: numele, prenumele, numărul de telefon, adresa e-mail, adresa de domiciliu, CNP, profesia, locul de muncă, situaţia familială, economică şi financiară, obişnuinţele/ preferinţele/ comportamentul de plată/economisire/îndatorare şi orice alte date pe care le-am furnizat prin intermediul formularului dedicat de pe website-ul Băncii sau ce vor fi dezvăluite în cadrul convorbirii telefonice ce urmează a fi purtată cu reprezentantul Bancii ca urmare a prezentei solicitări;

Scopurile şi temeiurile prelucrării. Destinatarii datelor personale

(i)  în vederea analizării posibilităţii încheierii unui contract de credit la care voi fi parte sau pentru a face demersuri la cererea mea înainte de încheierea acestui contract, Banca va prelucra datele personale, astfel:

  • transmiterea de notificări/informări în legătură cu soluţionarea cererii de mele de analiză a posibilităţii încheierii unui contract de credit;
  • transmiterea datelor către Garanti BBVA Turcia (şi oricare dintre succesorii legali ai acesteia), societate din Turcia, acţionar indirect al Băncii, care administrează sistemul informatic al acesteia;
  • transmiterea datelor către partenerii contractuali ai Băncii (din România sau din străinătate) în vederea furnizării de servicii externalizate, realizate pentru şi în numele Băncii (de exemplu transmiterea de notificări, arhivare, servicii de relaţii cu clienţii, etc).

(ii) în vederea îndeplinirii de către Bancă a unor obligaţii legale, precum:

  • stabilirea identităţii mele în vederea îndeplinirii obligaţiilor legale ale Băncii din domeniul cunoaşterii clientelei, prevenirii spălării banilor şi combaterii terorismului;
  • transmiterea de informaţii către autorităţile abilitate de lege să solicite şi să primească astfel de informaţii, de exemplu instanţele de judecată, parchete, executori judecătoreşti, Oficiul National de Prevenire şi Combatere a Spălării Banilor (O.N.P.C.S.B.), autorităţi fiscale, notari publici, autorităţi cu rol de supraveghere şi control în domeniul bancar etc;

(iii) în vederea exercitării de către Bancă a unui interes legitim, astfel:

  • transmiterea datelor personale către entităţile care fac parte din grupul Garanti BBVA (toate entităţile afiliate, precum şi toţi acţionarii direcţi şi indirecţi ai GARANTI BANK S.A.), format la aceasta dată din: Garanti Holding B.V. şi G Netherlands B.V. (Olanda), Garanti Bilişim Teknolojisi ve Ticaret T.A.Ş., Garanti BBVA Turcia (Turcia), Banco Bilbao Vizcaya Argentaria SA (Spania), Ralfi IFN SA, Motoractive IFN SA, Motoractive Multiservices SRL (Romania), în scopuri administrative interne (în scopul legitim al realizării supravegherii consolidate la nivel de grup, spre exemplu analiza situaţiei financiare a entităţilor din grup, identificarea riscurilor aferente activităţii grupului, etc.)
  • folosirea datelor de către Bancă în scopuri statistice, cu condiţia pseudonimizării acestora.

 

Transferul datelor personale în străinătate

În realizarea scopurilor de mai sus, Garanti Bank S.A. va putea transfera datele personale în străinătate, doar dacă în ţara destinatară este asigurat un nivel adecvat de protecţie a datelor personale recunoscut prin decizie a Comisiei Europene.

În absenţa unei astfel de decizii a Comisiei Europene, Banca va putea transfera date cu caracter personal către o țară terță doar în conformitate cu  garanțiile adecvate prevăzute de lege în vederea protejării datelor personale. Banca poate fi contactată pentru obţinerea de informaţii suplimentare cu privire la garanţiile oferite pentru protejarea datelor personale în cazul fiecărui transfer de date în străinătate, printr-o solicitare scrisă în acest sens.

 

Perioada de stocare a datelor personale

În cazul în care voi incheia un contract de credit cu Banca, Banca va stoca datele personale pe durata raporturilor noastre contractuale, cât şi după incetarea acestor raporturi, pentru o perioadă de maxim 10 ani, având în vedere: prevederile legislaţiei bancare privind cunoaşterea clientelei, prevenirii spălării banilor şi finanţării terorismului, prevederile Legii contabilităţii privind păstrarea documentelor justificative care stau la baza înregistrărilor în contabilitatea financiară, necesitatea apărării/conservării drepturilor Băncii în cadrul unui posibil litigiu privind încheierea, executarea sau încetarea contractului de credit.

În cazul în care nu voi încheia un contract de credit cu Banca, Banca va stoca datele personale pe o perioadă de 5 ani de la data solicitării, având în vedere prevederile legislaţiei bancare privind cunoaşterea clientelei, prevenirii spălării banilor şi finanţării terorismului şi necesitatea apărării/conservării drepturilor Băncii în cadrul unui posibil litigiu.

Pentru scopul arhivării datelor conform Legii arhivelor naţionale şi ţinând cont de Nomenclatorul arhivistic (aprobat de Arhivele Nationale) aplicabil la nivelul Băncii şi pentru prelucrarea datelor de către Bancă în scopuri statistice datele pot fi stocate pentru perioade mai mari decat cele indicate anterior.

Drepturile mele

Voi avea posibilitatea exercitării în cazurile şi în condiţiile prevăzute de lege a următoarelor drepturi cu privire la datele personale prelucrate de către Bancă:

  • dreptul de acces
  • dreptul de opoziţie
  • dreptul la portabilitatea datelor
  • dreptul la rectificarea datelor
  • dreptul la ştergerea datelor (“dreptul de a fi uitat”)

Vor putea exista situaţii în care Banca nu va putea da curs solicitării de ştergere a datelor, şi anume:

  1. în cazurile în care Banca are obligaţia legală de păstrare a datelor personale;
  2. în cazurile în care datele sunt stocate în scopuri de arhivare în interes public sau în scopuri statistice;

iii. în cazurile în care datele sunt necesare pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanţă.

  • dreptul la restricţionarea prelucrării datelor

Drepturile prevăzute mai sus pot fi exercitate prin transmiterea unei solicitări către GARANTI BANK S.A., la sediul central al acesteia, la oricare dintre sucursalele Băncii, precum şi prin mijloace electronice, la adresa de e-mail dpo@garantibbva.ro, furnizând suficiente date care să permita identificarea solicitantului de către Bancă.

  • dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere a prelucrării datelor cu caracter personal în România, plângerea se va depune la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (A.N.S.P.D.C.P.), cu sediul în B-dul G-ral Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucureşti, sub forma unei adrese scrise, la sediul instituţiei, sau electronic, la adresa de e-mail anspdcp@dataprotection.ro.

Prin validarea acestui formular declar că am fost informat/ă şi sunt de acord cu prelucrarea datelor mele cu caracter personal așa cum este descrisă

×