O lume a beneficiilor cu Bonus Card

  • Detalii campanie
Ceea ce ne face diferiți unii de alții sunt pasiunile, nevoile, apetențele și zonele diferite de confort, nu-i așa?

Împreună cu Bonus Card Classic, Gold sau Platinum, îți poți îndeplini toate visele și nevoile din lista de dorințe datorită celor 3, 6 sau 12 rate fără dobândă**.

1. Magazine de jucării pentru copii

Dacă prichindelul tău s-a plictisit de jucăriile pe care le are, e momentul ideal să îi aduci zâmbetul pe buze cu câteva jucării noi.

Cu Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* poți face cumpărături online în orice magazin de jucării și poți plăti totul în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă. Așadar, ce mai așteptați? Și mai multă distracție e doar la un click distanță!

Campanie valabilă în perioada 1 iunie – 30 iunie 2021.

2. Biciclete - vânzare și service       

Soarele și primăvara ne dau de veste că plimbările cu bicicleta sunt mai aproape decât ne-am fi așteptat. E timpul să-ți scoți bicicleta afară la o tură, două, nouăzeci și nouă, iar de nu ai încă una, ia-ți cardul tău Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* la cel mai apropiat magazin de unde să-ți cumperi una cu plata în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă. Aceeași ofertă se aplică și pentru service biciclete.

Campanie valabilă în perioada 1 martie – 30 iunie 2021.

3. Taxe și impozite

Vacanța e gata și îndatoririle te obligă să cobori cu picioarele pe pământ. Taxele și impozitele sunt unele dintre acele lucruri ce solicită atenție maximă și uneori devin chiar geloase. 

Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* te înțelege perfect și, de aceea, îți oferă sprijinul a 3, 6 sau 12 rate fără dobândă pentru plățile taxelor și impozitelor; în felul acesta, scapi de griji una-două și te poți întoarce la planificarea concediilor. 

Campania dedicată plății taxelor și impozitelor este valabilă pentru cumpărăturile efectuate cu cardurile Bonus Card Classic, Bonus Card Gold și Bonus Card Platinum, atât la POS-uri Garanti BBVA cât și la POS-uri non Garanti BBVA, atât fizic cât și online în urma plății integrale a datoriei curente.

Campanie valabilă în perioada 2 februarie – 30 iunie 2021.

4. Închirieri de mașini     

Acum că restricțiile de deplasare s-au mai relaxat, poți alege să recuperezi timpul pierdut plecând în vacanță într-un loc retras și liniștit, fără aglomerări de oameni, cum ar fi la munte, în Deltă sau pe o plaja sălbatică din România.

Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* e aici să te ajute și-ți oferă posibilitatea de a închiria o mașină pentru a te deplasa în voie. Apelează cu încredere la serviciile de închirieri mașini online sau offline și achită cheltuielile în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă.

Campanie valabilă în perioada 1 iunie – 31 iulie 2021.

5. Haine și încălțăminte  

Soarele și vara ne dau de veste că plimbările sunt mai aproape decât ne-am fi așteptat. E timpul să îți pregătești garderoba pentru acest nou sezon și pentru serile în oraș cu prietenii.

Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* te pregătește de plimbările în aer liber atât de mult așteptate și te lasă să plătești achizițiile de haine și încălțăminte nouă în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă.

Campanie valabilă în perioada 1 iunie – 31 iulie 2021.

6. Transport rutier

Când dorul de ducă își face apariția, nu te poți împotrivi. Fă-ți bagajul și pleacă în aventură acolo unde îți doreai de mult să ajungi.

Pentru momentele de nerăbdare și emoția destinației, pentru clipele de liniște și peisajele minunate, Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* îți asigură posibilitatea plății biletelor de autobuz în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă.

Campanie valabilă în perioada 1 iunie – 31 august 2021.

7. Benzinării

Vara este despre călătorii, drumeții și distracție. Vizitează și explorează toate locurile în care îți dorești de mult timp să ajungi și nu îți face griji pentru carburantul consumat de mașina ta.

Tu doar asigură-te de timpul frumos petrecut împreună având la îndemână Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* care-ți oferă beneficiul de a plăti în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă în orice benzinărie.

Campanie valabilă în perioada 1 iunie – 31 august 2021.

8. Optică și ochelari

Fie că îți dorești ceva nou in materie de ochelari de soare, ti-au crescut dioptriile si ai nevoie de alte lentile sau te-ai plictisit de ramă și vrei să o schimbi, cu Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* ești asigurat. Mergi in magazinul de optică preferat, alege-ți produsul și plătește cu Bonus card in 3, 6 sau 12 rate fără dobândă.

Campanie valabilă în perioada 1 iunie – 31 august 2021.

9. Dentist

După o lungă pauză în care dinții tăi nu au mai fost la medicul stomatolog, e timpul să reiei vizitele la dentist și să-ți termini intervențiile începute. Cu Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* poți achita cheltuielile la dentist în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă. Super veste, nu-i așa?

Campanie valabilă în perioada 1 iunie – 31 august 2021.

10. Aparate foto și accesorii

Acum că poți ieși când vrei la plimbare în oraș și în natură sau să pleci în concediile mult așteptate, ai ocazia potrivită să surprinzi momentele unice cu un aparat foto de calitate sau să-ți îmbogățești gama de accesorii foto și echipamente pentru fotografiat. Mergi cu Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* la orice magazin foto, cumpără ce-ți dorești și plătește totul în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă.

Campanie valabilă în perioada 1 iunie – 31 august 2021.

11. Restaurante, baruri și restaurante de tip fast food

Partea cea mai frumoasă a petrecerii timpului în intimitatea casei e aceea că poți experimenta cu mâncarea mai des ca înainte și poți deveni chef-ul preferat al familiei tale.

Pentru momentele când vrei să fii răsfățat sau poate doar să retrăiești ieșirile în oraș cu prietenii, comandă online de la pub-urile si restaurantele tale preferate cu Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* și poți plăti totul în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă.

Campanie valabilă în perioada 1 aprilie – 31 august 2021.

12. Magazine de cosmetice

Nu-i așa că ți-e dor să te pui pe tine pe primul loc și să-ți răsfeți pielea, unghiile și părul cu cele mai bune produse? Vizitează magazinele de cosmetice și apelează cu încredere la plata cumpărăturilor în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă folosind Bonus Card Classic, Gold sau Platinum*.

Campanie valabilă în perioada 1 iunie – 30 noiembrie 2021.

13. Bijuterii și ceasuri

Să-ți completezi ținuta atent planificată cu ceasul sau accesoriile preferate e cireașa de pe tort - ultimul detaliu ce face întregul perfect. 

Alege-ți din orice magazin de ceasuri și bijuterii accesoriile la care visezi de mult și cu Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* poți plăti în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă. 

Campanie valabilă în perioada 15 ianuarie 2021 – 15 ianuarie 2022.

14. Asigurări și taxe notariale

Ia în piept îndatoririle și nu le mai evita pentru că acum, cu ajutorul Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* ai beneficiul a 3, 6, sau 12 rate fără dobândă pentru cheltuielile efectuate atât în cabinete notariale, cât și pentru orice tip de asigurări. 

Campanie valabilă în perioada 15 ianuarie 2021 – 15 ianuarie 2022.

15. Distracție și amuzament

Cu Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* poți avea parte de relaxare și divertisment cât de mult sau des vrei. Poți plăti accesul pentru: parcuri de distracții, concerte de muzică, grădini zoologice sau delfinariumuri - și ai opțiunea de a plăti totul în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă.

Campanie valabilă în perioada 15 ianuarie 2021 – 15 ianuarie 2022.

16. Activități sportive

Odată bifate îndatoririle dintr-o zi, vrei să compensezi timpul rămas cu activități care mai de care mai intense și originale. Fie că e vorba de tabere sportive sau plata abonamentului la sală, cu Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* poți plăti cheltuielile în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă. 

Campanie valabilă în perioada 15 ianuarie 2021 – 15 ianuarie 2022.

17. Frumusețe

Viața nu e doar despre muncă și distracție, ci și despre momentele de răsfăț. În orice sediu dedicat frumuseții, că e vorba de spa, cosmetică sau wellness, poți apela la plata în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă folosind Bonus Card Classic, Gold sau Platinum*. 

Campanie valabilă în perioada 15 ianuarie 2021 – 15 ianuarie 2022.

18. Sănătate

Frumusețea merge mână în mână cu sănătatea, un alt aspect al răsfățului ce e musai să ți-l asiguri zi de zi. Vestea bună e că Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* îți facilitează vizitele sau activitățile în scop medical în orice loc destinat sănătății - spitale, clinici, laboratoare de analize medicale private sau de stat - prin accesul la plata în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă. 

Campanie valabilă în perioada 15 ianuarie 2021 – 15 ianuarie 2022.

19. Studii

Când te simți bine ai toată pofta din lume pentru studiat și descoperit lumea înconjurătoare. 

Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* susține activitățile educative astfel încât tu să beneficiezi de școală, cursuri de limbi străine, management, facultate, master, MBA sau orice altceva îți face cu ochiul și să plătești totul în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă. 

Campanie valabilă în perioada 15 ianuarie 2021 – 15 ianuarie 2022.

20. Cabinete veterinare

Când ești un iubitor de animale, vrei să petreci fiecare clipă liberă alături de animalul tău de companie. Asigură-te de timpul frumos petrecut împreună având la îndemână Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* care-ți oferă beneficiul a 3, 6 sau 12 rate fără dobândă la cheltuielile de la veterinar.

Campanie valabilă în perioada 15 ianuarie 2021 – 15 ianuarie 2022.

Pentru detalierea comercianților, apasă aici.

*Cu Bonus Card Classic ai acces la următoarele rate:

- 3 rate fără dobândă pentru suma minimă de 250.00 lei – maximă 1000.00 lei;

6 rate fără dobândă pentru suma minimă de 1000.01 lei – 2000.00 lei;

- 12 rate fără dobândă pentru suma minimă de mai mult de – 2000.01 lei.

Când vine vorba de Bonus Card Gold sau Bonus Card Platinum, cumpărăturile tale vor atrage următoarele opțiuni:

- 3 rate fără dobândă pentru suma minimă de 550.00 lei – maximă 2000.00 lei;

- 6 rate fără dobândă pentru suma minimă de 2000.01 lei – 4000.00 lei;

- 12 rate fără dobândă pentru suma minimă de mai mult de – 4000.01 lei.

**Ofertă valabilă până la data specificate la fiecare campanie în parte pentru toate cumpărăturile efectuate cu cardurile Bonus Card Classic, WWF Card, Bonus Card Gold și Bonus Card Platinum, efectuate la POS-urile non Garanti BBVA, în magazine sau online, în urma plăţii integrale a datoriei curente. Află mai multe detalii in regulament.

Click pentru ofertă Recomandă unui prieten

Alte oferte

Puncte bonus primești dacă WWF Bonus Card achiziționezi!

Puncte bonus primești dacă WWF Bonus Card achiziționezi!

Miraculos: refinanțează credite cu Bonus Card!

Miraculos: refinanțează credite cu Bonus Card!

Eşti pasionat de extra rate fără dobândă sau extra bonus?

Vezi toate campaniile actuale

Eşti nerăbdător să faci cumpărături în rate cu Bonus Card?

Vezi toți partenerii activi

GARANTI BANK SA, cu sediul în Bucureşti, Şos. Fabrica de Glucoză nr. 5, Novo Park 3, Business Center, Clădirea F, et.5 şi 6, sector 2, cu număr de ordine în Registrul Comerţului J40/4429/2009, cod de înregistrare fiscală 25394008, înregistrată în registrul instituţiilor de credit cu nr. RB-PJR-40-066/2009, înscrisã în Registrul ASF cu nr.PJR01INCR/400019/28.03.2019 denumită în continuare „Banca”, va prelucra datele mele cu caracter personal furnizate în legătură cu prezenta solicitare, dupa cum urmează:

Datele personale prelucrate pot fi de tipul: numele, prenumele, numărul de telefon, adresa e-mail, adresa de domiciliu, CNP, profesia, locul de muncă, situaţia familială, economică şi financiară, obişnuinţele/ preferinţele/ comportamentul de plată/economisire/îndatorare şi orice alte date pe care le-am furnizat prin intermediul formularului dedicat de pe website-ul Băncii sau ce vor fi dezvăluite în cadrul convorbirii telefonice ce urmează a fi purtată cu reprezentantul Bancii ca urmare a prezentei solicitări;

Scopurile şi temeiurile prelucrării. Destinatarii datelor personale

(i)  în vederea analizării posibilităţii încheierii unui contract de credit la care voi fi parte sau pentru a face demersuri la cererea mea înainte de încheierea acestui contract, Banca va prelucra datele personale, astfel:

  • transmiterea de notificări/informări în legătură cu soluţionarea cererii de mele de analiză a posibilităţii încheierii unui contract de credit;
  • transmiterea datelor către Garanti BBVA Turcia (şi oricare dintre succesorii legali ai acesteia), societate din Turcia, acţionar indirect al Băncii, care administrează sistemul informatic al acesteia;
  • transmiterea datelor către partenerii contractuali ai Băncii (din România sau din străinătate) în vederea furnizării de servicii externalizate, realizate pentru şi în numele Băncii (de exemplu transmiterea de notificări, arhivare, servicii de relaţii cu clienţii, etc).

(ii) în vederea îndeplinirii de către Bancă a unor obligaţii legale, precum:

  • stabilirea identităţii mele în vederea îndeplinirii obligaţiilor legale ale Băncii din domeniul cunoaşterii clientelei, prevenirii spălării banilor şi combaterii terorismului;
  • transmiterea de informaţii către autorităţile abilitate de lege să solicite şi să primească astfel de informaţii, de exemplu instanţele de judecată, parchete, executori judecătoreşti, Oficiul National de Prevenire şi Combatere a Spălării Banilor (O.N.P.C.S.B.), autorităţi fiscale, notari publici, autorităţi cu rol de supraveghere şi control în domeniul bancar etc;

(iii) în vederea exercitării de către Bancă a unui interes legitim, astfel:

  • transmiterea datelor personale către entităţile care fac parte din grupul Garanti BBVA (toate entităţile afiliate, precum şi toţi acţionarii direcţi şi indirecţi ai GARANTI BANK S.A.), format la aceasta dată din: Garanti Holding B.V. şi G Netherlands B.V. (Olanda), Garanti Bilişim Teknolojisi ve Ticaret T.A.Ş., Garanti BBVA Turcia (Turcia), Banco Bilbao Vizcaya Argentaria SA (Spania), Ralfi IFN SA, Motoractive IFN SA, Motoractive Multiservices SRL (Romania), în scopuri administrative interne (în scopul legitim al realizării supravegherii consolidate la nivel de grup, spre exemplu analiza situaţiei financiare a entităţilor din grup, identificarea riscurilor aferente activităţii grupului, etc.)
  • folosirea datelor de către Bancă în scopuri statistice, cu condiţia pseudonimizării acestora.

 

Transferul datelor personale în străinătate

În realizarea scopurilor de mai sus, Garanti Bank S.A. va putea transfera datele personale în străinătate, doar dacă în ţara destinatară este asigurat un nivel adecvat de protecţie a datelor personale recunoscut prin decizie a Comisiei Europene.

În absența unei astfel de decizii a Comisiei Europene, Banca va putea transfera date cu caracter personal către o țară terță doar în conformitate cu garanțiile adecvate prevăzute de lege în vederea protejării datelor personale. Banca poate fi contactată pentru obținerea de informații suplimentare cu privire la garanțiile oferite pentru protejarea datelor personale în cazul fiecărui transfer de date în strainanate, printr-o solicitare scrisă în acest sens.

 

Perioada de stocare a datelor personale

În cazul în care voi incheia un contract de credit cu Banca, Banca va stoca datele personale pe durata raporturilor noastre contractuale, cât şi după incetarea acestor raporturi, pentru o perioadă de maxim 10 ani, având în vedere: prevederile legislaţiei bancare privind cunoaşterea clientelei, prevenirii spălării banilor şi finanţării terorismului, prevederile Legii contabilităţii privind păstrarea documentelor justificative care stau la baza înregistrărilor în contabilitatea financiară, necesitatea apărării/conservării drepturilor Băncii în cadrul unui posibil litigiu privind încheierea, executarea sau încetarea contractului de credit.

În cazul în care nu voi încheia un contract de credit cu Banca, Banca va stoca datele personale pe o perioadă de 5 ani de la data solicitării, având în vedere prevederile legislaţiei bancare privind cunoaşterea clientelei, prevenirii spălării banilor şi finanţării terorismului şi necesitatea apărării/conservării drepturilor Băncii în cadrul unui posibil litigiu.

Pentru scopul arhivării datelor conform Legii arhivelor naţionale şi ţinând cont de Nomenclatorul arhivistic (aprobat de Arhivele Nationale) aplicabil la nivelul Băncii şi pentru prelucrarea datelor de către Bancă în scopuri statistice datele pot fi stocate pentru perioade mai mari decat cele indicate anterior.

Drepturile mele

Voi avea posibilitatea exercitării în cazurile şi în condiţiile prevăzute de lege a următoarelor drepturi cu privire la datele personale prelucrate de către Bancă:

  • dreptul de acces
  • dreptul de opoziţie
  • dreptul la portabilitatea datelor
  • dreptul la rectificarea datelor
  • dreptul la ştergerea datelor (“dreptul de a fi uitat”)

Vor putea exista situaţii în care Banca nu va putea da curs solicitării de ştergere a datelor, şi anume:

i. în cazurile în care Banca are obligaţia legală de păstrare a datelor personale;

ii. în cazurile în care datele sunt stocate în scopuri de arhivare în interes public sau în scopuri statistice;

iii. în cazurile în care datele sunt necesare pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanţă.

  • dreptul la restricţionarea prelucrării datelor

Drepturile prevăzute mai sus pot fi exercitate prin transmiterea unei solicitări către GARANTI BANK S.A., la sediul central al acesteia, la oricare dintre sucursalele Băncii, precum şi prin mijloace electronice, la adresa de e-mail dpo@garantibbva.ro, furnizând suficiente date care să permita identificarea solicitantului de către Bancă.

  • dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere a prelucrării datelor cu caracter personal în România, plângerea se va depune la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (A.N.S.P.D.C.P.), cu sediul în B-dul G-ral Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucureşti, sub forma unei adrese scrise, la sediul instituţiei, sau electronic, la adresa de e-mail anspdcp@dataprotection.ro.

Prin validarea acestui formular declar că am fost informat/ă şi sunt de acord cu prelucrarea datelor mele cu caracter personal așa cum este descrisă

 

Scopurile si temeiurile prelucrarii. Destinatarii datelor personale

 

(i) in vederea executarii contractului de card de credit, Banca putand efectua urmatoarele actiuni (cu titlu de exemplu):

  • prestarea serviciilor de plata solicitate de mine, precum retrageri si depuneri de numerar, incasari, plati la comercianti (destinatarii datelor putand fi beneficiarii operatiunilor de plata, partenerul/partenerii Bancii care asigura platforma securizata prin intermediul careia care se efectueaza operatiunile de plata electronica ordonate de solicitant, bancile corespondente, prestatori de servicii de compensare a platilor comerciale interbancare - de ex. Societatea de Transfer de Fonduri și Decontări - TRANSFOND S.A, sistemul naţional pentru plăţi în lei oferit de BNR-ReGIS, etc.);
  • transmiterea de notificari in legatura cu modificarea clauzelor contractuale, notificari in legatura cu intarzierea la plata sumelor datorate, etc.
  • transmiterea datelor catre Turkyie Garanti Bankasi A.Ş. (si oricare dintre succesorii legali ai acesteia), societate din Turcia, actionar indirect al Bancii, care administreaza sistemul informatic al acesteia;
  • transmiterea datelor catre partenerii contractuali ai Bancii (din Romania sau din strainatate) in vederea furnizarii de servicii externalizate, realizate pentru si in numele Bancii (de exemplu transmiterea de notificari, arhivare, servicii de relatii cu clientii, etc).

 

(ii) in vederea indeplinirii de catre Banca a unor obligatii legale, precum:

  • stabilirea identitatii mele in vederea indeplinirii obligatiilor legale ale Bancii din domeniul cunoasterii clientelei, prevenirii spalarii banilor si combaterii terorismului;
  • transmiterea de informatii catre autoritatile abilitate de lege sa solicite si sa primeasca astfel de informatii, de exemplu instantele de judecata, parchete, executori judecatoresti, Oficiul National de Prevenire si Combatere a Spalarii Banilor (O.N.P.C.S.B.), autoritati fiscale, notari publici, autoritati cu rol de supraveghere si control in domeniul bancar etc;
  • transmiterea de notificari obligatorii in baza dispozitiilor legale, spre exemplu, dar fara a se limita la notificarile privind demararea procedurii de executare silita, notificarea cesiunii de creanta;
  • transmiterea de catre Banca prestatorilor de servicii de initiere a platii si prestatorilor de servicii de informare cu privire la conturi, a informatiilor necesare prestarii acestor servicii, in baza legislatiei privind serviciile de plata, in cazul in care voi solicita furnizarea unor astfel de servicii. Am luat la cunostinta ca Banca nu va putea refuza transmiterea datelor cu caracter personal in astfel de situatii; in consecinta, in cazul in care nu voi fi de acord cu transmiterea datelor catre un anumit prestator/anumiti prestatori, imi asuma faptul ca Banca nu va initia operatiuni de informare cu privire la conturi sau operatiuni de plata prin intermediul acestuia/acestora.
  • supravegherea video a spatiilor Bancii reprezentand zone de acces, atat din exterior, cat si din interior, zone de lucru cu publicul, trasee de vehiculare si acces in spatiile de depozitare a valorilor.

  • Prelucrarea datelor personale in scopurile mentionate la punctele (i) si (ii) de mai sus este esentiala pentru executarea contractului de card de credit si pentru indeplinirea de catre Banca a unor obligatii legale, astfel incat, in lipsa furnizarii datelor, Banca nu va putea emite cardul de credit suplimentar si presta serviciile ordonate de utilizatorul acestuia.

 

(iii) in vederea exercitarii de catre Banca a unui interes legitim, astfel:

  • transmiterea datelor personale catre entitatile care fac parte din grupul Garanti (toate entitatile afiliate, precum si toti actionarii directi si indirecti ai GARANTI BANK SA), format la aceasta data din: Garanti Holding B.V. si G Netherlands B.V. (Olanda), Garanti Bilişim Teknolojisi ve Ticaret T.A.Ş., Turkyie Garanti Bankasi A.Ş.(Turcia), Banco Bilbao Vizcaya Argentaria SA (Spania), Ralfi IFN SA, Motoractive IFN SA, Motoractive Multiservices SRL (Romania), in scopuri administrative interne (in scopul legitim al realizarii supravegherii consolidate la nivel de grup, spre exemplu analiza situatiei financiare a entitatilor din grup, identificarea riscurilor aferente activitatii grupului, etc.)
  • folosirea datelor de catre Banca in scopuri statistice, cu conditia pseudonimizarii acestora;
  • transmirea informatiilor catre societatile de recuperare creante, in vederea colectarii sumelor restante la credit;
  • transmiterea datelor catre cesionarii creantelor, in cazul in care Banca va cesiona creantele aferente contractului de card de credit in care sunt/am fost parte;
  • transmiterea datelor catre executorii judecatoresti in vederea executarii garantiilor si recuperarii creantelor aferente contractului de card de credit;
  • supravegherea video a automatelor bancare in scopul prevenirii fraudei si in scopul solutionarii unor eventuale reclamatii.

 

(iv) prelucrarea datelor personale in baza consimtamantului meu:

  • Prelucrarea datelor in scop de reclama, marketing si publicitate

    Optiunile mele cu privire la prelucarea datelor in scop de marketing sunt mentionate si marcate de mine in Anexa 1 a prezentului document, anexa ce va putea fi modificata in orice moment la simpla mea solicitare adresata Bancii.

 

 

Transferul datelor personale in strainatate

 

In realizarea scopurilor de mai sus, Garanti Bank SA va transfera datele personale in strainatate, doar daca in tara destinatara este asigurat un nivel adecvat de protectie a datelor personale recunoscut prin decizie a Comisiei Europene, cum ar fi tarile membre ale Uniunii Economice Europene (EEA).

In absenta unei astfel de decizii a Comisiei Europene, Banca va putea transfera date cu caracter personal către o țară terță numai dacă persoana care va prelucra datele in numele Bancii a oferit garanții adecvate prevazute de lege in vederea protejarii datelor personale.

Banca poate fi contactata pentru obtinerea de informatii suplimentare cu privire la garantiile oferite pentru protejarea datelor personale in cazul fiecarui transfer de date in strainanate, printr-o solicitare scrisa in acest sens.

 

Perioada de stocare a datelor personale

 

Banca va stoca datele personale (inclusiv inregistrarile convorbirilor telefonice) pe durata raporturilor noastre contractuale, cat si dupa incetarea acestor raporturi, pentru o perioada de maxim 10 ani, avand in vedere:

  • (i) prevederile legislatiei bancare privind cunoasterea clientelei, prevenirii spalarii banilor si finantarii terorismului, conform carora datele vor fi pastrate pentru o perioada de 5 ani de la data incetarii relatiei de afaceri, cu posibilitatea de prelungire cu inca 5 ani daca se impune extinderea perioadei in scopurile anterior mentionate;
  • (ii) prevederile Legii contabilitatii, conform carora documentele justificative care stau la baza inregistrarilor in contabilitatea financiara se pastreaza 10 ani, cu incepere de la data încheierii exercitiului financiar în cursul caruia au fost întocmite;
  • (iii) necesitatea apararii/conservarii drepturilor Bancii in cadrul unui posibil litigiu privind incheierea, executarea sau incetarea contractului de credit sau de garantie.
  • (iv) prevederile legislatiei privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţia persoanelor, conform carora inregistrarile video se stocheaza pentru o perioada de 20 de zile;
  • (v) interesul legitim al Bancii de a efectua supravegherea video a automatelor bancare in scopul prevenirii fraudelor si pentru solutionarea eventualelor reclamatii, caz in care inregistrarile video se stocheaza pentru o perioada de 20 de zile.

Pentru scopul arhivarii datelor conform Legii arhivelor nationale si tinand cont de Nomenclatorul arhivistic (aprobat de Arhivele Nationale) aplicabil la nivelul Bancii si pentru prelucrarea datelor de catre Banca in scopuri statistice datele pot fi stocate pentru perioade mai mari decat cele indicate anterior.

In ceea ce priveste prelucrarea in scop de marketing, aceasta va inceta la momentul retragerii consimtamantului acordat Bancii in acest sens, indiferent daca perioada de stocare mentionata anterior s-a implinit sau nu.

 

Drepturile mele

 

Am posibilitatea exercitarii urmatoarelor drepturi cu privire la datele personale prelucrate de Banca:

  • dreptul de acces la datele cu caracter personal colectate - dreptul de a obtine din partea Bancii o confirmare a faptului ca aceasta prelucreaza sau nu datele cu caracter personal si, in caz afirmativ, asigurarea accesului la datele respective; in acest scop, Banca va furniza o copie a datelor cu caracter personal care fac obiectul prelucrarii;
  • dreptul de opozitie - dreptul de a ma opune in orice moment, din motive intemeiate si legitime legate de situatia mea particulara, ca datele personale sa faca obiectul unei prelucrari de catre Banca; Banca nu va mai prelucra datele cu caracter personal, cu exceptia cazului in care demonstreaza ca are motive legitime și imperioase care justifica prelucrarea și care prevaleaza asupra intereselor, drepturilor și libertatilor mele sau ca scopul prelucrarii este constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta.
  • dreptul la portabilitatea datelor - dreptul de a primi datele cu caracter personal pe care le-am furnizat Bancii si de a le transmite unui alt operator; acest drept poate fi exercitat numai cand:

    (i) prelucrarea datelor personale se face in baza consimtamantului acordat in vederea prelucrarii sau are ca temei executarea unui contract si

    (ii) prelucrarea este efectuata prin mijloace automate;.

  • dreptul de retragere a consimtamantului acordat in vederea prelucrarii datelor - acest drept poate fi exercitat in orice moment, fara costuri, numai cand prelucrarea datelor personale se face in baza consimtamantului acordat in vederea prelucrarii datelor; retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii efectuate pana la acel moment;
  • dreptul la rectificarea datelor:dreptul de a solicita si obtine rectificarea datelor cu caracter personal inexacte si/sau de a obține completarea datelor cu caracter personal care sunt incomplete, inclusiv prin furnizarea unei declarații suplimentare;
  • dreptul la stergerea datelor (“dreptul de a fi uitat”) - acest drept poate fi exercitat in urmatoarele cazuri:

    (i) datele cu caracter personal nu mai sunt necesare pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate;

    (ii) imi retrag consimtamantul pe baza caruia are loc prelucrarea si nu exista niciun alt temei juridic pentru prelucrare;

    (iii) imi exercit dreptul de opozitie cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și nu exista motive legitime care sa prevaleze în ceea ce priveste prelucrarea;

    (iv) imi exercit dreptul de opozitie cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal care are drept scop marketingul direct;

    (v) datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal;

    (vi) datele cu caracter personal trebuie sterse pentru respectarea unei obligatii legale a Bancii.

    Vor putea exista situatii in care Banca nu va putea da curs solicitarii de stergere a datelor, si anume:

    (i) in cazurile in care Banca are obligatia legala de pastrare a datelor personale;

    (ii) in cazurile in care datele sunt stocate in scopuri de arhivare in interes public sau in scopuri statistice;

    (iii) in cazurile in care datele sunt necesare pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta.

  • dreptul la restrictionarea prelucrarii datelor - acest drept poate fi exercitat in urmatoarele conditii:
  • (i) in situatia care voi contesta exactitatea datelor prelucrate; restrictionarea va opera pentru o perioada care ii va permite Bancii sa verifice exactitatea datelor;

    (ii) in situatia in care prelucrarea este ilegala si ma voi opune stergerii datelor cu caracter personal, solicitand in schimb restrictionarea utilizarii acestora;

    (iii) Banca nu mai are nevoie de datele cu caracter personal in scopul prelucrarii, dar i le voi solicita pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta,

    (iv) in situatia in care imi voi exercita dreptul de opozitie cu privire la prelucrarea datelor, cu exceptia cazului in care prelucrarea se face in scop de marketing direct; restrictionarea va opera/se va aplica pentru intervalul de timp in care se verifica daca drepturile legitime ale Bancii prevaleaza asupra drepturilor mele.

  • dreptul de a depune o plangere la autoritatea de supraveghere a prelucrarii datelor cu caracter personal - acest drept poate fi exercitat in cazul in care voi considera ca prelucrarea datelor cu caracter personal incalca prevederile legale din domeniul protectiei datelor, fara a aduce atingere oricaror alte cai de atac administrative sau judiciare; plangerea poate fi depusa la autoritatea de supraveghere din statul membru al Uniunii Europene in care am resedinta obisnuita sau in care se afla locul meu de munca sau in care a avut loc presupusa incalcare. Pentru Romania, plangerea se depune la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (A.N.S.P.D.C.P.), cu sediul in B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, sub forma unei adrese scrise, la sediul institutiei sau electronic, la adresa de e-mail anspdcp@dataprotection.ro.
  • Datele de contact ale responsabilului cu protecția datelor sunt:
  • adresa de e-mail: dpo@garantibbva.ro

    adresa poștală: Bucureşti, Șos. Fabrica de Glucoză nr. 5, Novo Park 3, Business Center, Clădirea F, et.5 si 6, sector 2

  

 

GARANTI BANK SA, cu sediul în Bucureşti, Şos. Fabrica de Glucoză nr. 5, Novo Park 3, Business Center, Clădirea F, et.5 şi 6, sector 2, cu număr de ordine în Registrul Comerţului J40/4429/2009, cod de înregistrare fiscală 25394008, înregistrată în registrul instituţiilor de credit cu nr. RB-PJR-40-066/2009, înscrisã în Registrul ASF cu nr.PJR01INCR/400019/28.03.2019 denumită în continuare „Banca”, va prelucra datele mele cu caracter personal furnizate în legătură cu prezenta solicitare, dupa cum urmează:

Datele personale prelucrate pot fi de tipul: numele, prenumele, numărul de telefon, adresa e-mail, adresa de domiciliu, CNP, profesia, locul de muncă, situaţia familială, economică şi financiară, obişnuinţele/ preferinţele/ comportamentul de plată/economisire/îndatorare şi orice alte date pe care le-am furnizat prin intermediul formularului dedicat de pe website-ul Băncii sau ce vor fi dezvăluite în cadrul convorbirii telefonice ce urmează a fi purtată cu reprezentantul Bancii ca urmare a prezentei solicitări;

Scopurile şi temeiurile prelucrării. Destinatarii datelor personale

(i)  în vederea analizării posibilităţii încheierii unui contract de credit la care voi fi parte sau pentru a face demersuri la cererea mea înainte de încheierea acestui contract, Banca va prelucra datele personale, astfel:

  • transmiterea de notificări/informări în legătură cu soluţionarea cererii de mele de analiză a posibilităţii încheierii unui contract de credit;
  • transmiterea datelor către Garanti BBVA Turcia (şi oricare dintre succesorii legali ai acesteia), societate din Turcia, acţionar indirect al Băncii, care administrează sistemul informatic al acesteia;
  • transmiterea datelor către partenerii contractuali ai Băncii (din România sau din străinătate) în vederea furnizării de servicii externalizate, realizate pentru şi în numele Băncii (de exemplu transmiterea de notificări, arhivare, servicii de relaţii cu clienţii, etc).

(ii) în vederea îndeplinirii de către Bancă a unor obligaţii legale, precum:

  • stabilirea identităţii mele în vederea îndeplinirii obligaţiilor legale ale Băncii din domeniul cunoaşterii clientelei, prevenirii spălării banilor şi combaterii terorismului;
  • transmiterea de informaţii către autorităţile abilitate de lege să solicite şi să primească astfel de informaţii, de exemplu instanţele de judecată, parchete, executori judecătoreşti, Oficiul National de Prevenire şi Combatere a Spălării Banilor (O.N.P.C.S.B.), autorităţi fiscale, notari publici, autorităţi cu rol de supraveghere şi control în domeniul bancar etc;

(iii) în vederea exercitării de către Bancă a unui interes legitim, astfel:

  • transmiterea datelor personale către entităţile care fac parte din grupul Garanti BBVA (toate entităţile afiliate, precum şi toţi acţionarii direcţi şi indirecţi ai GARANTI BANK S.A.), format la aceasta dată din: Garanti Holding B.V. şi G Netherlands B.V. (Olanda), Garanti Bilişim Teknolojisi ve Ticaret T.A.Ş., Garanti BBVA Turcia (Turcia), Banco Bilbao Vizcaya Argentaria SA (Spania), Ralfi IFN SA, Motoractive IFN SA, Motoractive Multiservices SRL (Romania), în scopuri administrative interne (în scopul legitim al realizării supravegherii consolidate la nivel de grup, spre exemplu analiza situaţiei financiare a entităţilor din grup, identificarea riscurilor aferente activităţii grupului, etc.)
  • folosirea datelor de către Bancă în scopuri statistice, cu condiţia pseudonimizării acestora.

 

Transferul datelor personale în străinătate

În realizarea scopurilor de mai sus, Garanti Bank S.A. va putea transfera datele personale în străinătate, doar dacă în ţara destinatară este asigurat un nivel adecvat de protecţie a datelor personale recunoscut prin decizie a Comisiei Europene.

În absenţa unei astfel de decizii a Comisiei Europene, Banca va putea transfera date cu caracter personal către o țară terță doar în conformitate cu  garanțiile adecvate prevăzute de lege în vederea protejării datelor personale. Banca poate fi contactată pentru obţinerea de informaţii suplimentare cu privire la garanţiile oferite pentru protejarea datelor personale în cazul fiecărui transfer de date în străinătate, printr-o solicitare scrisă în acest sens.

 

Perioada de stocare a datelor personale

În cazul în care voi incheia un contract de credit cu Banca, Banca va stoca datele personale pe durata raporturilor noastre contractuale, cât şi după incetarea acestor raporturi, pentru o perioadă de maxim 10 ani, având în vedere: prevederile legislaţiei bancare privind cunoaşterea clientelei, prevenirii spălării banilor şi finanţării terorismului, prevederile Legii contabilităţii privind păstrarea documentelor justificative care stau la baza înregistrărilor în contabilitatea financiară, necesitatea apărării/conservării drepturilor Băncii în cadrul unui posibil litigiu privind încheierea, executarea sau încetarea contractului de credit.

În cazul în care nu voi încheia un contract de credit cu Banca, Banca va stoca datele personale pe o perioadă de 5 ani de la data solicitării, având în vedere prevederile legislaţiei bancare privind cunoaşterea clientelei, prevenirii spălării banilor şi finanţării terorismului şi necesitatea apărării/conservării drepturilor Băncii în cadrul unui posibil litigiu.

Pentru scopul arhivării datelor conform Legii arhivelor naţionale şi ţinând cont de Nomenclatorul arhivistic (aprobat de Arhivele Nationale) aplicabil la nivelul Băncii şi pentru prelucrarea datelor de către Bancă în scopuri statistice datele pot fi stocate pentru perioade mai mari decat cele indicate anterior.

Drepturile mele

Voi avea posibilitatea exercitării în cazurile şi în condiţiile prevăzute de lege a următoarelor drepturi cu privire la datele personale prelucrate de către Bancă:

  • dreptul de acces
  • dreptul de opoziţie
  • dreptul la portabilitatea datelor
  • dreptul la rectificarea datelor
  • dreptul la ştergerea datelor (“dreptul de a fi uitat”)

Vor putea exista situaţii în care Banca nu va putea da curs solicitării de ştergere a datelor, şi anume:

  1. în cazurile în care Banca are obligaţia legală de păstrare a datelor personale;
  2. în cazurile în care datele sunt stocate în scopuri de arhivare în interes public sau în scopuri statistice;

iii. în cazurile în care datele sunt necesare pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanţă.

  • dreptul la restricţionarea prelucrării datelor

Drepturile prevăzute mai sus pot fi exercitate prin transmiterea unei solicitări către GARANTI BANK S.A., la sediul central al acesteia, la oricare dintre sucursalele Băncii, precum şi prin mijloace electronice, la adresa de e-mail dpo@garantibbva.ro, furnizând suficiente date care să permita identificarea solicitantului de către Bancă.

  • dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere a prelucrării datelor cu caracter personal în România, plângerea se va depune la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (A.N.S.P.D.C.P.), cu sediul în B-dul G-ral Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucureşti, sub forma unei adrese scrise, la sediul instituţiei, sau electronic, la adresa de e-mail anspdcp@dataprotection.ro.

Prin validarea acestui formular declar că am fost informat/ă şi sunt de acord cu prelucrarea datelor mele cu caracter personal așa cum este descrisă