O lume a beneficiilor cu Bonus Card

  • Valabilitate 07 Ianuarie 2022 - 31 Ianuarie 2024
  • Detalii campanie
Ceea ce ne face diferiți unii de alții sunt pasiunile, nevoile, apetențele și zonele diferite de confort, nu-i așa?

Împreună cu Bonus Card Classic, Gold sau Platinum, îți poți îndeplini toate visele și nevoile din lista de dorințe datorită celor 3, 6 sau 12 rate fără dobândă**.

1. Taxe și impozite

Un an nou vine cu speranțe, vise și rezoluții, dar și cu impozite și taxe care așteaptă să fie plătite. Și asta cât mai repede cu putință, pentru ca tu să rămâi liniștit și fără griji, știind că toate sunt așa cum trebuie.

Acum e și mai simplu să faci acest lucru! Cu Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* ai posibilitatea să scapi de problema taxelor și impozitelor în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă*. 

Campanie valabilă în locațiile fizice și online în perioada 15 ianuarie 2023 – 31 ianuarie 2024.

2. Instalaţii de încălzire

Chiar dacă iernile nu mai sunt atât de friguroase ca în alți ani, este important să te gândești la soluții cât mai viabile pentru a-ți încălzi locuința cât mai bine posibil.

Fie că este vorba de achiziția unei centrale pe gaz, a unui convector, a unei pompe de căldură sau a unor panouri solare, cu Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* ai acum șansa de a le achiziționa în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă*.

Campanie valabilă în locațiile fizice și online în perioada 15 ianuarie 2023 - 31 ianuarie 2024.

3. Plata asigurărilor de orice tip, precum și plata taxelor notariale

Nu lăsa pe mâine ce poți faci azi și pune-ți lucrurile în ordine cu ajutorul Bonus Card Classic, Gold sau Platinum*, care îți oferă beneficiul a 3, 6, sau 12 rate fără dobândă* pentru cheltuielile efectuate atât în cabinete notariale, cât și pentru orice tip de asigurări.

Campanie valabilă în locațiile fizice și online în perioada 15 ianuarie 2023 – 31 ianuarie 2024.

4. Service auto

Noul an înseamnă noi oportunități și noi aventuri la volanul mașinii tale! De aceea, este important ca aceasta să fie pusă la punct și gata de drum, nu-i așa?

Fie că este vorba de un control de rutină sau pentru a rezolva o defecțiune apărută, apelează cu încredere la personal specializat și mergi cu mașina în service, unde poți să plătești pentru orice serviciu în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă* cu Bonus Card Classic, Gold sau Platinum*.

Campanie valabilă în locațiile fizice și online în perioada 15 ianuarie 2023 – 31 ianuarie 2024.

5. Piese auto

Mașina ta merită și ea atenția și grija ta, pe care suntem siguri că ți-o va răsplăti cu drumuri lungi și plăcute în deplină siguranță.

Pentru ca totul să fie așa cum trebuie, cumpără doar piese de calitate pentru autovehiculul tău, mai ales că acum ai posibilitatea să le plătești în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă* cu Bonus Card Classic, Gold sau Platinum*.

Campanie valabilă în locațiile fizice și online în perioada 15 ianuarie 2023 – 31 ianuarie 2024.

6. Magazine de bijuterii și ceasuri

Ceasurile și bijuteriile sunt lucruri fără de care puțini dintre noi ne imaginăm ținutele atent gândite și alese. Completează-le și pe ale tale cu accesoriile preferate și atrage toate privirile oriunde ai merge!

Alege-ți acum din orice magazin de ceasuri și bijuterii tot ce îți dorești și, cu Bonus Card Classic, Gold sau Platinum*, poți plăti în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă*. 

Campanie valabilă în locațiile fizice și online în perioada 15 ianuarie 2023 – 31 ianuarie 2024.

7. Biciclete - vânzare și service

Vrei să te bucuri de mișcare, aer curat și să mai scapi puțin de aglomerație?  Este timpul să scoți la lumina zilei bicicleta și să verifici dacă este pregătită să te poarte în noi aventuri! Iar în cazul în care nu deții una, noi suntem aici să te ajutăm să rectifici acest lucru.

Folosește Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* ca să îți achiziționezi bicicleta dorită sau să o duci pe cea actuală la un service și plătește totul în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă*.

Campanie valabilă în locațiile fizice și online în perioada 1 martie 2023 – 30 iunie 2023.

8. Parcuri de distracții, achiziții bilete concerte de muzică, plata biletelor la grădini zoologice, delfinariumuri

În viață, cel mai plăcut mod de a-ți petrece timpul este, fără îndoială, cel pe care îl aloci atunci când distrezi cât mai mult și nu iei atât de în serios totul!

Fie că este vorba de un parc de distracții, de o grădină zoologică sau de un delfinariu pe care îl vizitezi cu copiii tăi ori de un concert de muzică la care mergi însoțit de prieteni, credem că aceste momente sunt unice și te ajută să te distrezi cât cuprinde.

Dacă deja te gândești la partea financiară, stai fără nici o grijă! Poți să achiziționezi biletele pentru toate cele aminitite mai devreme în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă* folosind Bonus Card Classic, Gold sau Platinum*.

Campanie valabilă în locațiile fizice și online în perioada 15 ianuarie 2023 – 31 ianuarie 2024.

9. Saloane de înfrumusețare

Se spune că frumusețea e trecătoare, iar acest lucru este probabil adevărat. Totuși, asta nu înseamnă că nu te poți bucura de tot ceea ce îți poate oferi mai bun un salon de înfrumusețare - o binemeritată pauză de relaxare, dar și șansa de a străluci din nou și de atrage priviri admirative în orice împrejurare!

Fă o programare chiar acum la salonul tău preferat deoarece, cu Bonus Card Classic, Gold sau Platinum*, poți să folosești 3, 6 sau 12 rate fără dobândă* ca să plătești pentru momente în care să te simți chiar mai frumoasă decât ești!

Campanie valabilă în locațiile fizice și online în perioada 15 ianuarie 2023 – 31 ianuarie 2024.

10. Spitale, clinici, laboratoare de analize medicale private sau de stat

Puține lucruri sunt mai importante decât sănătatea, de care trebuie să ne îngrijim în permanență. Fie că este vorba de analize uzuale sau de probleme mai complicate, este important să fii pregătit în orice moment.

Folosește Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* pentru a plăti în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă* toate serviciile de care ai nevoie, indiferent dacă acestea sunt oferite de către spitale private sau de stat, clinici sau laboratoare de analize medicale.

Campanie valabilă în locațiile fizice și online în perioada 15 ianuarie 2023 – 31 ianuarie 2024.

11. Plata taxelor școlare, plata taxelor pentru studii suplimentare precum și cursuri limbi străine, cursuri de management, taxe școlare facultate, master, MBA

Educația este, fără îndoială, unul dintre lucrurile în care să investești cât mai mult, fără ca factorul financiar să fie prioritar. Roadele acestei investiții sunt cele care se vor vedea mai târziu, însă sunt și cele mai importante pentru dezvoltarea ta sau a copiilor tăi.

Acum ai posibilitatea de a folosi Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* pentru plata taxelor școlare de orice fel, taxe pentru cursuri de management sau cursuri de limbi străine în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă*.

Campanie valabilă în locațiile fizice și online în perioada 15 ianuarie 2023 – 31 ianuarie 2024.

12. Plata abonamentelor sportive

Un nou an, un nou tu! Dacă ți-ai propus ca anul acesta să te apuci de sport și să fii mai sănătos, noi suntem aici pentru tine! 

Achiziționează un abonament care te ajută să te bucuri de sportul tău preferat și plătește-l în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă* folosind Bonus Card Classic, Gold sau Platinum*.

Campanie valabilă în locațiile fizice și online în perioada 15 ianuarie 2023 – 31 ianuarie 2024.

13. Cabinete veterinare

Și prietenii noștri necuvântători au nevoie de îngrijirea și de dragostea noastră - și asta în doze cât mai mari. Când însă experiența noastră în acest domeniu al grijii și sănătății nu este de ajuns, cel mai bine este să apelăm la un specialist.

Poate că animalul tău de companie nu vrea să meargă la veterinar, dar, atunci când este cazul, poți să folosești Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* și să plătești în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă* pentru serviciile oferite de cabinetele veterinare.

Campanie valabilă în locațiile fizice și online în perioada 15 ianuarie 2023 – 31 ianuarie 2024.

14.  Mobilă și accesorii mobilier

Ce e mai frumos decât să ajungi acasă după o zi grea și să găsești un spațiu confortabil, aranjat după gustul tău? Ca totul să fie și mai plăcut, este o idee bună să îți îndrepți atenția și către mobila sau accesoriile de mobilier care pot să aducă o pată de culoare în viața casei tale!

Tot ce trebuie să faci e să ai la îndemână Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* și să îl folosești pentru plăti în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă în magazinele de mobilă sau accesorii de mobilier.

Campanie valabilă în locațiile fizice și online în perioada 1 mai 2023 – 30 iunie 2023.

15. Supermarket

Fie că trebuie să faci cumpărături pentru întreaga săptămână care urmează sau ai nevoie doar de câteva lucruri mărunte, un drum la cel mai apropiat supermarket este întotdeauna o idee bună!

Fă lista cu tot ce ai nevoie, ia cu tine Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* și cumpără tot ceea ce îți dorești în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă*.

Campanie valabilă în locațiile fizice și online în perioada 1 martie 2023  – 31 mai 2023.

16. Restaurante, baruri și restaurante de tip fast food

Dacă timpul nu este de partea ta, nu ești pasionat de tot ceea ce înseamnă gătit sau ți-e poftă de ceva gustos și special, întotdeauna este o idee bună să te bucuri de o masă delicioasă în oraș sau să comanzi tot ceea ce îți dorești să savurezi în intimitatea căminului tău!

Acum e și mai ușor să faci asta deoarece, cu Bonus Card Classic, Gold sau Platinum*, poți plăti totul în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă* în restaurante, baruri si restaurante de tip fast food.

Campanie valabilă în locațiile fizice și online în perioada 1 aprilie 2023 – 31 august 2023. 

17. Magazine de jucării pentru copii

Să petreci clipe de neuitat cu copiii tăi, în care râdeți și vă distrați cât cuprinde, este cel mai plăcut lucru pentru un părinte, fără nici un dubiu. Creează amintiri care vor dura toată viața în timp ce îi vezi cât de fericiți sunt atunci când se joacă alături de tine! 

Cu Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* poți face cumpărături în orice magazin de jucării și plăti totul în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă*. Așadar, ce mai aștepți? Și mai multă distracție la doar un click distanță!

Campanie valabilă în locațiile fizice și online în perioada 1 aprilie 2023 – 30 iunie 2023. 

18. Farmacii

Fie că ai nevoie de medicamente, vitamine, suplimente sau produse de îngrijire, la cumpărăturile făcute în orice farmacie online sau fizică, Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* îți este alături cu 3, 6 sau 12 rate fără dobândă*.

Campanie valabilă în locațiile fizice și online în perioada 1 ianuarie 2023 – 31 mai 2023.

19. Bilete de avion

Fie că plănuiești deja următoarea vacanță sau serviciul presupune să fii mereu în mișcare, planificarea următoarelor călătorii cu avionul trebuie să fie una dintre cele mai importante priorități din lista ta.

Noi te ajutăm să rezolvi cât mai simplu această situație și îți oferim posibilitatea de a plăti cu Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* biletele de avion în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă* .

Campanie valabilă în locațiile fizice și online în perioada 15 ianuarie 2023 – 31 ianuarie 2024.

*Cu Bonus Card Classic, Bonus Card WWF ai acces la următoarele rate:

- 3 rate fără dobândă pentru suma minimă de 250.00 lei – maximă 1000.00 lei;

- 6 rate fără dobândă pentru suma minimă de 1000.01 lei – 2000.00 lei;

- 12 rate fără dobândă pentru suma minimă de mai mult de – 2000.01 lei.

Cu Bonus Card Gold sau Bonus Card Platinum, ai acces la următoarele rate:

- 3 rate fără dobândă pentru suma minimă de 550.00 lei – maximă 2000.00 lei;

- 6 rate fără dobândă pentru suma minimă de 2000.01 lei – 4000.00 lei;

- 12 rate fără dobândă pentru suma minimă de mai mult de – 4000.01 lei

**Ofertă valabilă până la data specificate la fiecare campanie în parte pentru toate cumpărăturile efectuate cu cardurile Bonus Card Classic, WWF Card, Bonus Card Gold și Bonus Card Platinum, efectuate la POS-urile non Garanti BBVA, în magazine sau online, în urma plăţii integrale a datoriei curente. Află mai multe detalii in regulament.

Apasă aici pentru a vizualiza lista tuturor comercianţilor cu codul categoriei (MCC -Merchant Category Code) aferente campaniilor active şi inactive.

ATENȚIE: Pentru tranzacțiile al cărui MCC (Merchant Category Code) nu se încadrează în campaniile naționale active, se va solicita o factură/bon fiscal clientului.

Aplică Recomandă unui prieten

Alte oferte

Orice ți-ai dori, cu Bonus Card SE POATE!

Orice ți-ai dori, cu Bonus Card SE POATE!

Eşti pasionat de extra rate fără dobândă sau extra bonus?

Vezi toate campaniile actuale

Ești curios să afli bonusul partenerilor?

VEZI DOAR PARTENERI CU BONUS

GARANTI BANK SA, cu sediul în Bucureşti, Şos. Fabrica de Glucoză nr. 5, Novo Park 3, Business Center, Clădirea F, et.5 şi 6, sector 2, cu număr de ordine în Registrul Comerţului J40/4429/2009, cod de înregistrare fiscală 25394008, înregistrată în registrul instituţiilor de credit cu nr. RB-PJR-40-066/2009, înscrisã în Registrul ASF cu nr.PJR01INCR/400019/28.03.2019 denumită în continuare „Banca”, va prelucra datele mele cu caracter personal furnizate în legătură cu prezenta solicitare, dupa cum urmează:

Datele personale prelucrate pot fi de tipul: numele, prenumele, numărul de telefon, adresa e-mail, adresa de domiciliu, CNP, profesia, locul de muncă, situaţia familială, economică şi financiară, obişnuinţele/ preferinţele/ comportamentul de plată/economisire/îndatorare şi orice alte date pe care le-am furnizat prin intermediul formularului dedicat de pe website-ul Băncii sau ce vor fi dezvăluite în cadrul convorbirii telefonice ce urmează a fi purtată cu reprezentantul Bancii ca urmare a prezentei solicitări;

Scopurile şi temeiurile prelucrării. Destinatarii datelor personale

(i)  în vederea analizării posibilităţii încheierii unui contract de credit la care voi fi parte sau pentru a face demersuri la cererea mea înainte de încheierea acestui contract, Banca va prelucra datele personale, astfel:

  • transmiterea de notificări/informări în legătură cu soluţionarea cererii de mele de analiză a posibilităţii încheierii unui contract de credit;
  • transmiterea datelor către Garanti BBVA Turcia (şi oricare dintre succesorii legali ai acesteia), societate din Turcia, acţionar indirect al Băncii, care administrează sistemul informatic al acesteia;
  • transmiterea datelor către partenerii contractuali ai Băncii (din România sau din străinătate) în vederea furnizării de servicii externalizate, realizate pentru şi în numele Băncii (de exemplu transmiterea de notificări, arhivare, servicii de relaţii cu clienţii, etc).

(ii) în vederea îndeplinirii de către Bancă a unor obligaţii legale, precum:

  • stabilirea identităţii mele în vederea îndeplinirii obligaţiilor legale ale Băncii din domeniul cunoaşterii clientelei, prevenirii spălării banilor şi combaterii terorismului;
  • transmiterea de informaţii către autorităţile abilitate de lege să solicite şi să primească astfel de informaţii, de exemplu instanţele de judecată, parchete, executori judecătoreşti, Oficiul National de Prevenire şi Combatere a Spălării Banilor (O.N.P.C.S.B.), autorităţi fiscale, notari publici, autorităţi cu rol de supraveghere şi control în domeniul bancar etc;

(iii) în vederea exercitării de către Bancă a unui interes legitim, astfel:

  • transmiterea datelor personale către entităţile care fac parte din grupul Garanti BBVA (toate entităţile afiliate, precum şi toţi acţionarii direcţi şi indirecţi ai GARANTI BANK S.A.), format la aceasta dată din: Garanti Holding B.V. şi G Netherlands B.V. (Olanda), Garanti Bilişim Teknolojisi ve Ticaret T.A.Ş., Garanti BBVA Turcia (Turcia), Banco Bilbao Vizcaya Argentaria SA (Spania), Ralfi IFN SA, Motoractive IFN SA, Motoractive Multiservices SRL (Romania), în scopuri administrative interne (în scopul legitim al realizării supravegherii consolidate la nivel de grup, spre exemplu analiza situaţiei financiare a entităţilor din grup, identificarea riscurilor aferente activităţii grupului, etc.)
  • folosirea datelor de către Bancă în scopuri statistice, cu condiţia pseudonimizării acestora.

 

Transferul datelor personale în străinătate

În realizarea scopurilor de mai sus, Garanti Bank S.A. va putea transfera datele personale în străinătate, doar dacă în ţara destinatară este asigurat un nivel adecvat de protecţie a datelor personale recunoscut prin decizie a Comisiei Europene.

În absența unei astfel de decizii a Comisiei Europene, Banca va putea transfera date cu caracter personal către o țară terță doar în conformitate cu garanțiile adecvate prevăzute de lege în vederea protejării datelor personale. Banca poate fi contactată pentru obținerea de informații suplimentare cu privire la garanțiile oferite pentru protejarea datelor personale în cazul fiecărui transfer de date în strainanate, printr-o solicitare scrisă în acest sens.

 

Perioada de stocare a datelor personale

În cazul în care voi incheia un contract de credit cu Banca, Banca va stoca datele personale pe durata raporturilor noastre contractuale, cât şi după incetarea acestor raporturi, pentru o perioadă de maxim 10 ani, având în vedere: prevederile legislaţiei bancare privind cunoaşterea clientelei, prevenirii spălării banilor şi finanţării terorismului, prevederile Legii contabilităţii privind păstrarea documentelor justificative care stau la baza înregistrărilor în contabilitatea financiară, necesitatea apărării/conservării drepturilor Băncii în cadrul unui posibil litigiu privind încheierea, executarea sau încetarea contractului de credit.

În cazul în care nu voi încheia un contract de credit cu Banca, Banca va stoca datele personale pe o perioadă de 5 ani de la data solicitării, având în vedere prevederile legislaţiei bancare privind cunoaşterea clientelei, prevenirii spălării banilor şi finanţării terorismului şi necesitatea apărării/conservării drepturilor Băncii în cadrul unui posibil litigiu.

Pentru scopul arhivării datelor conform Legii arhivelor naţionale şi ţinând cont de Nomenclatorul arhivistic (aprobat de Arhivele Nationale) aplicabil la nivelul Băncii şi pentru prelucrarea datelor de către Bancă în scopuri statistice datele pot fi stocate pentru perioade mai mari decat cele indicate anterior.

Drepturile mele

Voi avea posibilitatea exercitării în cazurile şi în condiţiile prevăzute de lege a următoarelor drepturi cu privire la datele personale prelucrate de către Bancă:

  • dreptul de acces
  • dreptul de opoziţie
  • dreptul la portabilitatea datelor
  • dreptul la rectificarea datelor
  • dreptul la ştergerea datelor (“dreptul de a fi uitat”)

Vor putea exista situaţii în care Banca nu va putea da curs solicitării de ştergere a datelor, şi anume:

i. în cazurile în care Banca are obligaţia legală de păstrare a datelor personale;

ii. în cazurile în care datele sunt stocate în scopuri de arhivare în interes public sau în scopuri statistice;

iii. în cazurile în care datele sunt necesare pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanţă.

  • dreptul la restricţionarea prelucrării datelor

Drepturile prevăzute mai sus pot fi exercitate prin transmiterea unei solicitări către GARANTI BANK S.A., la sediul central al acesteia, la oricare dintre sucursalele Băncii, precum şi prin mijloace electronice, la adresa de e-mail dpo@garantibbva.ro, furnizând suficiente date care să permita identificarea solicitantului de către Bancă.

  • dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere a prelucrării datelor cu caracter personal în România, plângerea se va depune la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (A.N.S.P.D.C.P.), cu sediul în B-dul G-ral Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucureşti, sub forma unei adrese scrise, la sediul instituţiei, sau electronic, la adresa de e-mail anspdcp@dataprotection.ro.

Prin validarea acestui formular declar că am fost informat/ă şi sunt de acord cu prelucrarea datelor mele cu caracter personal așa cum este descrisă

 

Scopurile si temeiurile prelucrarii. Destinatarii datelor personale

 

(i) in vederea executarii contractului de card de credit, Banca putand efectua urmatoarele actiuni (cu titlu de exemplu):

  • prestarea serviciilor de plata solicitate de mine, precum retrageri si depuneri de numerar, incasari, plati la comercianti (destinatarii datelor putand fi beneficiarii operatiunilor de plata, partenerul/partenerii Bancii care asigura platforma securizata prin intermediul careia care se efectueaza operatiunile de plata electronica ordonate de solicitant, bancile corespondente, prestatori de servicii de compensare a platilor comerciale interbancare - de ex. Societatea de Transfer de Fonduri și Decontări - TRANSFOND S.A, sistemul naţional pentru plăţi în lei oferit de BNR-ReGIS, etc.);
  • transmiterea de notificari in legatura cu modificarea clauzelor contractuale, notificari in legatura cu intarzierea la plata sumelor datorate, etc.
  • transmiterea datelor catre Turkyie Garanti Bankasi A.Ş. (si oricare dintre succesorii legali ai acesteia), societate din Turcia, actionar indirect al Bancii, care administreaza sistemul informatic al acesteia;
  • transmiterea datelor catre partenerii contractuali ai Bancii (din Romania sau din strainatate) in vederea furnizarii de servicii externalizate, realizate pentru si in numele Bancii (de exemplu transmiterea de notificari, arhivare, servicii de relatii cu clientii, etc).

 

(ii) in vederea indeplinirii de catre Banca a unor obligatii legale, precum:

  • stabilirea identitatii mele in vederea indeplinirii obligatiilor legale ale Bancii din domeniul cunoasterii clientelei, prevenirii spalarii banilor si combaterii terorismului;
  • transmiterea de informatii catre autoritatile abilitate de lege sa solicite si sa primeasca astfel de informatii, de exemplu instantele de judecata, parchete, executori judecatoresti, Oficiul National de Prevenire si Combatere a Spalarii Banilor (O.N.P.C.S.B.), autoritati fiscale, notari publici, autoritati cu rol de supraveghere si control in domeniul bancar etc;
  • transmiterea de notificari obligatorii in baza dispozitiilor legale, spre exemplu, dar fara a se limita la notificarile privind demararea procedurii de executare silita, notificarea cesiunii de creanta;
  • transmiterea de catre Banca prestatorilor de servicii de initiere a platii si prestatorilor de servicii de informare cu privire la conturi, a informatiilor necesare prestarii acestor servicii, in baza legislatiei privind serviciile de plata, in cazul in care voi solicita furnizarea unor astfel de servicii. Am luat la cunostinta ca Banca nu va putea refuza transmiterea datelor cu caracter personal in astfel de situatii; in consecinta, in cazul in care nu voi fi de acord cu transmiterea datelor catre un anumit prestator/anumiti prestatori, imi asuma faptul ca Banca nu va initia operatiuni de informare cu privire la conturi sau operatiuni de plata prin intermediul acestuia/acestora.
  • supravegherea video a spatiilor Bancii reprezentand zone de acces, atat din exterior, cat si din interior, zone de lucru cu publicul, trasee de vehiculare si acces in spatiile de depozitare a valorilor.

  • Prelucrarea datelor personale in scopurile mentionate la punctele (i) si (ii) de mai sus este esentiala pentru executarea contractului de card de credit si pentru indeplinirea de catre Banca a unor obligatii legale, astfel incat, in lipsa furnizarii datelor, Banca nu va putea emite cardul de credit suplimentar si presta serviciile ordonate de utilizatorul acestuia.

 

(iii) in vederea exercitarii de catre Banca a unui interes legitim, astfel:

  • transmiterea datelor personale catre entitatile care fac parte din grupul Garanti (toate entitatile afiliate, precum si toti actionarii directi si indirecti ai GARANTI BANK SA), format la aceasta data din: Garanti Holding B.V. si G Netherlands B.V. (Olanda), Garanti Bilişim Teknolojisi ve Ticaret T.A.Ş., Turkyie Garanti Bankasi A.Ş.(Turcia), Banco Bilbao Vizcaya Argentaria SA (Spania), Ralfi IFN SA, Motoractive IFN SA, Motoractive Multiservices SRL (Romania), in scopuri administrative interne (in scopul legitim al realizarii supravegherii consolidate la nivel de grup, spre exemplu analiza situatiei financiare a entitatilor din grup, identificarea riscurilor aferente activitatii grupului, etc.)
  • folosirea datelor de catre Banca in scopuri statistice, cu conditia pseudonimizarii acestora;
  • transmirea informatiilor catre societatile de recuperare creante, in vederea colectarii sumelor restante la credit;
  • transmiterea datelor catre cesionarii creantelor, in cazul in care Banca va cesiona creantele aferente contractului de card de credit in care sunt/am fost parte;
  • transmiterea datelor catre executorii judecatoresti in vederea executarii garantiilor si recuperarii creantelor aferente contractului de card de credit;
  • supravegherea video a automatelor bancare in scopul prevenirii fraudei si in scopul solutionarii unor eventuale reclamatii.

 

(iv) prelucrarea datelor personale in baza consimtamantului meu:

  • Prelucrarea datelor in scop de reclama, marketing si publicitate

    Optiunile mele cu privire la prelucarea datelor in scop de marketing sunt mentionate si marcate de mine in Anexa 1 a prezentului document, anexa ce va putea fi modificata in orice moment la simpla mea solicitare adresata Bancii.

 

 

Transferul datelor personale in strainatate

 

In realizarea scopurilor de mai sus, Garanti Bank SA va transfera datele personale in strainatate, doar daca in tara destinatara este asigurat un nivel adecvat de protectie a datelor personale recunoscut prin decizie a Comisiei Europene, cum ar fi tarile membre ale Uniunii Economice Europene (EEA).

In absenta unei astfel de decizii a Comisiei Europene, Banca va putea transfera date cu caracter personal către o țară terță numai dacă persoana care va prelucra datele in numele Bancii a oferit garanții adecvate prevazute de lege in vederea protejarii datelor personale.

Banca poate fi contactata pentru obtinerea de informatii suplimentare cu privire la garantiile oferite pentru protejarea datelor personale in cazul fiecarui transfer de date in strainanate, printr-o solicitare scrisa in acest sens.

 

Perioada de stocare a datelor personale

 

Banca va stoca datele personale (inclusiv inregistrarile convorbirilor telefonice) pe durata raporturilor noastre contractuale, cat si dupa incetarea acestor raporturi, pentru o perioada de maxim 10 ani, avand in vedere:

  • (i) prevederile legislatiei bancare privind cunoasterea clientelei, prevenirii spalarii banilor si finantarii terorismului, conform carora datele vor fi pastrate pentru o perioada de 5 ani de la data incetarii relatiei de afaceri, cu posibilitatea de prelungire cu inca 5 ani daca se impune extinderea perioadei in scopurile anterior mentionate;
  • (ii) prevederile Legii contabilitatii, conform carora documentele justificative care stau la baza inregistrarilor in contabilitatea financiara se pastreaza 10 ani, cu incepere de la data încheierii exercitiului financiar în cursul caruia au fost întocmite;
  • (iii) necesitatea apararii/conservarii drepturilor Bancii in cadrul unui posibil litigiu privind incheierea, executarea sau incetarea contractului de credit sau de garantie.
  • (iv) prevederile legislatiei privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţia persoanelor, conform carora inregistrarile video se stocheaza pentru o perioada de 20 de zile;
  • (v) interesul legitim al Bancii de a efectua supravegherea video a automatelor bancare in scopul prevenirii fraudelor si pentru solutionarea eventualelor reclamatii, caz in care inregistrarile video se stocheaza pentru o perioada de 20 de zile.

Pentru scopul arhivarii datelor conform Legii arhivelor nationale si tinand cont de Nomenclatorul arhivistic (aprobat de Arhivele Nationale) aplicabil la nivelul Bancii si pentru prelucrarea datelor de catre Banca in scopuri statistice datele pot fi stocate pentru perioade mai mari decat cele indicate anterior.

In ceea ce priveste prelucrarea in scop de marketing, aceasta va inceta la momentul retragerii consimtamantului acordat Bancii in acest sens, indiferent daca perioada de stocare mentionata anterior s-a implinit sau nu.

 

Drepturile mele

 

Am posibilitatea exercitarii urmatoarelor drepturi cu privire la datele personale prelucrate de Banca:

  • dreptul de acces la datele cu caracter personal colectate - dreptul de a obtine din partea Bancii o confirmare a faptului ca aceasta prelucreaza sau nu datele cu caracter personal si, in caz afirmativ, asigurarea accesului la datele respective; in acest scop, Banca va furniza o copie a datelor cu caracter personal care fac obiectul prelucrarii;
  • dreptul de opozitie - dreptul de a ma opune in orice moment, din motive intemeiate si legitime legate de situatia mea particulara, ca datele personale sa faca obiectul unei prelucrari de catre Banca; Banca nu va mai prelucra datele cu caracter personal, cu exceptia cazului in care demonstreaza ca are motive legitime și imperioase care justifica prelucrarea și care prevaleaza asupra intereselor, drepturilor și libertatilor mele sau ca scopul prelucrarii este constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta.
  • dreptul la portabilitatea datelor - dreptul de a primi datele cu caracter personal pe care le-am furnizat Bancii si de a le transmite unui alt operator; acest drept poate fi exercitat numai cand:

    (i) prelucrarea datelor personale se face in baza consimtamantului acordat in vederea prelucrarii sau are ca temei executarea unui contract si

    (ii) prelucrarea este efectuata prin mijloace automate;.

  • dreptul de retragere a consimtamantului acordat in vederea prelucrarii datelor - acest drept poate fi exercitat in orice moment, fara costuri, numai cand prelucrarea datelor personale se face in baza consimtamantului acordat in vederea prelucrarii datelor; retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii efectuate pana la acel moment;
  • dreptul la rectificarea datelor:dreptul de a solicita si obtine rectificarea datelor cu caracter personal inexacte si/sau de a obține completarea datelor cu caracter personal care sunt incomplete, inclusiv prin furnizarea unei declarații suplimentare;
  • dreptul la stergerea datelor (“dreptul de a fi uitat”) - acest drept poate fi exercitat in urmatoarele cazuri:

    (i) datele cu caracter personal nu mai sunt necesare pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate;

    (ii) imi retrag consimtamantul pe baza caruia are loc prelucrarea si nu exista niciun alt temei juridic pentru prelucrare;

    (iii) imi exercit dreptul de opozitie cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și nu exista motive legitime care sa prevaleze în ceea ce priveste prelucrarea;

    (iv) imi exercit dreptul de opozitie cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal care are drept scop marketingul direct;

    (v) datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal;

    (vi) datele cu caracter personal trebuie sterse pentru respectarea unei obligatii legale a Bancii.

    Vor putea exista situatii in care Banca nu va putea da curs solicitarii de stergere a datelor, si anume:

    (i) in cazurile in care Banca are obligatia legala de pastrare a datelor personale;

    (ii) in cazurile in care datele sunt stocate in scopuri de arhivare in interes public sau in scopuri statistice;

    (iii) in cazurile in care datele sunt necesare pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta.

  • dreptul la restrictionarea prelucrarii datelor - acest drept poate fi exercitat in urmatoarele conditii:
  • (i) in situatia care voi contesta exactitatea datelor prelucrate; restrictionarea va opera pentru o perioada care ii va permite Bancii sa verifice exactitatea datelor;

    (ii) in situatia in care prelucrarea este ilegala si ma voi opune stergerii datelor cu caracter personal, solicitand in schimb restrictionarea utilizarii acestora;

    (iii) Banca nu mai are nevoie de datele cu caracter personal in scopul prelucrarii, dar i le voi solicita pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta,

    (iv) in situatia in care imi voi exercita dreptul de opozitie cu privire la prelucrarea datelor, cu exceptia cazului in care prelucrarea se face in scop de marketing direct; restrictionarea va opera/se va aplica pentru intervalul de timp in care se verifica daca drepturile legitime ale Bancii prevaleaza asupra drepturilor mele.

  • dreptul de a depune o plangere la autoritatea de supraveghere a prelucrarii datelor cu caracter personal - acest drept poate fi exercitat in cazul in care voi considera ca prelucrarea datelor cu caracter personal incalca prevederile legale din domeniul protectiei datelor, fara a aduce atingere oricaror alte cai de atac administrative sau judiciare; plangerea poate fi depusa la autoritatea de supraveghere din statul membru al Uniunii Europene in care am resedinta obisnuita sau in care se afla locul meu de munca sau in care a avut loc presupusa incalcare. Pentru Romania, plangerea se depune la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (A.N.S.P.D.C.P.), cu sediul in B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, sub forma unei adrese scrise, la sediul institutiei sau electronic, la adresa de e-mail anspdcp@dataprotection.ro.
  • Datele de contact ale responsabilului cu protecția datelor sunt:
  • adresa de e-mail: dpo@garantibbva.ro

    adresa poștală: Bucureşti, Șos. Fabrica de Glucoză nr. 5, Novo Park 3, Business Center, Clădirea F, et.5 si 6, sector 2

  

 

GARANTI BANK SA, cu sediul în Bucureşti, Şos. Fabrica de Glucoză nr. 5, Novo Park 3, Business Center, Clădirea F, et.5 şi 6, sector 2, cu număr de ordine în Registrul Comerţului J40/4429/2009, cod de înregistrare fiscală 25394008, înregistrată în registrul instituţiilor de credit cu nr. RB-PJR-40-066/2009, înscrisã în Registrul ASF cu nr.PJR01INCR/400019/28.03.2019 denumită în continuare „Banca”, va prelucra datele mele cu caracter personal furnizate în legătură cu prezenta solicitare, dupa cum urmează:

Datele personale prelucrate pot fi de tipul: numele, prenumele, numărul de telefon, adresa e-mail, adresa de domiciliu, CNP, profesia, locul de muncă, situaţia familială, economică şi financiară, obişnuinţele/ preferinţele/ comportamentul de plată/economisire/îndatorare şi orice alte date pe care le-am furnizat prin intermediul formularului dedicat de pe website-ul Băncii sau ce vor fi dezvăluite în cadrul convorbirii telefonice ce urmează a fi purtată cu reprezentantul Bancii ca urmare a prezentei solicitări;

Scopurile şi temeiurile prelucrării. Destinatarii datelor personale

(i)  în vederea analizării posibilităţii încheierii unui contract de credit la care voi fi parte sau pentru a face demersuri la cererea mea înainte de încheierea acestui contract, Banca va prelucra datele personale, astfel:

  • transmiterea de notificări/informări în legătură cu soluţionarea cererii de mele de analiză a posibilităţii încheierii unui contract de credit;
  • transmiterea datelor către Garanti BBVA Turcia (şi oricare dintre succesorii legali ai acesteia), societate din Turcia, acţionar indirect al Băncii, care administrează sistemul informatic al acesteia;
  • transmiterea datelor către partenerii contractuali ai Băncii (din România sau din străinătate) în vederea furnizării de servicii externalizate, realizate pentru şi în numele Băncii (de exemplu transmiterea de notificări, arhivare, servicii de relaţii cu clienţii, etc).

(ii) în vederea îndeplinirii de către Bancă a unor obligaţii legale, precum:

  • stabilirea identităţii mele în vederea îndeplinirii obligaţiilor legale ale Băncii din domeniul cunoaşterii clientelei, prevenirii spălării banilor şi combaterii terorismului;
  • transmiterea de informaţii către autorităţile abilitate de lege să solicite şi să primească astfel de informaţii, de exemplu instanţele de judecată, parchete, executori judecătoreşti, Oficiul National de Prevenire şi Combatere a Spălării Banilor (O.N.P.C.S.B.), autorităţi fiscale, notari publici, autorităţi cu rol de supraveghere şi control în domeniul bancar etc;

(iii) în vederea exercitării de către Bancă a unui interes legitim, astfel:

  • transmiterea datelor personale către entităţile care fac parte din grupul Garanti BBVA (toate entităţile afiliate, precum şi toţi acţionarii direcţi şi indirecţi ai GARANTI BANK S.A.), format la aceasta dată din: Garanti Holding B.V. şi G Netherlands B.V. (Olanda), Garanti Bilişim Teknolojisi ve Ticaret T.A.Ş., Garanti BBVA Turcia (Turcia), Banco Bilbao Vizcaya Argentaria SA (Spania), Ralfi IFN SA, Motoractive IFN SA, Motoractive Multiservices SRL (Romania), în scopuri administrative interne (în scopul legitim al realizării supravegherii consolidate la nivel de grup, spre exemplu analiza situaţiei financiare a entităţilor din grup, identificarea riscurilor aferente activităţii grupului, etc.)
  • folosirea datelor de către Bancă în scopuri statistice, cu condiţia pseudonimizării acestora.

 

Transferul datelor personale în străinătate

În realizarea scopurilor de mai sus, Garanti Bank S.A. va putea transfera datele personale în străinătate, doar dacă în ţara destinatară este asigurat un nivel adecvat de protecţie a datelor personale recunoscut prin decizie a Comisiei Europene.

În absenţa unei astfel de decizii a Comisiei Europene, Banca va putea transfera date cu caracter personal către o țară terță doar în conformitate cu  garanțiile adecvate prevăzute de lege în vederea protejării datelor personale. Banca poate fi contactată pentru obţinerea de informaţii suplimentare cu privire la garanţiile oferite pentru protejarea datelor personale în cazul fiecărui transfer de date în străinătate, printr-o solicitare scrisă în acest sens.

 

Perioada de stocare a datelor personale

În cazul în care voi incheia un contract de credit cu Banca, Banca va stoca datele personale pe durata raporturilor noastre contractuale, cât şi după incetarea acestor raporturi, pentru o perioadă de maxim 10 ani, având în vedere: prevederile legislaţiei bancare privind cunoaşterea clientelei, prevenirii spălării banilor şi finanţării terorismului, prevederile Legii contabilităţii privind păstrarea documentelor justificative care stau la baza înregistrărilor în contabilitatea financiară, necesitatea apărării/conservării drepturilor Băncii în cadrul unui posibil litigiu privind încheierea, executarea sau încetarea contractului de credit.

În cazul în care nu voi încheia un contract de credit cu Banca, Banca va stoca datele personale pe o perioadă de 5 ani de la data solicitării, având în vedere prevederile legislaţiei bancare privind cunoaşterea clientelei, prevenirii spălării banilor şi finanţării terorismului şi necesitatea apărării/conservării drepturilor Băncii în cadrul unui posibil litigiu.

Pentru scopul arhivării datelor conform Legii arhivelor naţionale şi ţinând cont de Nomenclatorul arhivistic (aprobat de Arhivele Nationale) aplicabil la nivelul Băncii şi pentru prelucrarea datelor de către Bancă în scopuri statistice datele pot fi stocate pentru perioade mai mari decat cele indicate anterior.

Drepturile mele

Voi avea posibilitatea exercitării în cazurile şi în condiţiile prevăzute de lege a următoarelor drepturi cu privire la datele personale prelucrate de către Bancă:

  • dreptul de acces
  • dreptul de opoziţie
  • dreptul la portabilitatea datelor
  • dreptul la rectificarea datelor
  • dreptul la ştergerea datelor (“dreptul de a fi uitat”)

Vor putea exista situaţii în care Banca nu va putea da curs solicitării de ştergere a datelor, şi anume:

  1. în cazurile în care Banca are obligaţia legală de păstrare a datelor personale;
  2. în cazurile în care datele sunt stocate în scopuri de arhivare în interes public sau în scopuri statistice;

iii. în cazurile în care datele sunt necesare pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanţă.

  • dreptul la restricţionarea prelucrării datelor

Drepturile prevăzute mai sus pot fi exercitate prin transmiterea unei solicitări către GARANTI BANK S.A., la sediul central al acesteia, la oricare dintre sucursalele Băncii, precum şi prin mijloace electronice, la adresa de e-mail dpo@garantibbva.ro, furnizând suficiente date care să permita identificarea solicitantului de către Bancă.

  • dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere a prelucrării datelor cu caracter personal în România, plângerea se va depune la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (A.N.S.P.D.C.P.), cu sediul în B-dul G-ral Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucureşti, sub forma unei adrese scrise, la sediul instituţiei, sau electronic, la adresa de e-mail anspdcp@dataprotection.ro.

Prin validarea acestui formular declar că am fost informat/ă şi sunt de acord cu prelucrarea datelor mele cu caracter personal așa cum este descrisă

×