3. Plata asigurărilor de orice tip, precum și plata taxelor notariale
Nu lăsa pe mâine ce poți faci azi și pune-ți lucrurile în ordine cu ajutorul Bonus Card Classic, Gold sau Platinum*, care îți oferă beneficiul a 3, 6, sau 12 rate fără dobândă* pentru cheltuielile efectuate atât în cabinete notariale, cât și pentru orice tip de asigurări.
Campanie valabilă în locațiile fizice și online în perioada 15 ianuarie 2023 – 31 ianuarie 2024.
Se spune că frumusețea e trecătoare, iar acest lucru este probabil adevărat. Totuși, asta nu înseamnă că nu te poți bucura de tot ceea ce îți poate oferi mai bun un salon de înfrumusețare - o binemeritată pauză de relaxare, dar și șansa de a străluci din nou și de atrage priviri admirative în orice împrejurare!
13. Bilete de avion
Fie că plănuiești deja următoarea vacanță sau serviciul presupune să fii mereu în mișcare, planificarea următoarelor călătorii cu avionul trebuie să fie una dintre cele mai importante priorități din lista ta.
Noi te ajutăm să rezolvi cât mai simplu această situație și îți oferim posibilitatea de a plăti cu Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* biletele de avion în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă* .
Campanie valabilă în locațiile fizice și online în perioada 15 ianuarie 2023 – 31 ianuarie 2024.
14. Hoteluri și moteluri
Acum că ai luat biletele de avion pentru concediul mult așteptat, tot ce mai rămâne de făcut să-ți alegi cazarea de vis în care să te relaxezi după drumețiile făcute pe munte sau după o binemeritată sesiune de plajă.
Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* îți propune 3, 6 sau 12 rate fără dobândă pentru plata cazărilor la hotel sau motel, astfel încât să ai parte de o vacanță lipsită de griji.
Campanie valabilă în locațiile fizice și online în perioada 1 iunie 2023 – 31 decembrie 2023.
15. Magazine jucării copii
Explorează universul copiilor și ajută-i să descopere activități inedite fără să ai grija calculării bugetului în permanență.
Cu Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* poți face cumpărături în orice magazin de jucării și plăti totul în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă. Dacă timpul nu e în favoarea ta, scurtează-ți căutările achiziționând online.
Campanie valabilă în locațiile fizice și online în perioada 1 august - 31 decembrie 2023.
16. Librării
Cititul face diferența în viața adulților, fiind unul dintre cele mai la îndemână moduri de relaxare. Nu ar fi ideal să poți face asta oricând?
Tocmai din acest motiv, Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* are vești bune pentru toți iubitorii de lectură: dacă și tu te afli printre ei, află că te poți bucura de achiziționarea de produse din orice librărie cu plata în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă.
Campanie valabilă în locațiile fizice și online în perioada 1 august - 31 decembrie 2023.
17. Papetărie, birouri și magazine de distribuție școlară
Scapă de grija organizării cu Bonus Card! Asigură-ți materialele de lucru pentru acasă și accesoriile de școală ale copilului.
Alege-ți din orice magazin de papetărie și de distribuție școlară produsele de care ai nevoie și cu Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* poți plăti în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă.
Campanie valabilă în locațiile fizice și online în perioada 1 august - 31 decembrie 2023.
18. Magazine de cosmetice
Aspectul nostru ne influențează de multe ori și starea de spirit. Din acest motiv, noi te ajutăm să-ți îmbunătățești relația cu propriul corp fără să ai grija cheltuielilor cu produsele de înfrumusețare.
Vizitează magazinele fizice sau online de cosmetice și poți plăti în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă folosind Bonus Card Classic, Gold sau Platinum*.
Campanie valabilă în perioada 1 septembrie - 31 decembrie 2023.
19. Încălțăminte și accesorii din piele
Produsele din piele sunt în particular utile atunci când vremea nu e prielnică. Ca în cazul oricărei investiții, însă, este ideal să-ți completezi garderoba cu lucruri care sunt atât practice, cât și frumoase.
Alege ce ți se potrivește cu Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* și poți plăti cumpărăturile în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă.
Campanie valabilă în locațiile fizice și online în perioada 1 septembrie - 31 octombrie 2023.
20. Mobilă și accesorii mobilier
Amenajează-ți locuința după propriul plac, fără să fie nevoie să faci compromisuri.
Fie că ești încă în etapa de mobilare sau îți dorești o înfrumusețare a mediului de acasă, acum le poți face pe ambele cu Bonus Card Classic, Gold sau Platinum*. Orice produse pe care le achiziționezi astfel vor fi plătite în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă.
Campanie valabilă în locațiile fizice și online în perioada 1 septembrie - 31 octombrie 2023.
21. Supermarket
E mai ușor să faci cumpărături când ai libertatea de a alege supermarketul după criterii ce nu implică prețul.
Cu Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* îți poți alege în liniște produsele de care ai nevoie, având garanția că le poți achiziționa în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă indiferent de supermarket.
Campanie valabilă în locațiile fizice și online în perioada 1 septembrie - 30 septembrie 2023.
22. Îmbrăcăminte și accesorii
O schimbare de stil e mereu binevenită, în special când se apropie începutul unui nou anotimp.
Descoperă acum ce haine și accesorii ți s-ar potrivi mai bine și poți achita cu Bonus Card Classic, Gold sau Platinum* în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă.
Campanie valabilă în locațiile fizice și online în perioada 1 septembrie - 31 decembrie 2023.
Apasă aici pentru a vizualiza lista tuturor comercianţilor cu codul categoriei (MCC -Merchant Category Code) aferente campaniilor active şi inactive.
GARANTI BANK SA, cu sediul în Bucureşti, Şos. Fabrica de Glucoză nr. 5, Novo Park 3, Business Center, Clădirea F, et.5 şi 6, sector 2, cu număr de ordine în Registrul Comerţului J40/4429/2009, cod de înregistrare fiscală 25394008, înregistrată în registrul instituţiilor de credit cu nr. RB-PJR-40-066/2009, înscrisã în Registrul ASF cu nr.PJR01INCR/400019/28.03.2019 denumită în continuare „Banca”, va prelucra datele mele cu caracter personal furnizate în legătură cu prezenta solicitare, dupa cum urmează:
Datele personale prelucrate pot fi de tipul: numele, prenumele, numărul de telefon, adresa e-mail, adresa de domiciliu, CNP, profesia, locul de muncă, situaţia familială, economică şi financiară, obişnuinţele/ preferinţele/ comportamentul de plată/economisire/îndatorare şi orice alte date pe care le-am furnizat prin intermediul formularului dedicat de pe website-ul Băncii sau ce vor fi dezvăluite în cadrul convorbirii telefonice ce urmează a fi purtată cu reprezentantul Bancii ca urmare a prezentei solicitări;
Scopurile şi temeiurile prelucrării. Destinatarii datelor personale
(i) în vederea analizării posibilităţii încheierii unui contract de credit la care voi fi parte sau pentru a face demersuri la cererea mea înainte de încheierea acestui contract, Banca va prelucra datele personale, astfel:
(ii) în vederea îndeplinirii de către Bancă a unor obligaţii legale, precum:
(iii) în vederea exercitării de către Bancă a unui interes legitim, astfel:
Transferul datelor personale în străinătate
În realizarea scopurilor de mai sus, Garanti Bank S.A. va putea transfera datele personale în străinătate, doar dacă în ţara destinatară este asigurat un nivel adecvat de protecţie a datelor personale recunoscut prin decizie a Comisiei Europene.
În absența unei astfel de decizii a Comisiei Europene, Banca va putea transfera date cu caracter personal către o țară terță doar în conformitate cu garanțiile adecvate prevăzute de lege în vederea protejării datelor personale. Banca poate fi contactată pentru obținerea de informații suplimentare cu privire la garanțiile oferite pentru protejarea datelor personale în cazul fiecărui transfer de date în strainanate, printr-o solicitare scrisă în acest sens.
Perioada de stocare a datelor personale
În cazul în care voi incheia un contract de credit cu Banca, Banca va stoca datele personale pe durata raporturilor noastre contractuale, cât şi după incetarea acestor raporturi, pentru o perioadă de maxim 10 ani, având în vedere: prevederile legislaţiei bancare privind cunoaşterea clientelei, prevenirii spălării banilor şi finanţării terorismului, prevederile Legii contabilităţii privind păstrarea documentelor justificative care stau la baza înregistrărilor în contabilitatea financiară, necesitatea apărării/conservării drepturilor Băncii în cadrul unui posibil litigiu privind încheierea, executarea sau încetarea contractului de credit.
În cazul în care nu voi încheia un contract de credit cu Banca, Banca va stoca datele personale pe o perioadă de 5 ani de la data solicitării, având în vedere prevederile legislaţiei bancare privind cunoaşterea clientelei, prevenirii spălării banilor şi finanţării terorismului şi necesitatea apărării/conservării drepturilor Băncii în cadrul unui posibil litigiu.
Pentru scopul arhivării datelor conform Legii arhivelor naţionale şi ţinând cont de Nomenclatorul arhivistic (aprobat de Arhivele Nationale) aplicabil la nivelul Băncii şi pentru prelucrarea datelor de către Bancă în scopuri statistice datele pot fi stocate pentru perioade mai mari decat cele indicate anterior.
Drepturile mele
Voi avea posibilitatea exercitării în cazurile şi în condiţiile prevăzute de lege a următoarelor drepturi cu privire la datele personale prelucrate de către Bancă:
Vor putea exista situaţii în care Banca nu va putea da curs solicitării de ştergere a datelor, şi anume:
i. în cazurile în care Banca are obligaţia legală de păstrare a datelor personale;
ii. în cazurile în care datele sunt stocate în scopuri de arhivare în interes public sau în scopuri statistice;
iii. în cazurile în care datele sunt necesare pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanţă.
Drepturile prevăzute mai sus pot fi exercitate prin transmiterea unei solicitări către GARANTI BANK S.A., la sediul central al acesteia, la oricare dintre sucursalele Băncii, precum şi prin mijloace electronice, la adresa de e-mail dpo@garantibbva.ro, furnizând suficiente date care să permita identificarea solicitantului de către Bancă.
Prin validarea acestui formular declar că am fost informat/ă şi sunt de acord cu prelucrarea datelor mele cu caracter personal așa cum este descrisă
Scopurile si temeiurile prelucrarii. Destinatarii datelor personale
(i) in vederea executarii contractului de card de credit, Banca putand efectua urmatoarele actiuni (cu titlu de exemplu):
(ii) in vederea indeplinirii de catre Banca a unor obligatii legale, precum:
Prelucrarea datelor personale in scopurile mentionate la punctele (i) si (ii) de mai sus este esentiala pentru executarea contractului de card de credit si pentru indeplinirea de catre Banca a unor obligatii legale, astfel incat, in lipsa furnizarii datelor, Banca nu va putea emite cardul de credit suplimentar si presta serviciile ordonate de utilizatorul acestuia.
(iii) in vederea exercitarii de catre Banca a unui interes legitim, astfel:
(iv) prelucrarea datelor personale in baza consimtamantului meu:
Optiunile mele cu privire la prelucarea datelor in scop de marketing sunt mentionate si marcate de mine in Anexa 1 a prezentului document, anexa ce va putea fi modificata in orice moment la simpla mea solicitare adresata Bancii.
Transferul datelor personale in strainatate
In realizarea scopurilor de mai sus, Garanti Bank SA va transfera datele personale in strainatate, doar daca in tara destinatara este asigurat un nivel adecvat de protectie a datelor personale recunoscut prin decizie a Comisiei Europene, cum ar fi tarile membre ale Uniunii Economice Europene (EEA).
In absenta unei astfel de decizii a Comisiei Europene, Banca va putea transfera date cu caracter personal către o țară terță numai dacă persoana care va prelucra datele in numele Bancii a oferit garanții adecvate prevazute de lege in vederea protejarii datelor personale.
Banca poate fi contactata pentru obtinerea de informatii suplimentare cu privire la garantiile oferite pentru protejarea datelor personale in cazul fiecarui transfer de date in strainanate, printr-o solicitare scrisa in acest sens.
Perioada de stocare a datelor personale
Banca va stoca datele personale (inclusiv inregistrarile convorbirilor telefonice) pe durata raporturilor noastre contractuale, cat si dupa incetarea acestor raporturi, pentru o perioada de maxim 10 ani, avand in vedere:
Pentru scopul arhivarii datelor conform Legii arhivelor nationale si tinand cont de Nomenclatorul arhivistic (aprobat de Arhivele Nationale) aplicabil la nivelul Bancii si pentru prelucrarea datelor de catre Banca in scopuri statistice datele pot fi stocate pentru perioade mai mari decat cele indicate anterior.
In ceea ce priveste prelucrarea in scop de marketing, aceasta va inceta la momentul retragerii consimtamantului acordat Bancii in acest sens, indiferent daca perioada de stocare mentionata anterior s-a implinit sau nu.
Drepturile mele
Am posibilitatea exercitarii urmatoarelor drepturi cu privire la datele personale prelucrate de Banca:
(i) prelucrarea datelor personale se face in baza consimtamantului acordat in vederea prelucrarii sau are ca temei executarea unui contract si
(ii) prelucrarea este efectuata prin mijloace automate;.
(i) datele cu caracter personal nu mai sunt necesare pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate;
(ii) imi retrag consimtamantul pe baza caruia are loc prelucrarea si nu exista niciun alt temei juridic pentru prelucrare;
(iii) imi exercit dreptul de opozitie cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și nu exista motive legitime care sa prevaleze în ceea ce priveste prelucrarea;
(iv) imi exercit dreptul de opozitie cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal care are drept scop marketingul direct;
(v) datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal;
(vi) datele cu caracter personal trebuie sterse pentru respectarea unei obligatii legale a Bancii.
Vor putea exista situatii in care Banca nu va putea da curs solicitarii de stergere a datelor, si anume:
(i) in cazurile in care Banca are obligatia legala de pastrare a datelor personale;
(ii) in cazurile in care datele sunt stocate in scopuri de arhivare in interes public sau in scopuri statistice;
(iii) in cazurile in care datele sunt necesare pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta.
(i) in situatia care voi contesta exactitatea datelor prelucrate; restrictionarea va opera pentru o perioada care ii va permite Bancii sa verifice exactitatea datelor;
(ii) in situatia in care prelucrarea este ilegala si ma voi opune stergerii datelor cu caracter personal, solicitand in schimb restrictionarea utilizarii acestora;
(iii) Banca nu mai are nevoie de datele cu caracter personal in scopul prelucrarii, dar i le voi solicita pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta,
(iv) in situatia in care imi voi exercita dreptul de opozitie cu privire la prelucrarea datelor, cu exceptia cazului in care prelucrarea se face in scop de marketing direct; restrictionarea va opera/se va aplica pentru intervalul de timp in care se verifica daca drepturile legitime ale Bancii prevaleaza asupra drepturilor mele.
adresa de e-mail: dpo@garantibbva.ro
adresa poștală: Bucureşti, Șos. Fabrica de Glucoză nr. 5, Novo Park 3, Business Center, Clădirea F, et.5 si 6, sector 2
GARANTI BANK SA, cu sediul în Bucureşti, Şos. Fabrica de Glucoză nr. 5, Novo Park 3, Business Center, Clădirea F, et.5 şi 6, sector 2, cu număr de ordine în Registrul Comerţului J40/4429/2009, cod de înregistrare fiscală 25394008, înregistrată în registrul instituţiilor de credit cu nr. RB-PJR-40-066/2009, înscrisã în Registrul ASF cu nr.PJR01INCR/400019/28.03.2019 denumită în continuare „Banca”, va prelucra datele mele cu caracter personal furnizate în legătură cu prezenta solicitare, dupa cum urmează:
Datele personale prelucrate pot fi de tipul: numele, prenumele, numărul de telefon, adresa e-mail, adresa de domiciliu, CNP, profesia, locul de muncă, situaţia familială, economică şi financiară, obişnuinţele/ preferinţele/ comportamentul de plată/economisire/îndatorare şi orice alte date pe care le-am furnizat prin intermediul formularului dedicat de pe website-ul Băncii sau ce vor fi dezvăluite în cadrul convorbirii telefonice ce urmează a fi purtată cu reprezentantul Bancii ca urmare a prezentei solicitări;
Scopurile şi temeiurile prelucrării. Destinatarii datelor personale
(i) în vederea analizării posibilităţii încheierii unui contract de credit la care voi fi parte sau pentru a face demersuri la cererea mea înainte de încheierea acestui contract, Banca va prelucra datele personale, astfel:
(ii) în vederea îndeplinirii de către Bancă a unor obligaţii legale, precum:
(iii) în vederea exercitării de către Bancă a unui interes legitim, astfel:
Transferul datelor personale în străinătate
În realizarea scopurilor de mai sus, Garanti Bank S.A. va putea transfera datele personale în străinătate, doar dacă în ţara destinatară este asigurat un nivel adecvat de protecţie a datelor personale recunoscut prin decizie a Comisiei Europene.
În absenţa unei astfel de decizii a Comisiei Europene, Banca va putea transfera date cu caracter personal către o țară terță doar în conformitate cu garanțiile adecvate prevăzute de lege în vederea protejării datelor personale. Banca poate fi contactată pentru obţinerea de informaţii suplimentare cu privire la garanţiile oferite pentru protejarea datelor personale în cazul fiecărui transfer de date în străinătate, printr-o solicitare scrisă în acest sens.
Perioada de stocare a datelor personale
În cazul în care voi incheia un contract de credit cu Banca, Banca va stoca datele personale pe durata raporturilor noastre contractuale, cât şi după incetarea acestor raporturi, pentru o perioadă de maxim 10 ani, având în vedere: prevederile legislaţiei bancare privind cunoaşterea clientelei, prevenirii spălării banilor şi finanţării terorismului, prevederile Legii contabilităţii privind păstrarea documentelor justificative care stau la baza înregistrărilor în contabilitatea financiară, necesitatea apărării/conservării drepturilor Băncii în cadrul unui posibil litigiu privind încheierea, executarea sau încetarea contractului de credit.
În cazul în care nu voi încheia un contract de credit cu Banca, Banca va stoca datele personale pe o perioadă de 5 ani de la data solicitării, având în vedere prevederile legislaţiei bancare privind cunoaşterea clientelei, prevenirii spălării banilor şi finanţării terorismului şi necesitatea apărării/conservării drepturilor Băncii în cadrul unui posibil litigiu.
Pentru scopul arhivării datelor conform Legii arhivelor naţionale şi ţinând cont de Nomenclatorul arhivistic (aprobat de Arhivele Nationale) aplicabil la nivelul Băncii şi pentru prelucrarea datelor de către Bancă în scopuri statistice datele pot fi stocate pentru perioade mai mari decat cele indicate anterior.
Drepturile mele
Voi avea posibilitatea exercitării în cazurile şi în condiţiile prevăzute de lege a următoarelor drepturi cu privire la datele personale prelucrate de către Bancă:
Vor putea exista situaţii în care Banca nu va putea da curs solicitării de ştergere a datelor, şi anume:
iii. în cazurile în care datele sunt necesare pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanţă.
Drepturile prevăzute mai sus pot fi exercitate prin transmiterea unei solicitări către GARANTI BANK S.A., la sediul central al acesteia, la oricare dintre sucursalele Băncii, precum şi prin mijloace electronice, la adresa de e-mail dpo@garantibbva.ro, furnizând suficiente date care să permita identificarea solicitantului de către Bancă.
Prin validarea acestui formular declar că am fost informat/ă şi sunt de acord cu prelucrarea datelor mele cu caracter personal așa cum este descrisă